Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:38
[CA4A 1.6] Wciskam pedał sprzęgła i auto gaśnie.
Autor Wiadomość
michalolejniczak@o2.
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2005, 22:22   [CA4A 1.6] Wciskam pedał sprzęgła i auto gaśnie.

Gdy wciskam pedał sprzegła, obroty spadają zaczyna cos piszczeć i auto gaśnie... Co to może być ??
Pomocy!

Mitsubishi Colt 1994 CAO 1.6 GLXi
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 01:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2005, 22:33   

Brudna przepustnica? Czy dzieje się to podczas jazdy i wysprzęglania, czy na postoju? A może podczas skręcania kierownicy na maks? Trochę mało informacji podałeś...
 
 
michalolejniczak@o2.
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2005, 23:12   

Podczas jazdy jest tak żeby wrzucić bieg musze dodać gazu i dopiero wcisnąć sprzęgło. bo jak nie dodam gazu to obroty maleja do zera az auto gasnie. a na postoju na luzie jest git wszystko dziala
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 26-10-2005, 23:50   

z pewna doza niesmialosci...:
1. albo silniczek krokowy
2. albo przeplywomierz (jezdzisz na benzynie, czy na gazie?)
3. a moze sonda lambda ?
_________________
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2005, 23:59   

tez myslalem o silniczku krokowym, no ale nie gasnie na luzie
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 27-10-2005, 09:15   

Hm....

tak jak piszą koledzy...

- czystość przepustnicy
- regulacja itd... ważny w tych sprawach jest czyjnik położenia przepustnicy
- sprawdź podciśnienia
- sprawdź szczelność dolotu - trąba słonia, kolektor itd....
- błedy ECU mam rozumiec sie nie pojawiają...
- sprawdź jeszcze czystość przepływki i czy wszystko z nia OK

Pozdrowionka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-10-2005, 12:46   

Autko długo stało??? Jak tak, to go przepal - tak z 10 km na obrotach rzędu 4-5 krpm, potem spokojniej tak do 4 krpm.
 
 
michalolejniczak@o2.
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2005, 23:03   

Dałem radem, poszły łożyska i docisk sprzegła.

Dzieki za podpowiedzi
Pozdrawiam
Michał Olejniczak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.