Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd z pompą wody
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-08-2018, 10:16   

robertdg napisał/a:
Po jakich 60tys?



No mi rozciągnął się i przeskoczył o 2 ząbki po 64 tys... Więc po przekroczeniu o 6% Twojego interwału którego nigdzie nie można się oficjalnie doszukać... Więc odbieram to jedynie jako zalecenie.

Po 4 latach? Tak jak mówiłem nikt o wieku nie mówi, nawet oryginał się nie wymienia zależnie od wieku. Więc to też tylko zalecenie... W każdym razie wytrzymał 6 lat i 3 dni...

I tak jak mówię jakby ktoś napisał na pasku wymień po 60 tys albo 4 latach to ok. Wtedy zamiast 4 używany był 6 i to nie jest 6%....

NIE MA TAKICH ZAPISÓW NIGDZIE!!!!

Dla mnie ta firma jest skreślona. Początkowo myślałem się kontaktować z firmą co to za badziewie sprzedaje. Ale widzę że nie spotkałoby się to ze zrozumieniem bo to ja wymagam od zamienników takiej samej trwałości albo poinformowania klienta że jest mniej trwały... Wy dajecie przyzwolenie na bylejakość... Tak do przemyślenia.

Mnie jeszcze pocieszyło to że silnikowi się nic nie stało i działa bez problemu. Ale na przyszłość polecam aby to Wasz mechanik kupił części. Wtedy macie jednego odpowiedzialnego, a nie tak jak w moim przypadku dwóch (sprzedawcę części i mechanika).
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 09-08-2018, 11:02   

Bizi78 napisał/a:
zbychu74 napisał/a:
Coś mi się wydaje ,że oryginał to gates .

W 2.0 to chyba bardziej UNITTA :wink: .

Obrazek


Gates i Unitta to połączenie firm Gates i Nitta.
_________________
zbychu74
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-08-2018, 20:57   

krzychu napisał/a:
robertdg napisał/a:
Po jakich 60tys?



No mi rozciągnął się i przeskoczył o 2 ząbki po 64 tys... Więc po przekroczeniu o 6% Twojego interwału którego nigdzie nie można się oficjalnie doszukać... Więc odbieram to jedynie jako zalecenie.

Po 4 latach? Tak jak mówiłem nikt o wieku nie mówi, nawet oryginał się nie wymienia zależnie od wieku. Więc to też tylko zalecenie... W każdym razie wytrzymał 6 lat i 3 dni...

I tak jak mówię jakby ktoś napisał na pasku wymień po 60 tys albo 4 latach to ok. Wtedy zamiast 4 używany był 6 i to nie jest 6%....

NIE MA TAKICH ZAPISÓW NIGDZIE!!!!

Dla mnie ta firma jest skreślona. Początkowo myślałem się kontaktować z firmą co to za badziewie sprzedaje. Ale widzę że nie spotkałoby się to ze zrozumieniem bo to ja wymagam od zamienników takiej samej trwałości albo poinformowania klienta że jest mniej trwały... Wy dajecie przyzwolenie na bylejakość... Tak do przemyślenia.

Mnie jeszcze pocieszyło to że silnikowi się nic nie stało i działa bez problemu. Ale na przyszłość polecam aby to Wasz mechanik kupił części. Wtedy macie jednego odpowiedzialnego, a nie tak jak w moim przypadku dwóch (sprzedawcę części i mechanika).


Takich informacji powinien udzielić Ci mechanik przy montażu, bo informacje takie sa uzyskiwane podczas szkolen czy od producentów czesci, Jak nei wierzysz ze w interwał paska zebatego wlicza sie wiek to poczytaj rózne poradniki motoryzacyjne - tam jasno jest okreslone ze przecietny zywot paska to ~5 lat, choc zdarzaja sie takie przypadki gdzie interwal wydluzony jest do znacznego wieku i przebiegu. Pasek sklada sie z elementów podatnych na starzenie i warunki użytkowe, jak w wiekszosci takich produktów wystepuje okres przydatnosci. Ty jestes klientem i nie masz obowiazku znac takich rzeczy bo nierzadko zakodowane sa przez producentów w okreslonych symbolach.
Dodatkowo informatory branzy motoryzacyjnej jak np. autodata podaja informacje producenckie dla czesci oryginalnych wiec opieranie wlasnosci czesci zamiennej na oryginale jest błedne.
Nie mam zamiaru Ci niczego udowadniac, ale jezeli uwazasz ze interwał czasowy nie dotyczy paska rozrzadu to jestes w błedzie
Tutaj masz cos zapisane, a takich informacji jest o wiele wiecej zawartych zarówno dla oryginałow jak i zamienników
https://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/silnik-2870/news-nie-przeciagaj-z-paskiem-rozrzadu,nId,768818
Za swoje niedoinformowanie to aluzje mozesz snuc do sprzedawcy lub mechanika, ale pisanie czegos o czym nie miales pojecia nie jest równe z prawda
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-08-2018, 23:44   

