Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Planowany zakup
Autor Wiadomość
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 07-03-2018, 13:57   

Piwor napisał/a:
kajos, te z Lancera są lepsze, przez osprzęt.


ale tam raczej jest trwalszy bo i masa auta inna


ja przed kupnem mojego nie moglem sie zdecydowac czy helmuta czy france
zdecydowalem sie na helmuta bo czesci jednak tansze i latwiej (czyt.szybciej) dostepne
 
 
Hoszimin
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2018, 15:40   

Dziękuję Wam za odpowiedzi.
Z tego co czytam to piszecie raczej o bolączkach każdego diesla przy większym przebiegu.
Mianowicie dwumasa, turbina, dpf.

Dzięki za info, że każda z tych części to koszt około 2 tys. zł.

Widzę, że zdania w temacie dpf są podzielone. Jak sprawdzić czy w egzemplarzu który chcę kupić jest ten filtr?
Oczywiście nie zaglądając w silnik ;)

Ostatecznie jestem zdecydowany na Outlandera. Choć nie mam presji że musi to być ten silnik o którym wspomniałem.

Jeśli ktoś z Was miałby jeszcze jakieś sugestie to śmiało.
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-03-2018, 15:46   

to szukaj benzyny, najlepiej 2.4 załóż lpg i będzie ok. sprawdzić czy jest dpf to najprościej zajrzeć pod auto i zobaczyć czy tam jest. :D
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2018, 15:57   

dpf jest w outlanderze 2,2 z francuskim silnikiem , w 2 ,0 jest filtr otwarty który jest bezobsługowy i nie ma z nim żadnego problemu .w każdym aucie używanym coś może paść w benzynie też i jeszcze z lpg
_________________

 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-03-2018, 17:15   

dlatego warto kupić benzynę, pojeździć trochę i samemu założyć lpg. wbrew opinią jeśli gaz jest prawidłowo zamontowany i wystrojony to co może paść? w o2 może szybciej do zrobienia luz zaworowy.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-03-2018, 19:22   

Benzyna ma plusy dodatnie i ujemne, diesle też. Wolnossąca benzyna nie jest demonem przyspieszeń - zwłaszcza pod obciążeniem. Kaszlaki są zdecydowanie mniej wrażliwe na załadowanie samochodu.
kruhy84 napisał/a:
wbrew opinią jeśli gaz jest prawidłowo zamontowany i wystrojony to co może paść?
chyba mało km przejechałeś na gazie. To co pamiętam to np. co kilka miesięcy czujnik temperatury gazu w jednej instalce, wtryskiwacze w innej, a membrana reduktora w trzeciej. Niby niedrogie, ale uciążliwe usterki. W jednym autku LPG zaczęło "zaklejać" wtryskiwacze benzyny i musiałem przegonić dwa zbiorniki benzyny z dodatkami dla oczyszczenia. Takie bajery jak świecąca się od czasu do czasu kontrolka check engine to już pikuś. Kluczem jest oczywiście prawidłowe wystrojenie - ale to wystarczało na kilkanaście kkm i ponownie do strojenia. Dla porównania dieslem przejechałem 155kkm bez ingerencji w silnik i układ zasilania. Koszty eksploatacji - LPG jest the best. Uciążliwość - dla mnie też LPG jest the best, tylko w drugą stronę - najbardziej uciążliwe. Już wolę jeździć najdroższą w eksploatacji doładowaną benzyną - w tej mam prawie 200kkm bez ingerencji - tylko świece zmieniałem co 90kkm.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-03-2018, 21:49   

masz racje mało, kilkaset tys.km rożnymi samochodami z rożnymi silnikami na gazie . turbo benzyny miałem dwie, jedną nadal, w poprzedniej za 100 tys. km na gazie wymieniłem wtryski od gazu bo po prostu padły. i masz również racje kluczem jest prawidłowy montaż i strojenie, skoro u Ciebie wystarczało na kilkanaście tys. km. to znaczy że go nie było.
debata nad wyższością lpg na dieslem lub odwrotnie nie ma zupełnego sensu, wszystko zależy od tego gdzie, ile i w jakich warunkach jeździmy.
 
 
LASIOR 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 12
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 11-03-2018, 13:20   

Witam wszystkich-posiadam outka z 2008r. z motorem 2.0 did-seryjnie 140km a teraz po mapie 170km.Pomijając wymiany jak to w sprowadzonym aucie to nic kosztownego nie robiłem jak dotąd.Nalatane mam 217tyś.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2018, 16:36   

kruhy84, kup sobie Outlandera II 2.4 i montuj gaz. Reguluj zawory płytkami, a później polecaj takie rozwiązania. Kompletnie nie masz pojęcia o obsłudze i cenach przy tym silniku.

kruhy84 napisał/a:
wbrew opinią jeśli gaz jest prawidłowo zamontowany i wystrojony to co może paść?


