Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo wysokie obroty w silniku 4G63T
Autor Wiadomość
oktawian
[Usunięty]

  Wysłany: 01-05-2007, 10:50   Bardzo wysokie obroty w silniku 4G63T

Witam wszystkich i chciałbym przedstawić kikla z moich problemów jeśli ktoś coś by wiedział jestem bardzo wdzięczny.
Problem 1
po odpaleniu samochodu ślinik pracuje na bardzo dużych obrotach bo okolo 2500-3000 tys obroty nie spadaj chwieja jedynie tylko w wymienionym zakresie. Sytuacja ta czasem znika wszystko powraca do normy około 900 niema reguły nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny raz chodzi dobrze a raz te koszmarne obroty

Problem 2
Do dziś nie dyszlem do ładu z moja elektryka mam problem z kilkoma rzeczami

-nie mam lądowania jednak miedzy wyprowadzeniami alternatora napiecie jest okol 14.4 V bez obciążenia
jednak na akumulatorze nie było już ładowania pewnie jakiś przewód mam przerwany czy to może być wina stacyjki kolejana sprawa , nie moglem odpalić samochodu jeśli nie podałem bez pośrednio plusa akumulatora na plus cewki za pomocą przewodu
ładowanie zrobiłem tak można powiedzie porostu poprowadziłem przewód od alternatora to plusa akumulatora ,ale problemu z przewodem który muszę podłanczać do plusa cewki jeśli chce odpalić nie zlikfidowalem

jedna osoba podpowiada mi ze to wina stacyjki i jak podaje plus na cewke to porostu ja omijam i obwód zamyka sie od tylu nie wiem czy jaka kol wiek z podpowiedzi jest trafna wiec zwracam sie z tym pytaniem ,inna sugestia brak jakiejś masy proszę o pomoc
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 01-05-2007, 11:17   

1 i 2 to jeden i ten sam problem - masa silnika ma duży opór względem masy karoserii - oczyść wszystkie połącznia masowe - powinny oba problemy zniknąć.

Oczyść znaczy rozłącz, przeczyść aż zobaczysz goły metal po obu stronach, skręć i posmaruj wazeliną techniczną celem zabezpieczenia przed ponownym utlenieniem. Połączeń powinienieś mieć 3: kolektor dolotowy-karoseria, rozrusznik-karoseria i alternator-karoseria. Oczyść też porządnie klemy akumulatora.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
oktawian
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 21:54   

dziękuje bardzo zorbie wszystko tak jak pan kazał oby okazało sie ze to właśnie ta przyczyna jeszcze raz dzięki pozdrawiam
 
 
truespinmice 
Mitsumaniak
One of Austarion.com


Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-05-2007, 18:27   

problemo una śmierdzi mi czujnikiem temp do ECU (znajduję sie poniżej termostatu, po prawej stronie jak patrzysz na silnik od przodu).

W książce serwisowej jest opisana procedura testowa - jak sprawdzić czy bangla
_________________
Starion Klub Polska

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.