Żarówki diodowe w domu. |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-01-2016, 19:45
|
|
|
No myślałem o zasilaczu i taśmie led.
Ale że mam docinane kafle pod szafkami to chciałm ukryć cięcie dając takie listwy amelinowe.
 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 29-01-2016, 09:13
|
|
|
Marcino,
Sąsiedzi mają i świecą świetnie.
Na taśmach SMD 5050, profil kątowy, mocno mleczna szybka. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-01-2016, 14:06
|
|
|
dzięki za konkretną odpowiedz co i jak. Bo z tymi diodami za bardzo nie wiedziałem co tam brać |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 29-01-2016, 20:53
|
|
|
Lepiej wziąć zbyt mocne niż zbyt słabe bo zawsze możesz założyć bardziej mleczną szybkę. Jak kupisz za słabe to już nic nie zrobisz. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-01-2016, 22:23
|
|
|
To prawda kupiłem kiedyś na schody oczka w ścianę i świeca słabo. Wezmę paski ledowe 2835 czyli 7.2W z mb lepsze ponoć od 5050 a watów biorą tyle samo. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 30-01-2016, 13:07
|
|
|
Marcino napisał/a: | To prawda kupiłem kiedyś na schody oczka w ścianę i świeca słabo. Wezmę paski ledowe 2835 czyli 7.2W z mb lepsze ponoć od 5050 a watów biorą tyle samo. |
Tu trzeba uważać bo są dwie generacje 2835. Pierwsza jest gorsza od 5050, natomiast druga jest już sporo lepsza. Ważny jest przede wszystkim producent diód. Bierz cos markowego np. Epistar ma dobry stosunek cena/jakość |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-01-2016, 13:48
|
|
|
No wlasnie było 3528 a teraz jest 2835. Posxukam czegoś konkretnego. Druga rzecz to trzeba uważać na profile w niektóre nie da sie wcisnąć szybki tylko trzeba wczuwać co np miedzy ściankami jest niewykonalne:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 30-01-2016, 14:20
|
|
|
Marcino,
Bierz to, co ma więcej lm z metra
Wpisz na Alle ''taśma led lm'' i wybieraj. Najlepsze w tej chwili są chyba 5630/5730 ale dość mało popularne jeszcze. Na pewno na Alle są taśmy 5630 i dużą ilością lm z metra. W przyszłym miesiącu będę takie kupował.
Luminarex. Zerknij na ich ofertę na Alle. Mają 5630 w trzech mocach |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-01-2016, 16:53
|
|
|
booohal napisał/a: | . Mają 5630 w trzech mocach |
I w trzech żywotnościach!
Ja bym brał średnią ilość lm/W co by sprzęt parę lat posłużył. |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 30-01-2016, 17:38
|
|
|
RalfPi napisał/a: | Ja bym brał średnią ilość lm/W co by sprzęt parę lat posłużył. |
Ja też. Tym bardziej, że jest i tak spooora. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 30-01-2016, 19:43
|
|
|
jak to mówią papier przyjmie wszystko . Lumenów można wpisać ile sie chce i tak nie ma szans tego sprawdzić. A zywotność mocno zależy od producenta ale tego też nie ma szans sprawdzić. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-01-2016, 20:45
|
|
|
sampler napisał/a: | jak to mówią papier przyjmie wszystko . Lumenów można wpisać ile sie chce i tak nie ma szans tego sprawdzić. A zywotność mocno zależy od producenta ale tego też nie ma szans sprawdzić. |
Nie przesadzałbym - to tak jakby napisać, że Lancer 1.8 nie ma 143KM... bo papier przyjmie wszystko, a i tak się tego nie da zmierzyć |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 31-01-2016, 20:15
|
|
|
niestety praktyka na allegro ma sie inaczej. Wpisują ile chcesz lumenów a w rzeczywistości blado to wygląda |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-08-2018, 11:59
|
|
|
Coś się zminiło w kwesti pasków led? RObię górną łazienkę i chcę coś kupić ....
Warto z Aliexpress ciągnąć? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2018, 12:33
|
|
|
Ja do kuchni kupiłem pasek z diodami CREE RA >90 bardzo ładne światło. Nie było tanie bo >200zł za 5m ale jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
|