 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
P3 i bagażnik na haku dla crossa |
Autor |
Wiadomość |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2019, 17:01 P3 i bagażnik na haku dla crossa
|
|
|
Witam,
Czy ktos ma doswiadczenie z bagaznikiem dla motoru krosowego
na hak? Pisza,ze bagaznik ma nosnosc do 150kg, motor-ok 120-130kg.
Poza tym to juz wg. mnie zauwazalna masa, wysunieta daleko od srodka ciezkosci auta.. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 16-01-2019, 09:50
|
|
|
Kiedyś bawiłem się w cos takiego w VW T3 Westfalia. Chodziło co prawda o skuter ale idea była podobna - nie chciałem wozić go w środku ze względu na zabudowę kempingową. Ostatecznie okazało się że żeby uzyskać jako taka stabilność mocowanie musiało by być wzmocnione o dwa wysięgniki mocowane przed tylna osią. Eksperymentowałem z platforma pod kufer montowana na hak. Przy próbie po umocowaniu jeszcze wszystkiego pasami wzdłuż i poprzek busa tył siadał ale największym problemem było dobijanie na nierównościach. W skrócie - 130 kg obciążenia statycznego to nie problem - problemem jest gdy te 130 kg porusza się góra dół na nierównościach i dynamiczne obciążenie jest większe. Teoretycznie mocniejsze sprężyny i amory, wzmocnienie konstrukcji platformy, wysięgniki - tylko co jeżeli zdejmiemy obciążenie - jazda będzie koszmarem. W każdym razie ostatecznie skończyło się na przyczepce pod motocykl - taniej i wcale nie utrudnia życia jak mogłoby się wydawać.
Ps. Mowa o maxi skuterze co powodowało, że środek ciężkości był znacznie odsunięty od tylnej klapy ze względu na szerokość.
PS.II A jaki w ogóle masz maksymalny nacisk pionowy na hak wg. specyfikacji - bo 100 Kg to już bardzo dużo, chyba nawet te montowane w Pajero nie mają więcej ? Dr. google znalazł mi 115 kg dla PIII |
|
|
|
 |
|
|