Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie podczas gwałtownego dodania gazu - co to?
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-08-2018, 23:15   

Zrób jeszcze z 20 - 30 km aby korekty się ustabilizowały bo 10 to trochę mało. Jak możesz to sprawdź jakie wartości maja korekty paliwowe, krótkoterminowa (STFT) i długoterminowa (LTFT) na biegu jałowym na rozgrzanym silniku bez obciążenia.
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 02-08-2018, 21:49   

Jakkolwiek możesz pojeździć jak napisał plecho1, ale czy STFT nie powinna zadziałać od razu? No chyba, ze wartości mocno poza możliwość korekty.

Ewentaulnie:
Jak się nie mylę korekty są przechowywane w pamięci RAM ECU. Więc odpięcie klem akumulatora (tudzież backup) może spowodować skasowanie zapamiętanych wartości korektowych w tym LTFT.
 
 
Alufelgi 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X -1.8 LPG - 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-08-2018, 22:42   

KOLEDZY:

1) Wymieniłem nowe świece NGK Irydowe ( stare były bardzo zużyte widać gołym okiem)
2) Wyczyściłem dokładnie przepustnice i dolot (dolot sprawdzony bez uszkodzeń,pęknięć)
3) Zrobiłem na zakręconej bulti gazowej około 80km...na benzynie te same objawy także to nie wina ustawienia gazu.
4) Filtr powietrza nowy - bez filtra tak samo robi jak z filtrem...

Usterka zadławiania się po dodaniu gwałtownie gazu z wolnych obrotów nadal występuje!

Na kompie po ostatnim skasowaniu żadnych błędów ( po jeździe na benzynie i gazie)

Po dodaniu gazu gdy zamula słychać "łuuuu..." jak by zaciągało powietrzem się albo wypychało..

Może macie jakieś jeszcze sugestie?? Czy pozostaje zawieść do mechaniora...:/

Dodam że troszkę słychać zawory...czy możliwe jest że to przez nie taki objaw...i jak się ma sprawa ustawiania zaworów...trzeba coś wymieniać czy tylko ustawi mechanik ? jakie koszta?? bo nie wiem czy brnąć w to...czy jeździć tak dalej..
:cry:
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-08-2018, 07:59   

Sprawdzić zawory, to pierwsza sprawa w takiej sytuacji - bo jeśli są za duże luzy na wydechu, to tracisz ciśnienie przy większym bucie. Może też odma ?
Ja myślę, że w ogóle czeka Cię wizyta u elektromechanika, bo dobrze byłoby też sprawdzić mapę benzyny - może rozjeżdżają Ci się korekty a przy bucie po prostu go...zalewa paliwem. Jak w kosiarce.
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.