Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompka blokady tylnego mostu
Autor Wiadomość
Karkol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 11
Skąd: Islandia
Wysłany: 22-09-2018, 22:57   Pompka blokady tylnego mostu

Witam, czy ktoś się orientuje czy pompka blokady tylnego mostu z Pajero gen. 2 MB664381 będzie pasować do gen 3 long 3.5GDI z 2003r? Wyglądają identycznie tylko wtyczką się różnią. Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2018, 11:28   Re: Pompka blokady tylnego mostu

Karkol napisał/a:
Witam, czy ktoś się orientuje czy pompka blokady tylnego mostu z Pajero gen. 2 MB664381 będzie pasować do gen 3 long 3.5GDI z 2003r? Wyglądają identycznie tylko wtyczką się różnią. Pozdrawiam

Przełóż wtyczkę i będzie pasować.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Karkol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 11
Skąd: Islandia
Wysłany: 27-09-2018, 13:02   

Dzieki, wlasnie mialem napisac, ze wg. serwisowki pompka z P II daje takie samo cisnienie jak w P III. Pompki tego typu byly rowniez montowane w Suzuki i KIA Sorento jednak podaja nieco wyzsze cisnienie i maja wiecek kabli we wtyczce. Pisze to bo jesli ktos lubi dlubac przy takich rzeczach moze w tani i latwy sposob uzdrowic swoja blokade dyfra. Pompka do KIA Sorento w bardzo dobrym stanie jest dostepna za mniej niz 100 PLN podczas gdy bardzo pordzewiale do Pajero chodzily za ponad 200 PLN. Pozdrawiam. PS przepraszam za brak polskich znakow.
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 29-09-2018, 20:51   

Z ciekawości: Sorento miało blokadę dyfra?
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Karkol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 11
Skąd: Islandia
Wysłany: 29-09-2018, 22:12   

Z tego co wyczytałem to pompka ta była wykorzystywana do załączania przedniego napędu (mowa o modelu 2,5 CRDI w latach 03-09) przy ciśnieniu 40-57 kpa. Niech ktoś poprawi jeśli się mylę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.