 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Pajero III] popsute pajero :) |
Autor |
Wiadomość |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 20-03-2018, 19:40 [Pajero III] popsute pajero :)
|
|
|
Witam
Sprzedawszy po prawie 10 latach żonie Explorera (świeć panie nad jego amerykańską duszą ) postanowiliśmy kupić Pajero 3 bo mi się zawsze podobało a żona stwierdziła że "może być" co już jest wielkim sukcesem.
Auto ma odpowiednie gabaryty i wszystko co niezbędne na rodzinne wycieczki więc postanowione.
Zacząłem szukać, czytać i niestety szybko doszło do mnie że psują się w nich pompy ( w każdym aucie coś się psuje w tym to pompy:) )
Znalazłem sobie dwa egzemplarze i zastanawiam się czy kupić jeżdżący i teoretycznie sprawny ale droższy
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6z6sbU.html
czy wiadomo że zepsuty ale tańszy
https://www.olx.pl/oferta...html#5e64d8c045
Poradźcie coś proszę |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
mawmarecki
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Kwi 2017 Posty: 46 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-03-2018, 10:26
|
|
|
Cześć,
wszystko jest na forum - poczytaj dokładnie. Wymiana zbiornika nie gwarantuje ze auto będzie pozbawione uszkodzenia pompy.
Jak każdy nowoczesny TDI CR przy dużych przebiegach i nieznanym zakresie serwisowania będzie miał usterki pompy, wtrysków, EGR. Przed kupnem trzeba pojechać na diagnostykę i sprawdzić:
błędy komputera (pompa, EGR, wtryski, czujniki, ABS, napędy, stan czujników skrzyni (jeśli aut.))
zawieszenie (zbieżność i elementy gumowe)
hamulce (tylne tarczobębny)
rozrusznik-akumulator
ślizgi rozrządu
korozja podwozia (tylne nadkola, wlew i rura paliwowa do zbiornika)
drożność chłodzenia, szczególnie nierownomierność pracy nagrzewnic i stan tylnych rurek), stan wiskozy,
brokat z powłoki zbiornika i przewodów paliwowych w filtrze.
To na początek. Pamiętaj, że oleju wchodzi 10l a płynu chłodniczego 12l - to nie ilości z małego kompaktu. Wszystko w tym samochodzie jest sterowane elektronicznie przez zespół komputerów więc diagnostyka pokaże co się dzieje (o ile jest to MUT II).
Doprowadzenie nieznanego technicznie auta do porządku (czyli wymiana-regeneracja tego co wymieniłem powyżej to koszt ok. 10-15k PLN - należy mieć to na uwadze). Jesteś z pomorza - dzwoń do Carmontu - może mają coś na zbyciu. PIII z 2004 poszedł u nich za 39k PLN - to jest cena odpowiadającą przeprowadzonym naprawom i modyfikacjom.
Pozdr.
M. |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 24-03-2018, 05:31
|
|
|
temat nieaktualny do śmieci |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
|
|