konserwacja podwozia |
Autor |
Wiadomość |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 10-07-2018, 14:38
|
|
|
Napiszcie ile wam wysychały kolejne warstwy, wczoraj pomalowałem wszystko 750 a dziś mam w planie pierwszą warstwę 1600. Jednak tylny wózek opuściłem na dół i dobrze bo przynajmniej można porządnie wyczyścić szlifierką. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-07-2018, 21:41
|
|
|
Marcino, możesz poprawić 3100 tylko że on ma barwę szarą i zastanów się czy nie popsuje to efektu wizualnego nadkoli? On jest dobry w pojedynkę lub na bazie z 750. Nie wiem czy z czarnym 1600 się nie będzie przebijać.
radzik1, ja malowałem na mokro bo 750 schnie dość długo, po nałożeniu 900ki schło z tydzień i to przy temperaturze około 25 stopni. Dobrze jest też przegonić auto. Pęd powietrza i pył drogowy przyspieszy ten etap. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 11-07-2018, 17:35
|
|
|
Faktycznie 750 słabo schnie jak dotykałem cały czas brudzi, ale i tak pomalowałem dziś warstwę 1600, jutro drugi raz i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak do tej pory materiały wyszły około 700zł więc koszta są dosyć wysokie oby wytrzymało chociaż 2 może 3 lata. Ogólnie roboty od cholery i trochę już wiem dlaczego za taką usługę wołają od 2tyś w góre. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 11-07-2018, 21:00
|
|
|
U mnie minął rok prawie od zrobienia konserwacji i nie wymaga żadnych poprawek na razie. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-07-2018, 07:30
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | U mnie minął rok prawie od zrobienia konserwacji i nie wymaga żadnych poprawek na razie. |
U mnie też jeden sezon jeżdżone. Sprawdzę przed zimą bo na razie nie widzę żadnych niepokojących objawów |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 14-08-2018, 23:29
|
|
|
Ja w świeżo sprowadzonych autach, w swoim GT i dwóch młodszych outlanderach sport zleciłem kilkanaście dni temu konserwacje powłoką poliuretanową Raptor + wosk w profile zamknięte.
Auta zostały rozebrane, wyczyszczone i pomalowane. Przed malowaniem wszystkie spokojnie sobie schły na upałach.
Wszystkie okazały się bez rudej zarazy. Mimo że nie posiadały żadnej konserwacji my to jednak dziadowski mamy klimat.
Poszło w sumie po 8l tego środka na samochód.
Warto poczytać o tym środku jeśli ktoś go jeszcze nie zna, dla mnie to pierwszy kontakt z takim rodzajem powłoki, jest to swego rodzaju eksperyment.
W opiniach wielu ludzi ma być niezwykle trwały. Jest sporo filmów na YouTubie,
Ale poznałem też opinię człowieka który tutaj lokalnie zrobił tym cały samochód, użył raptora jako lakier i trochę tym już jeździ.
Zastanawiam się tylko czy jeszcze na to nie położyć czegoś innego? Bo warstwa powłoki nie wydaje się być gruba. Czy może nie warto?
Prosiłbym o opinie osób znających się na temacie.
Puki co wszystkie konserwacje jakie zlecałem, różni fachowcy, różna "gumowa" chemia, różne auta,
to tak po 2/3latach intensywnej jazdy, pojawiały się pierwsze ubytki/pęknięcia powłok, a jedna nawet płatami złaziła.
Chciałbym żeby tym razem było inaczej. Bo i samochód podoba mi się jak żaden do tej pory.
Też trochę mniej jeżdżę więc może będzie łatwiej cel uzyskać.
I tak z ciekawości, jakie są wasze doświadczenia z konserwacjami? Ile wam wytrzymują? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-08-2018, 16:40
|
|
|
Ja w swoim zrobiłem zabezpieczenie krown choć rudej nie było ale profilaktycznie bo auto ma 11 lat zobaczymy jak będzie sie to sprawować pewnie trzeba bądzie powtórzyć ,chyba ze sprzedam auto |
_________________
 |
|
|
|
 |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 30-08-2018, 11:12
|
|
|
Odświeżam temat.
Po jakim czasie wysechł wam noxudol? Minęło już miesiąc od kiedy zakonserwowałem podwozie i do dziś nie mogę założyć tylnych nadkoli. Konserwacja z wierzchu wygląda dobrze ale po spodem cały czas jest miękka. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-08-2018, 13:27
|
|
|
radzik1 napisał/a: | Odświeżam temat.
Po jakim czasie wysechł wam noxudol? Minęło już miesiąc od kiedy zakonserwowałem podwozie i do dziś nie mogę założyć tylnych nadkoli. Konserwacja z wierzchu wygląda dobrze ale po spodem cały czas jest miękka. |
Który Noxudol dawałes? 900 chyba zawsze bedzie miekka. 1600 nadaje się w nadkola. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 01-09-2018, 16:23
|
|
|
Najpierw dałem 750 jako podkład a nastepnie 1600. |
|
|
|
 |
lucano
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-09-2018, 13:39
|
|
|
Panowie,
Czy poniższy zakres prac przy konserwacji podwozia jest w porządku jak za cenę od 1600zł??
Dodalibyście do tego coś jeszcze?
-demontaż wszystkich osłon i wydechu
-dokładne, wieloetapowe mycie podwozia
-demontaż tylnego wózka/belki, wraz ze wszystkim elementami zawieszenia
-dokładne, wieloetapowe, mechaniczne oczyszczenie wszystkich ognisk korozji
-dokładne odtłuszczenie całej powierzchni podwozia
-zastosowanie odrdzewiacza APP R-Stop
-zastosowanie podkładu reaktywnego Corizon
-aplikacja środka konserwującego APP U210/B100 – w zależności od ustaleń z klientem
- montaż zawieszenia oraz wydechu
-montaż wszystkich osłon na nowych spinkach OEM |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 03-09-2018, 14:03
|
|
|
ja mysle ze tak
samo odkrecanie zawieszenia jest pracochlonne a nie ktore czesci ciezko odkrecic |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
radzik1
Forumowicz
Auto: c-crosser
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 47 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 04-10-2018, 20:36
|
|
|
Witam nareszcie mogę podsumować mój temat bo dopiero po 3 miesiącach mogłem założyć nadkola bez uszkodzenia konserwacji. Nie wiem dlaczego tak długo to trwało ale może ten typ tak ma. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
KKrzysztof
Nowy Forumowicz
Auto: Mercedes CLK W208
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2018 Posty: 4 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 31-12-2018, 05:47
|
|
|
na forum jestem nowy i nie wiem gdzie się nawet przywitać odnośnie konserwacji to pewnie dużo powiem bo mam mercedesa CLK a one jak wiadomo rdzewieję nawet jak są w ocieplanym garażu chociaż u mnie po zabiegu nie ma problemów już żadnych.
Wiele szlifowania do gołej blachy, bo się okazuje, że zabezpieczenie antykorozyjne Mercedesa jest na poziomie miernym.
zdjęć mam takie ilości, że i tak wszystkich nie wstawię więc wybiorczo lecę
 |
_________________ Podziwiam linie niezależnie od marki
Moje auto
https://youtu.be/IByvojl43rw |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 31-12-2018, 10:57
|
|
|
witaj
wlasnie najgorsze dla auta to ocieplany garaz !!!!
najlepsze dla auta jest stawanie pod duza wiata zeby byl przewiew |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|