 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] Zakup Outlandera 2 2011 lub mlodszy |
Autor |
Wiadomość |
lokop
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 did mivec
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Gru 2018 Posty: 2 Skąd: Haverhill
|
Wysłany: 31-12-2018, 20:32 [II 2.2 DID] Zakup Outlandera 2 2011 lub mlodszy
|
|
|
Interesuje sie zakupem outlandera z 2011 lub mlodszego. Silnik wysokoprezny 2.2 177km skrzynia manualna. Prosze o rady i spostrzezenia odnosnie takiej wersji. Prosze rowniez o objasnienie oznaczen typu GX-3, GX-4. Nigdy nie bylem wlascicielem auta z napedem 4x4 i nie wiem czy outlander ma miedzyosiowy uklad roznicowy czy jedynie sprzeglo typu haldex? Czy naped rozrzadu jest na pasku czy lancuchu, co ile producent zaleca ewentualna wymiane? Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi i mam nadzieje ze ten pierwszy post na tym forum nie bedzie nikogo razil lub irytowal. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
|
|
|
 |
lokop
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 did mivec
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Gru 2018 Posty: 2 Skąd: Haverhill
|
Wysłany: 01-01-2019, 00:47
|
|
|
Dziekuje bardzo przydatny link. |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 02-01-2019, 17:26
|
|
|
W tych autach nie ma ani cenralnego dyf., ani haldex'a, ani torsena. Jest autorskie rozwiązanie Mitsu o nazwie AWC. To system, który steruje elektrosprzęgłem przy tylnym moście, które robi za międzyosiówkę i przekaźnik jednocześnie.
Trafiają się także egzemplarze z S-AWC (dwa sprzęgła). |
|
|
|
 |
|
|