Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam
Autor Wiadomość
maatju
[Usunięty]

  Wysłany: 26-04-2007, 02:01   Witam



w razie pytan zapraszam do dyskusji :)
pozdro
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 26-04-2007, 02:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-04-2007, 08:39   

Witamy! A odnośnie zamykania budzika to ten model ma jakiś ogranicznik prędkosci ? :/
 
 
maatju
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 04:24   zamykanie budzika

hmmm,szczerze mowiac po zamknieciu wiecej nie jechal;) pewnie ma bo to kawal silnika;)
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 12:42   

Konkretne autko:D
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 28-04-2007, 14:09   

Czyli tylko 192 kmh ? :|
Wg CARTEST (http://www.cartestsoftware.com/ - dostępna wersja shareware http://www.cartestsoftwar...t4.5/index.html ) powinien iść 232 kmh - 144 mph. W bazie jest koło 900 aut i jest tam też Diamante LS 1991 (czyli z silnikiem 24V :-) ) - idzie 225 kmh czyli tyle ile podaje instrukcja
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 00:14   

Podoba mi się fajna limuzyna :mrgreen:
 
 
Tomek210 
Forumowicz

Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 109
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2007, 01:41   

Maatju - porównywałeś może swojego Diamante do poprzedniej wersji? Głównie chodzi mi o ilość miejsca w środku. Ma choć trochę więcej miejsca? :)
_________________
Sigma 24V'96r
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 03-05-2007, 10:39   

no tak po Sigmie może być tylko Diamante :mrgreen:
 
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 22:34   

Swojego Diamanta też kupowałem w Chicago ale prawie 8 lat temu. Gdyby nie to że obecny nie jest dostępny w wersji kombi też bym się zdecydował ponownie na ten model. A tak przyjdzie kupić Audi A6 w kombiaku.
 
 
Tomek210 
Forumowicz

Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 109
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-05-2007, 01:51   

Widzę mamy podobne plany na przyszłość. Nowe Diamante ładne ale z częściami pewnie jeszcze ciekawsza zabawa niż z naszymi Sigmami :)
Jak już za kilka lat przyjdzie zmienić Sigmę na coś innego to trochę kusi mnie Audi S6 4.2 kombi z roku 96 czyli jeszcze na setce oparte. Kiedyś przymierzałem się do setki i na szczęście zmieściłem się za kierownicą. Z tyłu już nie było miejsca ale ten silnik to chyba wynagradza :)
_________________
Sigma 24V'96r
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 21:48   

Dla mnie idealny wybór to Audi A6 ale tylko z dieslem 2.5 TDI i rocznik nie starszy niż 2001 - mam juz dosyc lania benzyny i patrzenia jak jej z baku ubywa. Moje obecne auto chyba się w końcu dotarło bo pali w trasie 15l/100km. Niezly wynik.
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 23:19   

Witam.

Tomku S6 o którym piszesz faktycznie daje niezapomniane wrażenia z jazdy. Niestety wymaga ciągłej kontroli ilości paliwa w baku. Pali bowiem jak smok (18 - 20 literków to standard) a co gorsze ma niezbyt dokładnie skalibrowany wskaźnik paliwa - ot taka wada fabryczna. Powiem tak po dwóch tygodniach testów mój entuzjazm dla tego autka dość mocno stopniał. Jedyny plus to fakt iż zwiedziłem chyba wszystkie możliwe stacje paliw w Trójmieście ;)
Na twoim miejscu przymierzył bym się raczej do wersji 2.7 Bi-turbo po roku 2000. To rozsądny kompromis pomiędzy dynamiką a "ekonomią" plus dużo ładniejszy design. A za kilka lat autka te będą warte tyle ile teraz Twoja Sigma :)

Pozdrawiam.
 
 
Tomek210 
Forumowicz

Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 109
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-05-2007, 00:09   

Przerobiłem już R4, teraz mam V6... Jedyna słuszna kontynuacja to V8 :) Celuję w starszą S6 bo za kilka lat będą bardziej przystępne finansowo niż nowsze wersje, które trzymają cenę. Większość ma już wtrysk gazu a z manualem nie będzie tak źle ze spalaniem. Tylko czy mój but (nr 52 i 2/3) zmieści się między tunelem środkowym i pedałem hamulca to jest pytanie :D W maluchu się udało :)
_________________
Sigma 24V'96r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.