 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bardzo wysokie obroty w silniku 4G63T |
Autor |
Wiadomość |
oktawian [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 10:50 Bardzo wysokie obroty w silniku 4G63T
|
|
|
Witam wszystkich i chciałbym przedstawić kikla z moich problemów jeśli ktoś coś by wiedział jestem bardzo wdzięczny.
Problem 1
po odpaleniu samochodu ślinik pracuje na bardzo dużych obrotach bo okolo 2500-3000 tys obroty nie spadaj chwieja jedynie tylko w wymienionym zakresie. Sytuacja ta czasem znika wszystko powraca do normy około 900 niema reguły nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny raz chodzi dobrze a raz te koszmarne obroty
Problem 2
Do dziś nie dyszlem do ładu z moja elektryka mam problem z kilkoma rzeczami
-nie mam lądowania jednak miedzy wyprowadzeniami alternatora napiecie jest okol 14.4 V bez obciążenia
jednak na akumulatorze nie było już ładowania pewnie jakiś przewód mam przerwany czy to może być wina stacyjki kolejana sprawa , nie moglem odpalić samochodu jeśli nie podałem bez pośrednio plusa akumulatora na plus cewki za pomocą przewodu
ładowanie zrobiłem tak można powiedzie porostu poprowadziłem przewód od alternatora to plusa akumulatora ,ale problemu z przewodem który muszę podłanczać do plusa cewki jeśli chce odpalić nie zlikfidowalem
jedna osoba podpowiada mi ze to wina stacyjki i jak podaje plus na cewke to porostu ja omijam i obwód zamyka sie od tylu nie wiem czy jaka kol wiek z podpowiedzi jest trafna wiec zwracam sie z tym pytaniem ,inna sugestia brak jakiejś masy proszę o pomoc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-05-2007, 11:17
|
|
|
1 i 2 to jeden i ten sam problem - masa silnika ma duży opór względem masy karoserii - oczyść wszystkie połącznia masowe - powinny oba problemy zniknąć.
Oczyść znaczy rozłącz, przeczyść aż zobaczysz goły metal po obu stronach, skręć i posmaruj wazeliną techniczną celem zabezpieczenia przed ponownym utlenieniem. Połączeń powinienieś mieć 3: kolektor dolotowy-karoseria, rozrusznik-karoseria i alternator-karoseria. Oczyść też porządnie klemy akumulatora. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
oktawian [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 21:54
|
|
|
dziękuje bardzo zorbie wszystko tak jak pan kazał oby okazało sie ze to właśnie ta przyczyna jeszcze raz dzięki pozdrawiam |
|
|
|
 |
truespinmice
Mitsumaniak One of Austarion.com

Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-05-2007, 18:27
|
|
|
problemo una śmierdzi mi czujnikiem temp do ECU (znajduję sie poniżej termostatu, po prawej stronie jak patrzysz na silnik od przodu).
W książce serwisowej jest opisana procedura testowa - jak sprawdzić czy bangla |
_________________ Starion Klub Polska
 |
|
|
|
 |
|
|