Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Lancer kręci ale nie odpala
Autor Wiadomość
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 16-02-2018, 14:48   

Najlepiej podlewarować auto z prawej strony,zdjąć koło,ściąnąć te plastiki w nadkolu,ściągnąć koło pasowe z wału (klucz 10mm)ale przedtem musisz popuścić pasek alternatora następnie klucz 10mm odkręcasz śruby z dolnej osłony zdjąć ją i masz czujnik jak znalazł.
Pasek alternatora popuść dopiero wtedy jak zdemontujesz plastiki z nadkola,będzie łatwiej,musisz popuścić napinacz paska i go zblokować np.gwoździem są tam dziurki.
Zobacz prywatną wiadomość.
_________________
zbychu74
 
 
nubi 
Mitsumaniak
03556/KMM


Auto: czarny2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 70
Skąd: LU
Wysłany: 18-02-2018, 01:16   

BTW Podepnę się. Czy jest jakieś miejsce diagnostyczne, gdzie można wywołać pracę pompy paliwa w baku? (np. jakiś kabelek w komorze silnika, który po podaniu +12 załącza przekaźnik pompy w baku).
Na pustym baku nie jeżdżę ,ale gdybym zapowietrzył .. to nie było miło (w innym aucie).
 
 
Chudziutki VII 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: jaworzno
Wysłany: 28-02-2018, 19:26   

ja miałem podobny problem to wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i problem zniknął

[ Dodano: 28-02-2018, 19:28 ]
miałem podobny problem wymieniłem czujnik obrotu wałka rozrządu i problem zniknął
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 01-03-2018, 04:47   

Nie rozkręcaj na początek auta bez sensu .Porządnym sprzętem diagnostycznym można sprawdzić czy czujnik czyta obroty podczas kręcenia rozrusznikiem .Po co go wyjmować co Ci to da ? chcesz go ocenić na oko ? czy wymieniać metodą prób i błędów ?.
Skąd wiesz że iskra jest odpowiednia i w dobrym miejscu ?
Zacznij od tego , że sprawdź przez OBD czy czyta obroty potem zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź ustawienie rozrządu , bo po tym co opisujesz że odpalił i zgasł to mogły ''odfrunąć''ząbki z paska. Wymieniałeś rozrząd ? czy nic o nim nie wiesz co i kiedy ?
Skoro świece są mokre to po co szukać na około przy pompie skoro paliwo podaje .
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
aLF^^ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 01-03-2018, 15:39   

Witam, mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia na cylindrach jest o polowe mniejsze niz powinno byc. Moje pytanie brzmi czy,da sie cos z tym zrobic, czy szukac nowego silnika?
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 01-03-2018, 15:42   

aLF^^ napisał/a:
Witam, mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia na cylindrach jest o polowe mniejsze niz powinno byc. Moje pytanie brzmi czy,da sie cos z tym zrobic, czy szukac nowego silnika?

Mechanik musi zweryfikować,może tylko góra do remontu?
Tak czy inaczej musi zdjąć głowicę.
_________________
zbychu74
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 01-03-2018, 18:05   

Czyli moje przypuszczenia się potwierdzaja.Przeskoczył rozrząd i zgieło zawory więc się nie domykają.Spr dla pewnosci rozrząd.Na wszystkich cylindrach jest za małe ciśnienie?.Jeśli rozrząd się nie zerwał tylko przeskoczył a pasek ma wszystkie zęby to ustaw rozrzad na znaki wykreć po kolei świece i dmuchnij przez wężyk do cylindra powietrzem i słuchaj czy syczy z rury wydechowej albo czy ucieka powietrze do kolektora ssącego .Jeśli tak masz pewność że i które zawory nie leżą na przylgniach i możesz zdejmować głowice
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
aLF^^ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 01-05-2018, 00:22   

Witam, wracam do tematu, byłem u drugiego mechanika i pod komputerem pokazało że czujnik położenia wałka rozrządu, najwidoczniej tamten mechanik nie podłączał do komputera ;/

Moje pytanie jak się do niego dostać i wymienić jakieś wskazówki? I czy może mieć to wpływ na jakieś inne czynniki, coś zaraz lub przy okazji zmieniać trzeba?
 
 
konradod 
Forumowicz

Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 133
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-05-2018, 08:13   

http://mitsubishi-motors....sub_group%3D410 Czujnik to 5 minut roboty. Nr na schemacie to 1486.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2018, 10:04   

14846 ;)
Tylko jak coś to najlepiej poszukać używki niż stosować zamiennik.
Warto przy okazji wymienić pod nim oring, koszt w ASO to około 15zł.
Ogólnie można spróbować przelutować zimne luty, info znajdziesz w dziale warsztat.

[ Dodano: 01-05-2018, 10:08 ]
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
konradod 
Forumowicz

Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 133
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-05-2018, 12:42   

:thumbright: ano tak mały kiksik.
 
 
aLF^^ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 06-06-2018, 14:24   

Witam , ostateczna diagnoza 3 mechanika to wyszło że silnik zatarty.

Czy ktoś by mógł mi pomóc znaleźć silnik do Lancera 2.0 2004r sedan ?


Czy silnik od : MITSUBISHI LANCER VII OUTLANDER SILNIK 2.0 16V - 4G63

http://allegro.pl/lancer-...7224582781.html

Bedzie pasował ?
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 06-06-2018, 16:05   

aLF^^ napisał/a:
Witam , ostateczna diagnoza 3 mechanika to wyszło że silnik zatarty.

Czy ktoś by mógł mi pomóc znaleźć silnik do Lancera 2.0 2004r sedan ?


Czy silnik od : MITSUBISHI LANCER VII OUTLANDER SILNIK 2.0 16V - 4G63

http://allegro.pl/lancer-...7224582781.html

Bedzie pasował ?


coraz ciekawsze te diagnozy , ciekawe zatarty silnik niby dlaczego ? bez oleju jeździł ? bez płynu chłodniczego ? . Jak samo słowo oznacza zatarty czyli się nie obraca a ten się kręci luźno . W garażu przez noc zatarł się silnik ? . Ciekawych tych mechaników tam masz .
Chcesz wydać 3 klocki na silnik , plus przezbrojenie i przekładka do auta . Nie widziałem tego Lancera w jakim jest stanie ale żeby się nie okazało że to przekracza jego wartość .
Silnik będzie pasował ale ja nie wierze w tą diagnozę , szybciej zgięło zawory ale na pewno nie zatarło silnika . Albo obróciło by panewkę ale by odpalał i stukał .
Naprawdę od lutego z tym walczycie ? Żeby nawet diagnoza przez tyle czasu przerastała mechaników to ja nie widzę dalszych prac przy tym aucie .
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
aLF^^ 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 07-06-2018, 14:27   

Takie małe sprostowanie, tak jak pisałem pierwszy mechanik (byłem u niego pierwszy raz) mówił że nie ma ciśnienia na cylindrach, drugi mechanik to w sumie nic nie zrobił , jestem po operacji barku i nie miałem jak ciągać go po mechanikach dlatego tak długo, pare dni temu właśnie zaciągnąłem go do trzeciego mechanika i powiedział że jest zatarty na każdym cylindrze.

Podejrzewam że jak stał te 3 tyg w garazu olej posciekał nie było go tam dużo, a odpaliłem go na te 20/30min i w tedy sie zatarł takie jest moje podejrzenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.