Volf 2.5T AWD 210KM 320NM |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 15-10-2018, 12:10
|
|
|
Konkretny hebel |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 16-10-2018, 04:34
|
|
|
Fragu napisał/a: | Konkretny hebel |
jest dobrze - lecę na WWA za moment ( patrz godzina postu ) xD ten co zaprojektował 280mm tarcze do silnika 2.5T razem z tym co to mu przyklepał ze to fajnie - na bank w Volvo już nie pracuje.. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 16-10-2018, 09:04
|
|
|
Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 16-10-2018, 11:36
|
|
|
W Mitsu na pewno jeszcze by premie dostał |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-10-2018, 19:44
|
|
|
sampler napisał/a: | Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie | Fragu napisał/a: | W Mitsu na pewno jeszcze by premie dosta | DOKŁADNIE! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-10-2018, 19:47
|
|
|
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 17-10-2018, 07:28
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | hamuje bardzo przyzwoicie |
bo
Krzyzak napisał/a: | system forda |
|
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 17-10-2018, 08:10
|
|
|
ja mam u siebie w alfie tarcze 330mm i cztero tłoczkowe zaciski brembo w serii a z tyłu tarcze 300mm zaciski to nie wiem już jakie ale alfa waży 1800kg ale i tak super hamuje |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-10-2018, 08:25
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie |
A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach... |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-10-2018, 09:04
|
|
|
sampler napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie |
A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach... |
Mazda 5 suw z za oceanu z silnikiem 2.3pb |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2018, 19:56
|
|
|
sampler napisał/a: | 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach... | rok 2008, hamuje bardzo fajnie
ale to naprawdę nie od tego zależy - przekonałem się gdy zmieniłem fabryczne serwo w moim staruszku E32 - co prawda mam swap i z przodu tarcz 2 tłoczki 276mm, ale z tyłu bębny - po zmianie serwa hamuje lepiej niż moje rekiny razem wzięte... a serwo z rekina właśnie... na dobre hamowanie składa się wiele elementów |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-10-2018, 20:37
|
|
|
Niby tak ale akurat 300 mm z przodu są też w mazdzie 6 z 2012 r. z silnikiem 2.5 170 KM.
Blado to wypada przy mojej C5 z 340 mm na przodzie. Nie mówię o Audi czy BMW gdzie jest ciutkę lepiej.
Accord z tych lat tez widzę że mimo że to Type S 200 KM też ma mniejsze hamulce od "europejczykow".
To jakaś zmowa japońców |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-10-2018, 20:55
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | system forda | Bo Fordy od dawna mają fantastyczne hamulce. Szczególnie to, że biorą jak wściekłe po muśnięciu pedału hamulca. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-10-2018, 12:50
|
|
|
producentem tych zacisków jest ATE |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 18-10-2018, 13:32
|
|
|
Moja mama miała kiedyś Fiestę 2003 1.4. Tarcze przód 230mm, tył bęben i....hamowała lepiej niż Galant |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
|