Galicjusz V6 i 163 kucyki |
Autor |
Wiadomość |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-06-2018, 04:05
|
|
|
A jednak Ford
A serio to gratulacje - ładne autko
Te nawiewy otwierane i wysuwane pokrętło zmiany biegów |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 06-06-2018, 22:30
|
|
|
tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 07-06-2018, 00:07
|
|
|
czarny.marcin napisał/a: | tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 07-06-2018, 01:20
|
|
|
areksz121 napisał/a: |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK |
faktycznie przeoczyłem , nawet sam stwierdził że Galantem po UK ''niewygodna'' jazda więc odwrotnie także by nie zrobił |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-06-2018, 20:31
|
|
|
areksz121 napisał/a: | czarny.marcin napisał/a: | tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK |
Tak dokładnie. Auto zmieniłem między innymi dla tego, że zostaję w UK i bardzo niewygodnie jeździło się z kierownicą po lewej.
Druga sprawa to to, że Galanta bardzo trudno byłoby zarejestrować w UK. Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej
PS: nie znalazłem w UK żadnego godnego egzemplarza Galancika, nawet Legnum czy VR4 są tu zadkością, bądź sa trzymane w prywatnych kolekcjach |
_________________ Capoeira e minha vida...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-06-2018, 20:36
|
|
|
A przy okazji przyznam się, że jak jazda po lewej nie była żadnym problemem, tak przesiadka na prawą stronę auto, to ponowna nauka jazdy. przyzwyczajenia do odległości wzrok->krawędź jezdni są strasznie trudne do przezwyciężenia. podejżewam że dużo mniejsza widoczność w porównaniu do Gala nie pomaga |
_________________ Capoeira e minha vida...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-06-2018, 20:37
|
|
|
Mare napisał/a: | Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej | Serio? ja widziałem kilka vr-ek w których podłogi nie bylo a badania techniczne byly aktualne, i to żywcem dziury takie że można sie bylo przez nie wlamac do wnetrza auta
Zadowolenia z nabytku |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 09-06-2018, 01:01
|
|
|
robertdg napisał/a: |
Mare napisał/a:
Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej
Serio? ja widziałem kilka vr-ek w których podłogi nie bylo a badania techniczne byly aktualne, i to żywcem dziury takie że można sie bylo przez nie wlamac do wnetrza auta
|
To normalny kraj przecie jest trzeba tylko się zaznajomić |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2018, 22:59
|
|
|
BTW - to czerwone autko z avatara Piotrka stoi właśnie przed moim domem. Serio, serio |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-06-2018, 09:10
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | BTW - to czerwone autko z avatara Piotrka stoi właśnie przed moim domem. Serio, serio |
Czyli popsute jest... bo zajechało do watsztatu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2018, 14:03
|
|
|
To się okaże... Serwis jest mu niezbędny, tyle mogę napisać... |
|
|
|
 |
|