Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki zestaw polecacie przy wymianie rozrządu ?
Autor Wiadomość
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 18-07-2017, 21:23   

Hornet napisał/a:
Rozrząd zmieniony. Sam nie moglem na nic się zdecydować i zdałem się na mechanika. Misiek dostał pasek Gates i pompę BluePrint. O rolkę nie pytałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Blue print przynajmniej kable wn to syf jakich mało. Ja części o tej nazwie już nie kupię.
_________________
zbychu74
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 06-10-2017, 16:15   

Mam zamiar teraz na jesieni wymienić rozrząd i z ciekawości zapytałem w serwisie w Markach pod Wawą o koszta.Kompletny oryginał rozrząd z uszczelniaczami przy moim przebiegu (185tys.)+robocizna-5000zł :shock:
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-10-2017, 16:14   

zbychu74 napisał/a:
Hornet napisał/a:
Rozrząd zmieniony. Sam nie moglem na nic się zdecydować i zdałem się na mechanika. Misiek dostał pasek Gates i pompę BluePrint. O rolkę nie pytałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Blue print przynajmniej kable wn to syf jakich mało. Ja części o tej nazwie już nie kupię.


Wychodzi na to, że miałeś rację... w zeszłym tygodniu misiek zaczął znaczyć teren. Pierwsze podejrzenia padły na olej, ale nie byłem do końca przekonany, bo plama po deszczu ginęła. Mam "mokro" w okolicach filtra oleju, ale ciężko mi było stwierdzić co to. Dzisiaj się udało - zielony płyn - wychodzi na to że chłodniczy i cieknie gdzieś z okolic pompy W poniedziałek jadę z reklamacją. Ciekawe czy moi magicy dadzą radę wymienić pompę bez dotykania rozrządu.
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 07-10-2017, 17:59   

Może nie pompa cieknie tylko spierdziela przez o-ring lub samą uszczelką pod pompą? :(
_________________
zbychu74
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-10-2017, 19:59   

zbychu74 napisał/a:
Może nie pompa cieknie tylko spierdziela przez o-ring lub samą uszczelką pod pompą?

Da się to naprawić bez zrzucania rozrządu ? Ewentualnie czy można ponownie założyć ten sam? Obecny ma przejechane dopiero 2 tyś km.

[ Dodano: 18-11-2017, 16:20 ]
Z kronikarskiego obowiązku informuję, co wyszło z poszukiwania wycieku:
otóż nic nie wyszło.
Jakiś miesiąc temu misiek spędził cały dzień u mechaników i nic nie stwierdzili. U nich nic nie ciekło. Podejrzenia padły na "coś" z podszybia. I przez ten miesiąc nic nie ciekło (a przynajmniej nie zauważyłem), aż do dzisiaj.
Przy pomocy lusterka z rączką teleskopową znalazłem źródło wycieku - cieknie płyn chłodniczy z jakiegoś czujnika wkręconego w blok silnika od strony kabiny. Czujnik zainstalowany jest nad rurą doprowadzającą płyn do pompy. Ktoś wie co to za czujnik? Moje poszukiwania wykazały, że to czujnik spalania stukowego, ale czy to prawda?
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 18-11-2017, 21:43   

Hornet, Myślę też ,że to czujnik spalania stukowego.
_________________
zbychu74
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-11-2017, 21:49   

Nie znam tego lancera, ale czujnik stukowego zawsze był wstawiony w blok silnika, między 3 a 4 cylindrem (a w V-kach był od góry, między głowicami). I pod nim nie było dziury - po wykręceniu dalej blok był zaślepiony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.