2/100 może 3/100 zrobi to względnie dobrze?
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-03-2018, 17:45   

Piwor napisał/a:
kruhy84, kup sobie Outlandera II 2.4 i montuj gaz. Reguluj zawory płytkami, a później polecaj takie rozwiązania. Kompletnie nie masz pojęcia o obsłudze i cenach przy tym silniku.

kruhy84 napisał/a:
wbrew opinią jeśli gaz jest prawidłowo zamontowany i wystrojony to co może paść?


2/100 może 3/100 zrobi to względnie dobrze?


właśnie sobie kupiłem 2.4 i zamontowałem gaz i jeżdżę. mówisz że tu się płytkami reguluje? bo nie wydaje mi się. ale wydaje mi się że mam znacznie większe pojęcie o motoryzacji niż Ty.
gazownika mam takiego do którego z całej Polski ludzie jeżdżą i nie takim cudami jak outlander.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-03-2018, 23:01   

kruhy84 napisał/a:
mówisz że tu się płytkami reguluje? bo nie wydaje mi się. ale wydaje mi się że mam znacznie większe pojęcie o motoryzacji niż Ty.
jednak nie masz pojęcia o motoryzacji. Większość japońskich silników to albo płytki, albo szklanki.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-03-2018, 01:31   

kruhy84, co już napisałeś to już napisałeś - widać, że Ty z tych "co to siem znajo".
Pojeżdzij chwilę , bo na razie to nie masz powodów, żeby sioę wypowiadać w jedną lub drugą stronę.
Najbardziej mi się podobają takie bzdety - kupiłem zamontowałem, da się!
Tylko jak coś się wysypie to już cisza, ogon pod siebie i "sprzedam, bo wyjeżdżam za granicę".

Co do tych "gazowników co to z Polski nie takimi autami jeżdżą" pozwól, że wyrażę to najdelikatniej:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Łykaj dalej jak Pelikan - tylko traw w samotności.
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-03-2018, 10:42   

panowie jesteście żałośni, zastanawiam się tylko dlaczego? ale trwajcie nadal w swej boskości i nieomylności.

[ Dodano: 12-03-2018, 10:43 ]
rezon napisał/a:
kruhy84 napisał/a:
mówisz że tu się płytkami reguluje? bo nie wydaje mi się. ale wydaje mi się że mam znacznie większe pojęcie o motoryzacji niż Ty.
jednak nie masz pojęcia o motoryzacji. Większość japońskich silników to albo płytki, albo szklanki.

Ty za to czytać ze zrozuminiem nie umiesz, jak 95% społeczeństwa.

[ Dodano: 12-03-2018, 10:45 ]
mkm napisał/a:
kruhy84, co już napisałeś to już napisałeś - widać, że Ty z tych "co to siem znajo".
Pojeżdzij chwilę , bo na razie to nie masz powodów, żeby sioę wypowiadać w jedną lub drugą stronę.
Najbardziej mi się podobają takie bzdety - kupiłem zamontowałem, da się!
Tylko jak coś się wysypie to już cisza, ogon pod siebie i "sprzedam, bo wyjeżdżam za granicę".

Co do tych "gazowników co to z Polski nie takimi autami jeżdżą" pozwól, że wyrażę to najdelikatniej:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Łykaj dalej jak Pelikan - tylko traw w samotności.

też czytaj ze zrozuminiem, nie piszę że się da tylko że jest dobrze i problemów nie ma. co do gazownika to raczej Ty od łykania jesteś.

[ Dodano: 12-03-2018, 11:23 ]
Wasze posty przypomiały mi jeszcze sytuacje z przed ok. 10 lat kiedy miała saaba 9-5 2.0t na lpg i mój szwagier z szokiem stwierdził że " jak mogę na gazie jeździć, przecież gaz zatrze mi turbinę"
dla mnie reprezentujecie mniej więcej ten sam poziom.
 
 
Hoszimin
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2018, 22:20   

A na dojazd do pracy 40-50km w jedną stronę co drugi dzień oraz jeżdżenie po mieście to lepiej Outlandera w benzynie z lpg czy diesela?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-03-2018, 19:49   

Cytat:
A na dojazd do pracy 40-50km w jedną stronę co drugi dzień oraz jeżdżenie po mieście to lepiej Outlandera w benzynie z lpg czy diesela?
wg mnie wszystko jedno. 40-50km to już nawet zimą diesel się nagrzeje. Miasto to zdecydowanie domena benzyny. Jak masz zaprzyjaźnionego dobrego gazownika pod ręką, to możesz iść w LPG. Nie masz? to niekoniecznie LPG będzie OK. Już wolałbym diesla.
Też przejechałem jakieś 230kkm na LPG i nie jestem fanem tego paliwa.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 13-03-2018, 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.