 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Blokada Hybrid LSD |
Autor |
Wiadomość |
zadam99
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Shogun Sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Lip 2018 Posty: 7 Skąd: MANCHESTER
|
Wysłany: 03-01-2019, 17:55 Blokada Hybrid LSD
|
|
|
Witam ,czy ktoś się spotkał z blokada Hybrid LSD X96 I moze coś o niej powiedzieć , napisac jak to typ blokady i jaka jest budowa . Szukałem i ciężko coś znaleść na jej temat |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 04-01-2019, 09:31
|
|
|
Czytałem o tym w nowym L200. To patent mitsubishi. Jak dokładnie działa nie wiem - ale jest to zdaje się LSD i blokada mechaniczna w jednym i to bez elektroniki, a rózni się tym od typowego LSD że właśnie nawet w przypadku braku kontaktu jednego koła z podłożem (tam gdzie LSD już nie działa - bądź musi być wspomagane elektronicznie- przyhamowanie koła) zaczyna zachowywać się jak normalna sztywna blokada mechaniczna (tzn. mamy moment obrotowy na obu kołach) co więcej - jeżeli warunki się poprawią to samoczynnie się rozpina. To tak jakby blokada tylnego dyfra w PIV automatycznie się włączała i rozłączała jeżeli trzeba - bez konieczności zatrzymania i wciskania przycisku do załączenia i ponownego zatrzymania i wciskania przycisku do rozłączenia.
PS. pewnie jest to drogie jak cholera - bo normalnie to chyba marzenie każdego off-roadowca. |
|
|
|
 |
|
|