Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Pajero Sport 2003r
Autor Wiadomość
adamekk74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-10-2018, 13:39   [3.0 V6] Pajero Sport 2003r

Witam. Nabyłem ostatnio taki model. W Szwajcarii, bogata wersja. Po czym rozpoznam, czy skrzynia jest Super Select ?
 
 
seba86 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 103
Skąd: Brzesko
Wysłany: 13-10-2018, 15:33   

Nie było sportów ze skrzynią super select produkowanych na europejski rynek, z tego co kojarzę to taka skrzynia występowała tylko na rynku japońskim
 
 
adamekk74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-10-2018, 16:46   

Trochę trudno mi to ogarnąć, bo informacje, na które trafiam są dla mnie niejednoznaczne. Tutaj na przykład znalazłem taki post... Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

"cześć!
Chcę kupić Pajero sport 3.0 V6 2001 r. ale chciałbym mieć skrzynię ss a najładniejszy egzemplarz jaki znalazłem ma es w automacie (zależy mi żeby auto było zadbane i w bogatej wersji). podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty - czy to prawda a jeśli tak to ile jest z tym roboty?"

https://forum.mitsumaniaki.pl/index.php
 
 
seba86 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 103
Skąd: Brzesko
Wysłany: 13-10-2018, 17:23   

Cytat:
Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

to prawda w ES można przełączać między 2H a 4H w trakcje jazdy do 100km/h, ale nie wolno jeździć z napędem 4x4 na utwardzonych nawierzchniach a w SS można
Cytat:
podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty

trzeba by sprowadzić z Anglii wersje japońską bo tam takie jeżdżą z SS i przełożyć napęd
 
 
adamekk74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-10-2018, 17:42   

Trochę trudno mi to ogarnąć, bo informacje, na które trafiam są dla mnie niejednoznaczne. Tutaj na przykład znalazłem taki post... Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

"cześć!
Chcę kupić Pajero sport 3.0 V6 2001 r. ale chciałbym mieć skrzynię ss a najładniejszy egzemplarz jaki znalazłem ma es w automacie (zależy mi żeby auto było zadbane i w bogatej wersji). podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty - czy to prawda a jeśli tak to ile jest z tym roboty?"

https://forum.mitsumaniaki.pl/index.php

[ Dodano: 13-10-2018, 17:47 ]
Nie wiem jak to się wkleiło... Dzięki za odpowiedź, nie mam już wątpliwości. Bez fanaberii obejść się można ale jak są to cieszą

[ Dodano: 13-10-2018, 17:58 ]
Nie wiem jak to się wkleiło... Dzięki za odpowiedź, nie mam już wątpliwości. Bez fanaberii można się obejść ale jak są to potrafią cieszyć. Jazda po czarnym z zapiętym przodem przydałaby się w zmiennych warunkach, podobnie jak blokada dyfra, bo i w lekkim offie można wpaść w kłopoty
 
 
ZYZY91 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 36
Skąd: Polska
Wysłany: 14-10-2018, 22:02   

Tak jak pisał seba86 w Anglii były wersje Shogun Sport i Challenger, chyba takie nazewnictwo dotyczyło wersji wyposażenia i Challenger były dostępne ze skrzynią SS, a Shogun Sport z ES, chociaż w niektórych ogłoszeniach widziałem też Challenger ze skrzynią ES, więc może skrzynia SS była opcją wyposażenia. Przerabiałem ten temat w moim poprzednim Sporcie I, zastanawiałem się nad zmianą ES na SS, ale jak trochę pojeździłem ze skrzynią ES to dałem sobie spokój. Bez problemu możesz przełączać w trakcie jazdy na 4H na śliskich odcinkach, a na suchej nawierzchni w zupełności wystarczy 2H. A jak spadnie śnieg to możesz cały czas jeździć na 4H, bez obawy o napędy.
 
 
adamekk74 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2018, 04:25   

Kosz przeróbki to 6-7 tys. Sporo...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.