Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 zawor recyrkulacji spalin EGR
Autor Wiadomość
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 22-11-2017, 14:06   

Robaq napisał/a:
Już zacząłem się rozglądać za nowym zaworem EGR, ale postanowiłem jeszcze "pokaleczyć" małym śrubokręcikiem piny we wtyczce i gnieździe elektrycznym od zaworu EGR, oraz potraktować je środkiem do czyszczenia złączy elektrycznych. (...) następnego dnia, po uruchomieniu silnika - błąd silnika się nie zaświecił i powróciła moc.

Czyli nie tylko... wątpliwe etycznie zaślepianie. :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
lysek777 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: krapkowice
Wysłany: 18-09-2018, 12:19   

Witam, czy możliwe jest żeby EGR był nie sprawny (szarpie autem przy stałej jeździe z obrotami 3 tys) ale nie świecił się błąd wskazujący że to EGR tylko błąd p0107 za małe cisnienie w kolektorze dolotowym.
Jak odłącze EGR i wykasuje błędy to mam wtedy błąd l przerwanym układzie EGR ale nie ma błędu p0107 i samochód nie szarpie.
Dodatkowo mam filmik w którym jak by się przysłuchać to słychać takie bzzzzzzyczenie dochodzi z cewki zaworu egr, czy to są normalne odgłosy czy świadczą o awarii?
https://youtu.be/I8dmp9JLzPA
 
 
z.gielec 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2018, 13:13   

Miałem to samo 3 razy. Co około 100 tysięcy km. Dwa razy kupowałem EGR. Za trzecim razem przemyłem dokładnie, wyczyściłem ze spalin (sadze) bo one go blokują, założyłem i jak był sprawny to kupiłem zaślepkę na allegro za chyba 20,- zł i problemy się skończyły.
Sprawdzałem spaliny. Są w normie. Więc OK.
_________________
Zbyszek
 
 
 
lysek777 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: krapkowice
Wysłany: 19-09-2018, 15:01   

Ja już go myłem wydaje się że chodzi gładko nic nie tnie (może trochę ciężko ale to chyba kwestia tej sprężyny).
Jak podłącze i zaślepie EGR to po około 1 km przechodzi w tryb awaryjny. Jedyne co mnie ratuje to odłączenie EGR wtedy mi świeci check engine ale autko jeździ płynnie nic nie szarpie, dymi itp., poza tym mam wrażenie że lepiej się zbiera od dołu.
Kolego miałeś ten sam problem w sensie że błąd wskazujący na niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym (p0107), a nie uszkodzony zawór EGR a niesprawny był zawór EGR?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.