Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Suzuki Swift 1.3 GTi
Autor Wiadomość
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 08-10-2016, 23:33   

Hugo napisał/a:
Świetne autko. Ma klimat starego japończyka :wink:


Może dlatego Top Gear Polska kilka dni temu wrzuciło zdjęcie mojego Swifta jako pomysł na youngtimera :D

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Lipa 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 automat sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 301
Skąd: Jantar
Wysłany: 09-10-2016, 11:14   

Jest Piękny!
 
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 10-10-2016, 18:53   

Jaką mocą się obecnie legitymuje teraz autko?
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 27-10-2016, 04:37   

Ziemba. napisał/a:
Jaką mocą się obecnie legitymuje teraz autko?


Ciężko dokładnie powiedzieć - kiedyś przy prawie identycznym setupie miał 114KM i 131NM ale np przepustnica jest teraz seryjna a nie większa (bo nie miało to większego sensu oraz utrudniało strojenie przy bardzo delikatnej jeździe a dawało może ze 2KM) a zapłon jest znacznie bardziej wyprzedzony i silnik pracuje na benzynie 98 a kompresja w cylindrach wynosi okł 16 bar gdzie fabrycznie nowy silnik ma 15 bar.
Muszę się wybrać na hamownię z czystej ciekawości ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 28-05-2018, 23:58   

Oj prawie 2 lata nic tu nie pisałem więc pora uaktualnić dane.
Tak więc jakiś rok temu nagle przy odpalaniu silnika kompresja na 3 cylindrze spadła do 3 bar - nie wiem dlaczego. Coś musiało wpaść do silnika. Tłok był dziwnie podziobany. Konieczna była wymiana tłoka, kompletu pierścieni na tłokach, regeneracja głowicy a zwłaszcza gniazd zaworowych na tym cylindrze. Jak to bywa z nowymi pierścieniami czekało mnie tysiąc kilometrów docierania silnika czyli jazdy do 3000obr/min co w Swifcie GTRi oznacza max okł 90km/h. Po drodze była zima i samochód stał w garażu (nie jeżdżę nim po soli).

Po remoncie przypadkiem podobnie jak to było z Galantowskimi felgami 18" Rays Engineering udało mi się dorwać w dobrej cenie w tej samej firmie felgi Enkei 3F Mesh ze znacznie mniejszym ET niż oryginalne - 15 vs 38 to jest spora różnica. Trzeba było poszerzyć błotniki co też uczyniłem - z przodu nieco bardziej niż z tyłu ale efekt chyba wyszedł dobry - w końcu koła są teraz rozstawione o prawie 5cm szerzej niż oryginalnie - na zakrętach to czuć :D

Co do samego wzoru felg też byłem pełen obaw - jak wyszło sami oceńcie. Wcześniejsze zdjęcia były w tym temacie - oto aktualne zrobione telefonem kilka dni temu :)



_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-05-2018, 08:28   

Felgi chyba nie pasują do tego Swifta.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-05-2018, 12:15   

Według mnie pasują wyśmienicie. Ale to autko wygląda, aż samemu by się chciało takiego mieć :biggrin:
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 29-05-2018, 13:48   

Hugo napisał/a:
Felgi chyba nie pasują do tego Swifta.


Nawet oryginalnie w katalogu można go było kupić z felgami typu mesh (srebrno-czarne).

_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-05-2018, 22:12   

MKV napisał/a:
Nawet oryginalnie w katalogu można go było kupić z felgami typu mesh (srebrno-czarne).
Rozumiem, po prostu nie lubię takich szprychowych felg.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 30-05-2018, 00:25   

Hugo napisał/a:
MKV napisał/a:
Nawet oryginalnie w katalogu można go było kupić z felgami typu mesh (srebrno-czarne).
Rozumiem, po prostu nie lubię takich szprychowych felg.


Też nie przepadałem o byłem pełen obaw ale przypadkiem je wylicytowałem za bardzo rozsądną cenę (prawie 1/3 tego za ile były wystawione) więc po prostu musiałem sprawdzić co z tego wyjdzie. Niektórym się nie podoba jak Tobie ale wielu osobom na szczęście tak i felgi obracają wiele głów na ulicy więc chyba nie jest źle ;-)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.