Witam |
Autor |
Wiadomość |
maatju [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2007, 02:01 Witam
|
|
|
   

w razie pytan zapraszam do dyskusji
pozdro |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 26-04-2007, 02:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-04-2007, 08:39
|
|
|
Witamy! A odnośnie zamykania budzika to ten model ma jakiś ogranicznik prędkosci ? :/ |
|
|
|
 |
maatju [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 04:24 zamykanie budzika
|
|
|
hmmm,szczerze mowiac po zamknieciu wiecej nie jechal;) pewnie ma bo to kawal silnika;) |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 12:42
|
|
|
Konkretne autko:D |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-04-2007, 14:09
|
|
|
Czyli tylko 192 kmh ?
Wg CARTEST (http://www.cartestsoftware.com/ - dostępna wersja shareware http://www.cartestsoftwar...t4.5/index.html ) powinien iść 232 kmh - 144 mph. W bazie jest koło 900 aut i jest tam też Diamante LS 1991 (czyli z silnikiem 24V ) - idzie 225 kmh czyli tyle ile podaje instrukcja |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 00:14
|
|
|
Podoba mi się fajna limuzyna |
|
|
|
 |
Tomek210
Forumowicz
Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 109 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-05-2007, 01:41
|
|
|
Maatju - porównywałeś może swojego Diamante do poprzedniej wersji? Głównie chodzi mi o ilość miejsca w środku. Ma choć trochę więcej miejsca? |
_________________ Sigma 24V'96r |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-05-2007, 10:39
|
|
|
no tak po Sigmie może być tylko Diamante |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2007, 22:34
|
|
|
Swojego Diamanta też kupowałem w Chicago ale prawie 8 lat temu. Gdyby nie to że obecny nie jest dostępny w wersji kombi też bym się zdecydował ponownie na ten model. A tak przyjdzie kupić Audi A6 w kombiaku. |
|
|
|
 |
Tomek210
Forumowicz
Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 109 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-05-2007, 01:51
|
|
|
Widzę mamy podobne plany na przyszłość. Nowe Diamante ładne ale z częściami pewnie jeszcze ciekawsza zabawa niż z naszymi Sigmami
Jak już za kilka lat przyjdzie zmienić Sigmę na coś innego to trochę kusi mnie Audi S6 4.2 kombi z roku 96 czyli jeszcze na setce oparte. Kiedyś przymierzałem się do setki i na szczęście zmieściłem się za kierownicą. Z tyłu już nie było miejsca ale ten silnik to chyba wynagradza |
_________________ Sigma 24V'96r |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2007, 21:48
|
|
|
Dla mnie idealny wybór to Audi A6 ale tylko z dieslem 2.5 TDI i rocznik nie starszy niż 2001 - mam juz dosyc lania benzyny i patrzenia jak jej z baku ubywa. Moje obecne auto chyba się w końcu dotarło bo pali w trasie 15l/100km. Niezly wynik. |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2007, 23:19
|
|
|
Witam.
Tomku S6 o którym piszesz faktycznie daje niezapomniane wrażenia z jazdy. Niestety wymaga ciągłej kontroli ilości paliwa w baku. Pali bowiem jak smok (18 - 20 literków to standard) a co gorsze ma niezbyt dokładnie skalibrowany wskaźnik paliwa - ot taka wada fabryczna. Powiem tak po dwóch tygodniach testów mój entuzjazm dla tego autka dość mocno stopniał. Jedyny plus to fakt iż zwiedziłem chyba wszystkie możliwe stacje paliw w Trójmieście
Na twoim miejscu przymierzył bym się raczej do wersji 2.7 Bi-turbo po roku 2000. To rozsądny kompromis pomiędzy dynamiką a "ekonomią" plus dużo ładniejszy design. A za kilka lat autka te będą warte tyle ile teraz Twoja Sigma
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Tomek210
Forumowicz
Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 109 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2007, 00:09
|
|
|
Przerobiłem już R4, teraz mam V6... Jedyna słuszna kontynuacja to V8 Celuję w starszą S6 bo za kilka lat będą bardziej przystępne finansowo niż nowsze wersje, które trzymają cenę. Większość ma już wtrysk gazu a z manualem nie będzie tak źle ze spalaniem. Tylko czy mój but (nr 52 i 2/3) zmieści się między tunelem środkowym i pedałem hamulca to jest pytanie W maluchu się udało |
_________________ Sigma 24V'96r |
|
|
|
 |
|