Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda S2000
Autor Wiadomość
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-01-2018, 01:06   

Fantastyczny samochód :D chyba już tańsze nie będą.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 14-04-2018, 19:06   

Mały UP

Zima wiele nowego nie przyniosła. Przede wszystkim suka dostała wszelkie nowe płyny:

Silnik: Millers Motorsport CFS 5w40 NT+ Nanodrive
Skrzynia: Honda MTF
Dyfer: Millers Motorsport CRX LS 75w90 NT+



Dalej musiałem dokończyć zabawę pt. hardtop.
Udało się kupić OEM mocowania do budy.
(Dzięki Robert ! - ale to jak się spotkamy)



Niestety nie miałem dodatkowych plastików przystosowanych do HT, więc musiałem dostosować które miałem. W tym celu trzeba było mocno podcinać plastik ze szczotkami. O tyle fajnie że cięcia, piłowanie i szlifowanie odbywa się od wewnętrzej strony, więc po założeniu nic nie widać aby coś było kombinowane.





Aby całość była jak należy udało się szybko sprowadzić z JPN wiązkę do HT



Przy okazji musiałem uzupełnić grzybki mocujące osłonę progu.



Biorąc pod uwagę początek wiosny udało mi się wykonać parę zdjęć.











 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 14-04-2018, 20:52   

Witam kolegę z Podkarpackiego.
Honda Power ;)
Jeździłem kiedyś Civic'iem z 96' roku i świetnie wspominam to auto.
S2K to inna bajka ale ogónie Hondy to mega wdzięczne i bezawaryjne bestie jeśli regularnie się o nie dba i wymienia wszystko na czas ale są i tacy co nie dbają a te hondy i tak jeżdzą ;)
Tak gdzieś po głowie chodzi mi myśl że następna będzie znowu Honda ;)
Gratuluje fajnej fury no i szerokości, do zobaczenia na drodze :) Czarny lancer z blachami RRS i naklejką mitsumaniaków często jest w Rzeszowie ;)
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 07-08-2018, 15:43   

Małe odświeżenie dotyczącego pojazdu. Od ostatniego postu wiele się nie zmieniło. Suka jest po prostu użytkowana, a trasy jak duże czy małe pętle bieszczadzkie sprawiają mega przyjemność








Wracając do aktualizacji oprócz wymienionych wszystkich olejów mechanicznie do OEM puszki wleciał filtr K&N. Stary był już zużyty, więc zakup filtra i tak był koniecznością.



Ponadto auto zostało oddane do firmy detalingowej celem wykonania korekty lakieru ponieważ był to największy mankament tego samochodu. Po korekcie oraz zabezpieczeniu kwarcem lakier odzyskał głębię, pozbyłem się swirlli a efekt finalny jest dla mnie zadowalający. Do poprawy pozostaje jeszcze zderzak przód bo jest pęknięcie na lakierze i wyciągnięcie 2 małych wgniotek.






Niestety nie mam ciekawych zdjęć po ale niedługo muszę wybrać się w jakieś ciekawe miejsca.

Z cyklu „modyfikacja za piątka” suka dostała nowe spryskiwacze mgłowe oraz żarówki do przodu. Wszystko z serii Osram Cool Blue. Przynajmniej postojówki aż tak strasznie nie odróżnia się od ksenonu jak wcześniej. Długie również wyglądają trochę lepiej, a żarówki nie ładują pomarańczowym po odbłyśnikach.






Żeby dostać się do żarówek trzeba było ściągać nadkola. Dzięki temu przy okazji trochę odświeżyłem tarcze.




W między czasie mała przerwa na mały offroad :D




I powrót do dalszych prac. Obecnie walczę z opcją DRL w miejsce świateł drogowych, która była montowana w kanadyjkach AP2. Wszelkie wiązki podciągnięte, włożone w peszel by nie różniły się od standardowych wiązek.




Schowane jak tylko się da. Modyfikacja jeszcze nie ukończona. Jak zwykle napotkane problemy i walka do nocy.

c.d.n.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.