Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
Outlander - zima - ogrzewanie:)
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-12-2014, 13:34   

Jestem ciekawy jak długo wytrzyma ta gumka recepturka :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-12-2014, 13:44   

na razie od kwietnia :mrgreen:
zastosowałem naprawdę dobrą gumkę :roll:
 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2015, 01:37   

Podpowie mi ktoś jak się dobrać do termostatu? Walczę z brakiem ogrzewania i chce zacząć od wymiany właśnie termostatu...
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-02-2015, 07:29   

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
killKeny 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2015, 19:00   

Dzięki Bizi78 za schemacik - poszło gładko i problem rozwiązany. Ciepło wróciło. Chociaż stary termostat po podgrzaniu opalarką się otworzył, a po ostygnięciu zamknął, to musiał się blokować. Po wymianie na nowy grzanie wróciło do normy i już po 3min mam cieplutko.
 
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 28-11-2018, 18:40   

No i ja odgrzeje, mnie też dopadło zimne powietrze które dmucha na wolnych obrotach, jeśli jadę dłużej ok 2.5-3 tys obrotów wtedy leci ciepłe powietrze. Gorące powietrze nie leci w ogóle. Sprawdziłem.nagrzenice i jest przepływ wody, termostat wymieniony. Poza tym rurki idące do nagrzewnicy, kiedy obroty są większe jedna gorąca druga ciepła, a wolnych obrotach jedną gorąca druga zimna. Gdzie tu węszyć, co wymieniać?
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 291
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-11-2018, 12:32   

jak nie sprawdziłeś stanu/poziomu płynu chłodniczego, to od tego zacznij. Ja po wymianie się zorientowałem, że słabiej grzeje. Dolałem kilo i grzeje jak siemasz :wink:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 30-11-2018, 22:09   

Płyn oczywiście jest po sam kurek. Poza tym jak pisałem u mnie praktycznie w ogóle nie ma ogrzewania
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-12-2018, 11:09   

bizislawek, po sam kurek? Chyba piszesz o chłodnicy a mam nadzieję że wiesz że jest jeszcze zbiornik wyrównawczy. Tam musisz dolać do odpowiedniego stanu bo inaczej sie nie odpowietrzy jak należy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 01-12-2018, 16:01   

Tak tak, ciężko go nie zauważyć😉. Pierwsze na co zwróciłem uwagę przy diagnostyce mojego problemu to właśnie stan płynu chłodzącego, trzymam się poziomu na miarce
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-12-2018, 11:22   

Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 07-12-2018, 11:48   

elektryk napisał/a:
Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.


U mnie zaczyna lecieć ciepłe (wiadomo że to jeszcze nie takie żeby ogrzać) właśnie po 2-3 minutach. Ewentualnie jak odpalam i od razu jadę to tak około kilometr przejeżdżam i zaczynam czuć.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 07-12-2018, 13:35   

elektryk napisał/a:
Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.


U mnie ciepłe zaczyna lecieć jak tylko wskazówka od temperatury płynu drgnie. Później sie robi juz tylko cieplejsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.