Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CSx Ogólne] Automatyczne domykanie szyb, wyłaczenie trybu s
Autor Wiadomość
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 13-04-2017, 09:52   

Ja marzę żeby się ich pozbyć..
O.K. Czekam :wink:
_________________

 
 
 
evoIX 
Forumowicz


Auto: Lancer 2006 CS3A 1.6 invite+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 71
Skąd: Gorlice, (okolice)
Wysłany: 16-04-2017, 10:59   

Carloss, To jest ten moduł co odpowiada za ten tryb skandynawski, to ta niebieska skrzynka za bezpiecznikami pod kierownica.


https://drive.google.com/file/d/0B2ElT9DFSpzdSjBDZEFKTVFlMWM/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0B2ElT9DFSpzdMDhmY2NMU214NXc/view?usp=drivesdk
 
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 20-04-2017, 12:42   

Super, odpinałeś te dwie pierwsze białe kostki ?
_________________

 
 
 
evoIX 
Forumowicz


Auto: Lancer 2006 CS3A 1.6 invite+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 71
Skąd: Gorlice, (okolice)
Wysłany: 20-04-2017, 15:21   

Tak którąś z tych kostek, nie pamietam już ktora musisz probowac.
 
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 26-04-2017, 09:15   

evoIX napisał/a:
Carloss, To jest ten moduł co odpowiada za ten tryb skandynawski, to ta niebieska skrzynka za bezpiecznikami pod kierownica.


https://drive.google.com/file/d/0B2ElT9DFSpzdSjBDZEFKTVFlMWM/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0B2ElT9DFSpzdMDhmY2NMU214NXc/view?usp=drivesdk


Odpinałem pojedynczo wszystkie trzy boczne wtyczki od tego modułu. Nie spowodowało to zgaśnięcia świateł przy przekręconym kluczyku i manetce na off...
_________________
Pozdrawiam
 
 
evoIX 
Forumowicz


Auto: Lancer 2006 CS3A 1.6 invite+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 71
Skąd: Gorlice, (okolice)
Wysłany: 26-04-2017, 11:33   

p03, spróbuj jeszcze odpiac wszystkie kostki wyjąć moduł jest na zatrzaskach u góry i na dole, poczekaj chwile i podepnij sam moduł bez kostek.
 
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 26-04-2017, 12:03   

Spróbuję.
Swoją drogą, patrząc na opis, to on odpowiada jeszcze za inne funkcje w aucie. Ciekawe czy nie można tego jakoś przeprogramować albo zworkami wewnątrz poustawiać....
_________________
Pozdrawiam
 
 
evoIX 
Forumowicz


Auto: Lancer 2006 CS3A 1.6 invite+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 71
Skąd: Gorlice, (okolice)
Wysłany: 26-04-2017, 12:41   

No nie wiem, tylko nie spal coś :D
 
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 27-04-2017, 10:24   

Właśnie, to jest moduł ETACS, a kolega evoIX poświęcając się i robiąc zdjęcia w mega niewygodnym miejscu - jednoznacznie udowodnił innym, że takowy moduł jest tam zamontowany.
Był ten temat kiedyś poruszany, że rzekomo nowsze wersje Lancer'ów tylko mają go mają, a w naszych jest jakiś prostszy - jak widać na załączonym obrazku - CSA - bynajmniej z trybem skandynawskim takowy posiada.

Faktycznie może da się coś tam pokombinować, albo wymienić na taki który już np. domykanie szyb obsługuje i automatu świateł nie posiada, ale to już temat raczej dla jakiegoś dobrego elektronika, czy chociażby konkretnego serwisu, a takiego nie znam nawet ze słyszenia..
_________________

 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2017, 11:13   

Mi moduł do automatycznego domykania szyb zamontował spec od autoalarmów, jak byłem z reklamacją na alarm po zakupie samochodu. Pamiętam, że uruchomił też dodatkowe funkcje , jak blokada drzwi po włączeniu zapłonu.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 28-04-2017, 11:47   

No tak, tyle że to już funkcje z alarmu, a nie modułu ETACS - w którym być może takie coś też dało by się zrobić, choć pewności nie mam..
_________________

 
 
 
xawierCK 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI LANCER VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 7
Skąd: Kielce, Świętokrzyskie
Wysłany: 02-04-2018, 11:02   

Panowie, też mam ten nieszczęsny moduł skandynawski , czy poradziliście sobie z tym jakoś. Bardzo proszę o jakieś porady jak to ustrojstwo wyłączyć : )))
_________________
xawierCK
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 28-09-2018, 10:06   

Wymieniałem ten nieszczęsny ETACS, bo swój ujarałem wadliwą żarówką od podświetlenia... Wziąłem z outlandera I. Miał takie same oznaczenia. Nadal jest tryb skandynawski. Oświetlenie wnętrza ładnie powoli przygasa i mryga wraz z kierunkowskazami przy zamykaniu z pilota.
Trzeba było do niego wprogramować stare piloty. Instrukcja jest na forum, metoda bodajże druga, taka jak w galancie.
Mam stary moduł, nawet rozebrany. Jeśli jest tu jakiś elektronik, który jest w stanie zanalizować, zmodyfikować bądź naprawić sterowanie oświetleniem wnętrza (ze schematu wynika, że są tranzystory sterujące i podejrzewam, że one przy zwarciu się upaliły) to zapraszam na priv, mogę go wysłać.

[ Dodano: 28-09-2018, 10:12 ]
Mi osobiście grzebać się nie chce, ale fajną opcją byłoby w tym trybie (manetka OFF) przekierowanie zasilania z reflektorów na światła dzienne. Mimo tego trybu nie zauważyłem zwiększonego padania żarówek. We francuskich dieslach za to musiałem wymieniać raz na 2 miesiące H$ od głównych świateł.

Jeśli chodzi o domykanie szyb, to gdzieś na forum widziałem z powodzeniem zrealizowaną wersję uproszczoną. Tam podaje się napięcie (masę?) z siłownika zamka centralnego poprzez diody na panel sterowania szybami. Łatwe i tanie do zrobienia. Ja dodałbym jeszcze przełącznik odcinający tą funkcjonalność. Latem przydają się uchylone szyby do wietrzenia czy pozostawienia na chwilę w zamkniętym pojeździe zwierzaka czy dziecka.

[ Dodano: 03-12-2018, 09:29 ]
Przyszła mi na myśl jeszcze jedna sprawa. Może to kwestia manetki? Po prostu na off ma tak samo jak na on? Bo przecież jak się przełącza na postojowe i mijania, to jest krótki moment gdy przestają świecić... Ma ktoś manetkę z nieskandynawskiego aby pomierzyć miernikiem? Oprócz ETACS mamy jeszcze ECU.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.