Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja zaworów - wypadanie zapłonu
Autor Wiadomość
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2019, 22:43   

A przepustnicę całą wyczyściłeś? U mnie właśnie to rozwiało problem.
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 28-01-2019, 18:38   

czyściłem nic to nie zmieniło :(
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2019, 09:48   

To może jeszcze warto zdemontować kolektor i może kanał jest zapchany. Jak czytałem manual, to po wymianie wszystkiego, co się da, pozostawał już tylko komputer. :(
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 29-01-2019, 14:34   

niestety kolektor tez w pożądku ciężki temat z wypadaniem zapłonu głowe mozna stracić
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2019, 15:26   

To jeszcze zostają wtryskiwacze i komputer. Sprawdzałeś błędy, jakie wyrzuca?
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 29-01-2019, 18:11   

błąd P0300 chwilowe wypadanie zapłonu komputera nie sprawdzałem wtrysk na trzecim cylindrze wymieniłem i nic dalej to samo. Co do kompa to nie sprawdzałem nawet nie wiem jak miał bym to zrobić to trzeba na specjalistycznym sprzęcie robić ?
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2019, 21:27   

Powiem Ci szczerze, że nie wiem. Można spróbować wymienić i tu się zaczyna ciekawie bo:

Można kupić kompa z immobilizerem (w Galantach jest tak, że immobilizer paruje się na stałe z jednym komputerem) i wkładkami.

Można kupić sam komp i zrzucić ze starego rom, wgrać na nowego, tylko uwaga - nie wszystkie komputery dają się programować. Jeżeli masz MR507734, to on ma programowalny procesor 7203 (EM2434) z modułem pamięci H8539FA i mam do niego definicje do ECUFlash. Z drugiej strony do tej operacji będzie potrzebny specjalny kabel jako dodatek do kabla openport 2.0. Ktoś z forum Evo może coś takiego mieć lub ludzie zajmujący się rekonfiguracją map w różnych autach.
 
 
3Diamenty4Koła 
Nowy Forumowicz

Auto: galant avance 2.5v6 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 21
Skąd: parczew
Wysłany: 09-02-2019, 14:59   

Witam wszystkich zainteresowanych tematem wypadania zapłonu a wiec niedawno wróciłem od gazownika u którego był robiony montaż i pan powiedział mi że w moim galancie jest komputer i zapłon analogowy pokręcił trochę śrubką od powietrza w przepustnicy efekt taki sobie niby lepiej ale dalej na gazie czuć bujanie silnikiem . jak na razie nie pokazuje na kompie błędu wypadania zapłonu gazownik twierdzi że nic się tu nie da zrobić w co ja osobiście Nie WIERZE !!!!!!!

[ Dodano: 15-02-2019, 10:08 ]
witam wszystkich zainteresowanych wypadaniem zapłonu dzisiaj byłem u elektryka i po opowiedzeniu mu całej historii mojego auta powiedział mi że problem nie leży po stronie elektroniki twierdzi że musi być to wytarty wałek rozrządu lub pęknięty kolektor ssący pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków ps jak sprawdzę nowy trop to podzielę się doświadczeniem :wink:
_________________
3Diamenty4Koła
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.