Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Polerka samochodowa
Autor Wiadomość
igorek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2018, 11:10   

Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru.
Nie można też zbyt mocno rozgrzewać, stosować zbyt dużych obrotów, bo można przypalić lakier. Generalnie trzeba działać z wyczuciem.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-07-2022, 11:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 15-01-2018, 11:43   

igorek napisał/a:
Polerka jest ważna, ale to nie wszystko. Istotne są też pady polerskie - a wybór jest spory. Zwykle dylemat jest jaką wybrać średnicę oraz czy ma to być futro, gąbka polerska czy może jeszcze coś innego. Kolejna kwestia to twardość padów polerskich - a te się wybiera w zależności od tego jakie defekty chcemy usunąć z lakieru.

igorek, pady są najważniejsze, ale one idą w parze z pastami, a nie maszyną :wink:

Każdy ("prawie" każdy) producent ma swoje pady "pod swoje pasty".
Najprościej ma rozwiązany system firma 3m (kolor korka na butelce jest taki sam jak pada)

Zasada jest jedna - ścierna pasta - twardy pad, im mniej agresywna tym miększy pad.

"Futro" zawsze na początek - ono służy do głębokiego cięcia lakieru. Osobiście futra nie używam :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.