Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
konserwacja podwozia
Autor Wiadomość
radzik1 
Forumowicz

Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 10-07-2018, 14:38   

Napiszcie ile wam wysychały kolejne warstwy, wczoraj pomalowałem wszystko 750 a dziś mam w planie pierwszą warstwę 1600. Jednak tylny wózek opuściłem na dół i dobrze bo przynajmniej można porządnie wyczyścić szlifierką.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-07-2018, 21:41   

Marcino, możesz poprawić 3100 tylko że on ma barwę szarą i zastanów się czy nie popsuje to efektu wizualnego nadkoli? On jest dobry w pojedynkę lub na bazie z 750. Nie wiem czy z czarnym 1600 się nie będzie przebijać.

radzik1, ja malowałem na mokro bo 750 schnie dość długo, po nałożeniu 900ki schło z tydzień i to przy temperaturze około 25 stopni. Dobrze jest też przegonić auto. Pęd powietrza i pył drogowy przyspieszy ten etap.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
radzik1 
Forumowicz

Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 11-07-2018, 17:35   

Faktycznie 750 słabo schnie jak dotykałem cały czas brudzi, ale i tak pomalowałem dziś warstwę 1600, jutro drugi raz i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak do tej pory materiały wyszły około 700zł więc koszta są dosyć wysokie oby wytrzymało chociaż 2 może 3 lata. Ogólnie roboty od cholery i trochę już wiem dlaczego za taką usługę wołają od 2tyś w góre.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-07-2018, 21:00   

U mnie minął rok prawie od zrobienia konserwacji i nie wymaga żadnych poprawek na razie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-07-2018, 07:30   

Bzyk_R1 napisał/a:
U mnie minął rok prawie od zrobienia konserwacji i nie wymaga żadnych poprawek na razie.

U mnie też jeden sezon jeżdżone. Sprawdzę przed zimą bo na razie nie widzę żadnych niepokojących objawów
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 14-08-2018, 23:29   

Ja w świeżo sprowadzonych autach, w swoim GT i dwóch młodszych outlanderach sport zleciłem kilkanaście dni temu konserwacje powłoką poliuretanową Raptor + wosk w profile zamknięte.
Auta zostały rozebrane, wyczyszczone i pomalowane. Przed malowaniem wszystkie spokojnie sobie schły na upałach.
Wszystkie okazały się bez rudej zarazy. Mimo że nie posiadały żadnej konserwacji :shock: my to jednak dziadowski mamy klimat.
Poszło w sumie po 8l tego środka na samochód.

Warto poczytać o tym środku jeśli ktoś go jeszcze nie zna, dla mnie to pierwszy kontakt z takim rodzajem powłoki, jest to swego rodzaju eksperyment.
W opiniach wielu ludzi ma być niezwykle trwały. Jest sporo filmów na YouTubie,
Ale poznałem też opinię człowieka który tutaj lokalnie zrobił tym cały samochód, użył raptora jako lakier i trochę tym już jeździ.

Zastanawiam się tylko czy jeszcze na to nie położyć czegoś innego? Bo warstwa powłoki nie wydaje się być gruba. Czy może nie warto?
Prosiłbym o opinie osób znających się na temacie.

Puki co wszystkie konserwacje jakie zlecałem, różni fachowcy, różna "gumowa" chemia, różne auta,
to tak po 2/3latach intensywnej jazdy, pojawiały się pierwsze ubytki/pęknięcia powłok, a jedna nawet płatami złaziła.
Chciałbym żeby tym razem było inaczej. Bo i samochód podoba mi się jak żaden do tej pory.
Też trochę mniej jeżdżę więc może będzie łatwiej cel uzyskać.

I tak z ciekawości, jakie są wasze doświadczenia z konserwacjami? Ile wam wytrzymują?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-08-2018, 16:40   

Ja w swoim zrobiłem zabezpieczenie krown choć rudej nie było ale profilaktycznie bo auto ma 11 lat zobaczymy jak będzie sie to sprawować pewnie trzeba bądzie powtórzyć ,chyba ze sprzedam auto
_________________

 
 
radzik1 
Forumowicz

Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 30-08-2018, 11:12   

Odświeżam temat.
Po jakim czasie wysechł wam noxudol? Minęło już miesiąc od kiedy zakonserwowałem podwozie i do dziś nie mogę założyć tylnych nadkoli. Konserwacja z wierzchu wygląda dobrze ale po spodem cały czas jest miękka.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-08-2018, 13:27   

radzik1 napisał/a:
Odświeżam temat.
Po jakim czasie wysechł wam noxudol? Minęło już miesiąc od kiedy zakonserwowałem podwozie i do dziś nie mogę założyć tylnych nadkoli. Konserwacja z wierzchu wygląda dobrze ale po spodem cały czas jest miękka.

Który Noxudol dawałes? 900 chyba zawsze bedzie miekka. 1600 nadaje się w nadkola.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
radzik1 
Forumowicz

Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 01-09-2018, 16:23   

Najpierw dałem 750 jako podkład a nastepnie 1600.
 
 
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-09-2018, 13:39   

Panowie,

Czy poniższy zakres prac przy konserwacji podwozia jest w porządku jak za cenę od 1600zł??
Dodalibyście do tego coś jeszcze?

-demontaż wszystkich osłon i wydechu
-dokładne, wieloetapowe mycie podwozia
-demontaż tylnego wózka/belki, wraz ze wszystkim elementami zawieszenia
-dokładne, wieloetapowe, mechaniczne oczyszczenie wszystkich ognisk korozji
-dokładne odtłuszczenie całej powierzchni podwozia
-zastosowanie odrdzewiacza APP R-Stop
-zastosowanie podkładu reaktywnego Corizon
-aplikacja środka konserwującego APP U210/B100 – w zależności od ustaleń z klientem
- montaż zawieszenia oraz wydechu
-montaż wszystkich osłon na nowych spinkach OEM
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 03-09-2018, 14:03   

ja mysle ze tak

samo odkrecanie zawieszenia jest pracochlonne a nie ktore czesci ciezko odkrecic
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
radzik1 
Forumowicz

Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 47
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 04-10-2018, 20:36   

Witam nareszcie mogę podsumować mój temat bo dopiero po 3 miesiącach mogłem założyć nadkola bez uszkodzenia konserwacji. Nie wiem dlaczego tak długo to trwało ale może ten typ tak ma. Pozdrawiam
 
 
KKrzysztof 
Nowy Forumowicz

Auto: Mercedes CLK W208
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 31-12-2018, 05:47   

na forum jestem nowy i nie wiem gdzie się nawet przywitać odnośnie konserwacji to pewnie dużo powiem bo mam mercedesa CLK :) a one jak wiadomo rdzewieję nawet jak są w ocieplanym garażu :) chociaż u mnie po zabiegu nie ma problemów już żadnych.

Wiele szlifowania do gołej blachy, bo się okazuje, że zabezpieczenie antykorozyjne Mercedesa jest na poziomie miernym.




zdjęć mam takie ilości, że i tak wszystkich nie wstawię więc wybiorczo lecę







_________________
Podziwiam linie niezależnie od marki
Moje auto
https://youtu.be/IByvojl43rw
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 31-12-2018, 10:57   

witaj
wlasnie najgorsze dla auta to ocieplany garaz !!!!

najlepsze dla auta jest stawanie pod duza wiata zeby byl przewiew
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.