[3.2 DID] Dymi na bialo po wymianie pompy wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
mistic82
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 11-12-2017, 22:12 [3.2 DID] Dymi na bialo po wymianie pompy wtryskowej
|
|
|
Witam potrzebuje pomocy moje pajero po wymianie silnika i instalacji pompy wtryskowej dymi na bialo i chodzi nierowno tak jak by nie palil na wszystkie cylindry. warsztat twierdzi ze ustawil wszystko zgodnie z punktami dodam ze pompa na starym siniku pracowala bezproblemowo jakies pomysly ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-12-2017, 09:15 Re: Dymi na bialo po wymianie pompy wtryskowej
|
|
|
mistic82 napisał/a: | Witam potrzebuje pomocy moje pajero po wymianie silnika i instalacji pompy wtryskowej dymi na bialo i chodzi nierowno tak jak by nie palil na wszystkie cylindry. warsztat twierdzi ze ustawil wszystko zgodnie z punktami dodam ze pompa na starym siniku pracowala bezproblemowo jakies pomysly ? |
Zapytaj czy ustawili na znaki? Czy nie? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2017, 09:22
|
|
|
To nie wina pompy wtryskowej, podejrzewam 1 rzecz. Duże prawdopodobieństwo że nie podłączyli Ci czujnika temperatury do komputera, lub ten czujnik jest uszkodzony. |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-12-2017, 10:34
|
|
|
Michał_PIII napisał/a: | To nie wina pompy wtryskowej, podejrzewam 1 rzecz. Duże prawdopodobieństwo że nie podłączyli Ci czujnika temperatury do komputera, lub ten czujnik jest uszkodzony. |
jak nie podłączą czujnik temperatury to będzie chodził na wyższych obrotach. czujnik tem nie ma nic wspólnego z dymieniem.
Ew. uszkodzony czujnik na pompie ten w obudowie koła zębatego.
Ale stawiam na żle wstawiona pompe.
[ Dodano: 12-12-2017, 10:35 ]
mistic82 napisał/a: | Witam potrzebuje pomocy moje pajero po wymianie silnika i instalacji pompy wtryskowej dymi na bialo i chodzi nierowno tak jak by nie palil na wszystkie cylindry. warsztat twierdzi ze ustawil wszystko zgodnie z punktami dodam ze pompa na starym siniku pracowala bezproblemowo jakies pomysly ? |
A dlaczego wymieniałeś pompę? Jakie były objawy na starej? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2017, 10:57
|
|
|
Już nie jeden się zdziwił że to ten czujnik
Nie raz tak miałem że przyjechał samochód po wymianie pompy ktoś nie podpiął tego czujnika lub czujnik był uszkodzony i takie objawy były. Wyższych obrotów nie miał nigdy, za to dymienia na biało, krzywa praca silnika i brak mocy.
Komputer nie otrzymuje informacji o temperaturze płynu i głupieje. Komputer daje za małą dawkę paliwa i dlatego dymienie na biało. Biały dym oznacza zbyt małą dawkę paliwa.
Dlatego strzelam w czujnik,
Zbyszek pompa też jak najbardziej może być, wystarczy że, jak nie widzą jak ja włożyć i ustawią ząb na znak żeby się zgrał przy włożonej pompie i będzie o 1 ząb przestawiony i też będzie dymił na biało.
do czujnika jednak łatwiej się dostać jak na pierwszy strzał, pomimo tego że jest schowany niż wyciągać pompę wspomagania i sprawdzać |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
mistic82
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12-12-2017, 12:47
|
|
|
Juz odpowiadam ustawione na znaki zgodnie z auto data, ja nie zmienialem samej pompy mi stary silnik padl i musialem zamontowac drugi ktory byl bez pompy wiec pompe z mojego przezucili do nowego dodam ze pompa na starym silniku pracowala idealnie.Nowy silnik odpala jak jest zimny starsznie kopci na bialo jak by nie spalal paliwa, po rozgrzaniu przestaje kopcic lecz pracuje nie rowno szczegolnie na wolnych obrotach trzesie nim jak by nie palil na ktorys cylinder lub go zalewalo jak wejdzie na obroty powyzej 2tys nie jest to tak mocno odczuwalne i jako tako mozna nim sie poruszac .Ponizej filmik auto zapsulo mi sie w UK i nie bardzo kumaci ci mechanicy mam jeszcze pytanie do czego sluzy ta regulacja juz po zamontowaniu mozna obkrecac pompe prawo lewo,co do czujnika temperatury gdzie jest zlokalizowany czy to jest ten co pokazuje temp na zegarach czy inny ? dzieki za pomoc.
https://www.youtube.com/watch?v=7EkefprJMLc
https://www.youtube.com/watch?v=b0jHGWVuxpw |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 12-12-2017, 14:14
|
|
|
mistic82 napisał/a: | kopci na bialo jak by nie spalal paliwa, po rozgrzaniu przestaje kopcic lecz pracuje nie rowno szczegolnie na wolnych obrotach trzesie nim jak by nie palil na ktorys cylinder |
Z filmu wynika, że pali na czterech.
Sugeruję bardziej usterkę samego silnika (uszczelka?) niż ustawienia pompy. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
mistic82
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12-12-2017, 17:44
|
|
|
Georg napisał/a: | mistic82 napisał/a: | kopci na bialo jak by nie spalal paliwa, po rozgrzaniu przestaje kopcic lecz pracuje nie rowno szczegolnie na wolnych obrotach trzesie nim jak by nie palil na ktorys cylinder |
Z filmu wynika, że pali na czterech.
Sugeruję bardziej usterkę samego silnika (uszczelka?) niż ustawienia pompy. |
Hej to nie uszczelka ten silnik zanim byl wyjety z dawcy sprawdzalem i pracowal dobrze
[ Dodano: 13-12-2017, 22:11 ]
jeszcze jedno pytanie przy montazu pompy wczoraj przeczytalem zeby nie ustawiac na gmp a 13 * przed gmp na jakims forum i nie wiem czy to prawda gdyz ktos mial takie objawy jak u mnie i przy tym ustawieniu auto chodzilo dobrze a na gmp kopcil jak u mnie pozdrawiam |
|
|
|
 |
|