Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Zakup sprzęgła
Autor Wiadomość
Tomi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Olsztyn, Pisz
Wysłany: 16-01-2018, 18:00   [CS9 2.0DOHC] Zakup sprzęgła

Witam, szybkie pytanie jaki polecacie komplet sprzęgła kompletnego do Lancerka z 2003 2.0benz. Pozdr serdecznie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-01-2018, 22:09   

Jak chcesz coś jakosci oryginału to daikin/exedy, jak zamiennik to LUK, Valeo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Klark 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 495
Skąd: Stargard
Wysłany: 16-01-2018, 23:01   

Ja wymieniłem na Exedy rok temu - zero problemów :) .
 
 
Tomi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Olsztyn, Pisz
Wysłany: 17-01-2018, 15:31   

Witam, mam okazję kupić kompletne sprzęgło exedy za 575zl czy dobra cena?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-01-2018, 19:04   

Dobra
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 18-01-2018, 20:25   

Tomi84 napisał/a:
Witam, mam okazję kupić kompletne sprzęgło exedy za 575zl czy dobra cena?


Bardzo dobra :) ja w swoim założyłem exedy, pracowało bezproblemowo do czasu sprzedaży, z tego co wiem to nadal jeździ bez problemu :)
_________________
Mój Lancer :) -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880
 
 
rszturo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-01-2018, 12:42   

Z ciekawości zapytam, jaki nalot i jakie objawy zużycia sprzęgła? Mój 2.0 dobija do 250 tys i się zastanawiam czy nie wymienić profilaktycznie chociaż nie odczuwam żadnych problemów.
 
 
Tomi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Olsztyn, Pisz
Wysłany: 28-01-2018, 19:17   

u mnie w misku czesto biegi chaczyły , po wyjęciu sprzęgła okazało się że łożysko wyporowe bylo w stanie krytycznym a tarcza sprzęgła jeszcze z pare miesięcy by polatało.
 
 
nubi 
Mitsumaniak
03556/KMM


Auto: czarny2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 70
Skąd: LU
Wysłany: 29-01-2018, 23:55   

Ale haczyła tylko dwójka czy - jakie jeszcze? Mnie haczyła dwójka puki nie zmieniłem poduszek silnika i wreszcie mogłem dosyć precyzyjnie zmieniać biegi (czyli 1 i gaz do 4+tys i szybko na dwójkę w okolicach 2600, przez co jestem regularnie pierwszym wyrywającym na światłach, bo inaczej jakoś nie potrafię nim ruszyć sensownie). Ostatnio zapomniałem nawet o tym haczeniu dwójki - przestało występować, no, sporadycznie (raz w miesiącu?).
Tylko jak zmieniam biegi, to mam taki spory opór przy lewarku, jakby jakaś kulka wpadała w zapadkę i blokowała ruch (obrazowo opisałem), trochę może jakby mało oleju w skrzyni? - chociaż na mrozie nie było dużych zmian zachowania (pomijając typową pracę zimnego silnika i skrzyni). W poprzednim aucie nie było takiej mocnej "zapadni" i nie wiem co o tym myśleć. A wracając. W tym poprzednim, no to jak tarcze leciały to zwyczajnie na 3 biegu - ja mu gaz a on tylko obroty zwiększa. No ale to tarcze, nie wiem jak ł. oporowe daje objawy.
ps. Czy na zimnym (-1 .. -20*C)
a) odpalacie na luzie z wciśniętym sprzęgłem i niemal od razu ruszacie
b) grzejecie (1-5min) na luzie z puszczonym sprzęgłem
c) grzejecie (1-5min) na luzie trzymając sprzęgło wciśnięte nogą
Ja stosuję (c), ale nie wiem czy nie zabije szybko oporowego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.