robertdg - dla mnie jako konsumenta sprawa jest jasna jak drut. Nie wiem dlaczego bronisz producenta który nie raczy poinformować że jego części nie wytrzymują tylko co oryginał... Nie wiem dlaczego tłumaczysz producenta... Skoro robi paski które wytrzymują mniej i nie informuje o tym to dla mnie nie jest to produkt zgodny z umową...

I tak na marginesie. Mogę mieć w :butthead: wszelkie poradniki. Nie darzę ich zaufaniem. Mogę chyba? Producent samochodu nie wspomina o wieku paska. Producent części zamiennej też nie raczy jej podać. Dla mnie to jasny przekaz. Dla Ciebie nie i dajesz na to przyzwolenie i jeszcze ich tłumaczysz... Słabe to po prostu. Zacznij od nich oczekiwać jasnej informacji i świat stanie się lepszy.

Może mogę mieć pretensję to mechanika ale już drugi tłumaczy mi że powinno to wytrzymać tyle co oryginał... Jakby ktoś powiedział wymień po 60 tys lub 4 latach to bym kupił oryginał który się wymienia co 90 tys i według moje wiedzy bez względu na wiek, a nawet jeśli liczyć 6 przegląd to po 6 latach.

Żeby była jasność ja rozumiem Twoje tłumaczenie, rozumiem że części się starzeją. To dla mnie logiczne i jasne. Ale nie zgadzam się na nie informowanie wprost o tym konsumenta. Czy wyraziłem się jasno? Pomimo szczerych chęci odnalezienie takiej informacji nie mam ich w poważnych źródłach. Przewertowałem instrukcje, karty przeglądów, autodate i pudełko po obecnym pasku continentala (gdzie jest tylko data do której możesz zamontować go w samochodzie).


Nie ma nigdzie takiej informacji.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-08-2018, 07:43   

krzychu napisał/a:
dla mnie jako konsumenta sprawa jest jasna jak drut. Nie wiem dlaczego bronisz producenta który nie raczy poinformować że jego części nie wytrzymują tylko co oryginał... Nie wiem dlaczego tłumaczysz producenta... Skoro robi paski które wytrzymują mniej i nie informuje o tym to dla mnie nie jest to produkt zgodny z umową...
Nie bronie, nie tłumacze, kwestia wiedzy i doswiadczenia.
krzychu napisał/a:
I tak na marginesie. Mogę mieć w wszelkie poradniki. Nie darzę ich zaufaniem. Mogę chyba? Producent samochodu nie wspomina o wieku paska. Producent części zamiennej też nie raczy jej podać. Dla mnie to jasny przekaz. Dla Ciebie nie i dajesz na to przyzwolenie i jeszcze ich tłumaczysz... Słabe to po prostu. Zacznij od nich oczekiwać jasnej informacji i świat stanie się lepszy.
Na nic nie daje przyzwolenia, oczywiscie masz prawo mieć to w głebokim poważaniu, ale jak wyżej napisałem z mojego punktu widzenia to kwestia nabytej wiedzy i doświadczenia.

krzychu napisał/a:
Może mogę mieć pretensję to mechanika ale już drugi tłumaczy mi że powinno to wytrzymać tyle co oryginał... Jakby ktoś powiedział wymień po 60 tys lub 4 latach to bym kupił oryginał który się wymienia co 90 tys i według moje wiedzy bez względu na wiek, a nawet jeśli liczyć 6 przegląd to po 6 latach.
Nie wytrzymuja, prędzej byłbym sklonny wytestowac na własnej skórze Dayco lub Hitchinson względem oryginalnego interwału, ale cena ryzyka jest niewspólmierna do zakupu oryginalnego zestawu pasków ~470zł
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
GreK
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2018, 01:31   

zbychu74 napisał/a:
Pompa gmb lepiej aisin,rolki ntn,pasek mitsuboshi lub contitech.


Aisin to dziś marnej jakości dystrybutor (nie producent) sprzedający z europejskiego depot w Belgii co popadnie w swoich kartonach.
Sprzęgła Aisin (notabene dziwnie tanie) rozlatują się już po roku użytkowania...
A tu pouczający przykład z pompą wody Aisin: http://www.accordklubpols...trze%C5%BCenie/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.