[CS9 2.0DOHC] Lancer kręci ale nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 16-02-2018, 14:48
|
|
|
Najlepiej podlewarować auto z prawej strony,zdjąć koło,ściąnąć te plastiki w nadkolu,ściągnąć koło pasowe z wału (klucz 10mm)ale przedtem musisz popuścić pasek alternatora następnie klucz 10mm odkręcasz śruby z dolnej osłony zdjąć ją i masz czujnik jak znalazł.
Pasek alternatora popuść dopiero wtedy jak zdemontujesz plastiki z nadkola,będzie łatwiej,musisz popuścić napinacz paska i go zblokować np.gwoździem są tam dziurki.
Zobacz prywatną wiadomość. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
nubi
Mitsumaniak 03556/KMM

Auto: czarny2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2017 Posty: 70 Skąd: LU
|
Wysłany: 18-02-2018, 01:16
|
|
|
BTW Podepnę się. Czy jest jakieś miejsce diagnostyczne, gdzie można wywołać pracę pompy paliwa w baku? (np. jakiś kabelek w komorze silnika, który po podaniu +12 załącza przekaźnik pompy w baku).
Na pustym baku nie jeżdżę ,ale gdybym zapowietrzył .. to nie było miło (w innym aucie). |
|
|
|
 |
Chudziutki VII
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2017 Posty: 2 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 28-02-2018, 19:26
|
|
|
ja miałem podobny problem to wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i problem zniknął
[ Dodano: 28-02-2018, 19:28 ]
miałem podobny problem wymieniłem czujnik obrotu wałka rozrządu i problem zniknął |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 01-03-2018, 04:47
|
|
|
Nie rozkręcaj na początek auta bez sensu .Porządnym sprzętem diagnostycznym można sprawdzić czy czujnik czyta obroty podczas kręcenia rozrusznikiem .Po co go wyjmować co Ci to da ? chcesz go ocenić na oko ? czy wymieniać metodą prób i błędów ?.
Skąd wiesz że iskra jest odpowiednia i w dobrym miejscu ?
Zacznij od tego , że sprawdź przez OBD czy czyta obroty potem zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź ustawienie rozrządu , bo po tym co opisujesz że odpalił i zgasł to mogły ''odfrunąć''ząbki z paska. Wymieniałeś rozrząd ? czy nic o nim nie wiesz co i kiedy ?
Skoro świece są mokre to po co szukać na około przy pompie skoro paliwo podaje . |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
aLF^^
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: 01-03-2018, 15:39
|
|
|
Witam, mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia na cylindrach jest o polowe mniejsze niz powinno byc. Moje pytanie brzmi czy,da sie cos z tym zrobic, czy szukac nowego silnika? |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 01-03-2018, 15:42
|
|
|
aLF^^ napisał/a: | Witam, mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia na cylindrach jest o polowe mniejsze niz powinno byc. Moje pytanie brzmi czy,da sie cos z tym zrobic, czy szukac nowego silnika? |
Mechanik musi zweryfikować,może tylko góra do remontu?
Tak czy inaczej musi zdjąć głowicę. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 01-03-2018, 18:05
|
|
|
Czyli moje przypuszczenia się potwierdzaja.Przeskoczył rozrząd i zgieło zawory więc się nie domykają.Spr dla pewnosci rozrząd.Na wszystkich cylindrach jest za małe ciśnienie?.Jeśli rozrząd się nie zerwał tylko przeskoczył a pasek ma wszystkie zęby to ustaw rozrzad na znaki wykreć po kolei świece i dmuchnij przez wężyk do cylindra powietrzem i słuchaj czy syczy z rury wydechowej albo czy ucieka powietrze do kolektora ssącego .Jeśli tak masz pewność że i które zawory nie leżą na przylgniach i możesz zdejmować głowice |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
aLF^^
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: 01-05-2018, 00:22
|
|
|
Witam, wracam do tematu, byłem u drugiego mechanika i pod komputerem pokazało że czujnik położenia wałka rozrządu, najwidoczniej tamten mechanik nie podłączał do komputera ;/
Moje pytanie jak się do niego dostać i wymienić jakieś wskazówki? I czy może mieć to wpływ na jakieś inne czynniki, coś zaraz lub przy okazji zmieniać trzeba? |
|
|
|
 |
konradod
Forumowicz
Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 133 Skąd: Mysłowice
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-05-2018, 10:04
|
|
|
14846
Tylko jak coś to najlepiej poszukać używki niż stosować zamiennik.
Warto przy okazji wymienić pod nim oring, koszt w ASO to około 15zł.
Ogólnie można spróbować przelutować zimne luty, info znajdziesz w dziale warsztat.
[ Dodano: 01-05-2018, 10:08 ]
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
konradod
Forumowicz
Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 133 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 01-05-2018, 12:42
|
|
|
ano tak mały kiksik. |
|
|
|
 |
aLF^^
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: 06-06-2018, 14:24
|
|
|
Witam , ostateczna diagnoza 3 mechanika to wyszło że silnik zatarty.
Czy ktoś by mógł mi pomóc znaleźć silnik do Lancera 2.0 2004r sedan ?
Czy silnik od : MITSUBISHI LANCER VII OUTLANDER SILNIK 2.0 16V - 4G63
http://allegro.pl/lancer-...7224582781.html
Bedzie pasował ? |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 06-06-2018, 16:05
|
|
|
aLF^^ napisał/a: | Witam , ostateczna diagnoza 3 mechanika to wyszło że silnik zatarty.
Czy ktoś by mógł mi pomóc znaleźć silnik do Lancera 2.0 2004r sedan ?
Czy silnik od : MITSUBISHI LANCER VII OUTLANDER SILNIK 2.0 16V - 4G63
http://allegro.pl/lancer-...7224582781.html
Bedzie pasował ? |
coraz ciekawsze te diagnozy , ciekawe zatarty silnik niby dlaczego ? bez oleju jeździł ? bez płynu chłodniczego ? . Jak samo słowo oznacza zatarty czyli się nie obraca a ten się kręci luźno . W garażu przez noc zatarł się silnik ? . Ciekawych tych mechaników tam masz .
Chcesz wydać 3 klocki na silnik , plus przezbrojenie i przekładka do auta . Nie widziałem tego Lancera w jakim jest stanie ale żeby się nie okazało że to przekracza jego wartość .
Silnik będzie pasował ale ja nie wierze w tą diagnozę , szybciej zgięło zawory ale na pewno nie zatarło silnika . Albo obróciło by panewkę ale by odpalał i stukał .
Naprawdę od lutego z tym walczycie ? Żeby nawet diagnoza przez tyle czasu przerastała mechaników to ja nie widzę dalszych prac przy tym aucie . |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
aLF^^
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 sedan sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: 07-06-2018, 14:27
|
|
|
Takie małe sprostowanie, tak jak pisałem pierwszy mechanik (byłem u niego pierwszy raz) mówił że nie ma ciśnienia na cylindrach, drugi mechanik to w sumie nic nie zrobił , jestem po operacji barku i nie miałem jak ciągać go po mechanikach dlatego tak długo, pare dni temu właśnie zaciągnąłem go do trzeciego mechanika i powiedział że jest zatarty na każdym cylindrze.
Podejrzewam że jak stał te 3 tyg w garazu olej posciekał nie było go tam dużo, a odpaliłem go na te 20/30min i w tedy sie zatarł takie jest moje podejrzenie. |
|
|
|
 |
|