[II 2.0 DID] POMOC DOŚWIADCZONYCH |
Autor |
Wiadomość |
pawelj86
Nowy Forumowicz
Auto: OTII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Wałcz
|
|
|
|
 |
raptor
Forumowicz
Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2016 Posty: 82 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: 13-02-2019, 18:16
|
|
|
Jak szukałem swojego 2.2 w czerwcu 2018 to wszystkie polifty w granicach 31-33k zł były ledwo jeżdżącymi trupami, stanęło na przedlifcie z widocznymi wadami, zszedłem z 29 na 25.5k zł, na chwilę obecną wyszedł mnie 32k zł ze wszystkim, od pakietu startowego, po stację multi na androidzie i usunięcie dpf'a i egr. Aaaaaale wsiadam choćby teraz i bez stresu robię trasę 1100km. Tak ze przy takiej furze lepiej lekko zejść z wymagania co do rocznika i za przyoszczędzoną kasę przygotować auto na tip top po zakupie, bu tutaj w każdym przypadku może się skończyć na 38-40k zł przy cenie startowej 33k zł, za dużo rzeczy do zjebania się włącznie ze skrzynią |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-02-2019, 18:30
|
|
|
Ciężko coś radzić ,ja powoli szukam mitsu z w najnowszej opcji ale na razie nie ma co wybierać ,może będzie to tucson ,zobaczymy chciałbym auto w miare nowe nie starsze niż 3 lata ,2,5 tak jak kiedyś kupowałem outka niestety outek III nie ma wyglądu suva ,trzeba szukać dobrego przebiegu ,kolega ma outka dwa po fl,z 12 .2010r i ma 120 tyś 2,0 tdi i tak jak u mnie(150tyś)i zero awarii |
_________________
 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 13-02-2019, 18:51
|
|
|
moim zdaniem lepiej 2.0DID
kazdy kowal to naprawi
czesci tanie kupowane jako do VW dotyczace silnika (nie w mitsubishi)
a ten reblok nie jest taki zly jak to opisuja bo sie nie znaja
pompa oleju z wakami wyrownowawczymi brak-zastosowano niezawodny naped lancuchem od 1,9
glowica nie peka
turbina nawet jak by byla juz slaba to kosztuje niewiele |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
pawelj86
Nowy Forumowicz
Auto: OTII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 13-02-2019, 20:55
|
|
|
A co myślicie o tych opiniach : pękające głowice, rozwalające się dwumasy, wtryski, turbiny ??? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 13-02-2019, 21:13
|
|
|
o glowicy pisalem
dwumasa-normalna czesc ktora sie w kazdym aucie zuzywa-raz predzej raz pozniej zalezy od uzytkownika koszt nowej markowej dwumasy okolo 1700zl wiec nie duzo
wtryski jak w kazdym ale regeneracja malo kosztuje bo sa Boscha (ostatnio widzialem ogloszenie po 200zl szt.)
turbina- jak sie w pore da do regeneracji to okolo 800 wyjdzie |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
pawelj86
Nowy Forumowicz
Auto: OTII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 13-02-2019, 21:19
|
|
|
A myślicie o moich typach w pierwszym poście |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-02-2019, 15:44
|
|
|
u mnie 150 minelo i zero tych problemów ,na razie auto bezawaryjne -ewen.drobnostki wynikające z przebiegu ;aku,egr,kon.drążka.sprężyna zawiesz.,rada taka że musisz brać jak najniższy przebieg,chyba że wszystko wymienione,czarnego i białego bym nie brał ze wzglądu na słaby lakier,celował bym w pierwszego ,ale tylko wzrokowo,trzeba jechać z mechanikiem co zna mitsu ,silnik 2,0 od VW moim zdaniem najlepszy |
_________________
 |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 14-02-2019, 17:57
|
|
|
Takie oglądanie i opiniowanie na podstawie zdjęć to jak wróżenie z fusów.
Ja swoich miśków szukałem od pierwszych właścicieli, kupionych w kraju, udokumentowana historia. Poprzedni miał 298 tyś jak sprzedawałem (2.0 Diesel , BSY) , obecnie od 9 miesięcy mam 2.4 benzynę polift , i z tego drugiego jestem znacznie bardziej zadowolony, ale każdy lubi co innego. Wycieczka z zaufanym mechanikiem i tak i tak Cię nie ominie, a to co piszą na aukcjach to jedno a rzeczywistość to czasami oddzielna historia |
|
|
|
 |
lukanio
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 85 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-02-2019, 21:49
|
|
|
z tych typów co napisałeś to ja bym brał ostatni. jak się przejedziesz 170konnym zobaczysz dlaczego. pierwszy ma kierę chyba obszywaną - nie widziałem takich a przetrzepałem przez 3 miesiące poszukiwań swojego trochę sztuk.
komis - ja nie polecam chyba że ma ktoś z rodziny
sprowadzany - wiadomo że perełki za te pieniądze nie uświadczysz
Ja szukałem krajówki od pierwszego własciciela - przebiegi sprawdzisz sobie na stronie - kupiłem okazało się od 3go bo pan akurat kupił nowe volvo xc90 na firmę
Do roboty tylko turbina koszt max przy regeneracji 1100 ale prawdopodobnie wyczyści się chyba że dpf bo nie wiem czy mam.
Rozrząd 2000 w aso w serwisie dobrym 500 plus części 500
Dwumas 1700 plus robota ze 300-400
Pompowtryski będziesz lał dobry olej z normą vw do pompowtryskiwaczy i dobre paliwo to 300tysia zrobisz u mnie po zakupie wymieniłem olej na castrola plus płyny i filtry - 500zloty
Powiem tak, już wiem że dobre auto musi kosztować więc albo bierzesz po taniości i doliczasz ze 3tysia albo bierzesz troszkę droższy pułap i wydając tylko 300 na stacji potwierdzasz stan.
A i jakbyś czasem szukał w ASO to taki fajny jest w stolicy ale polecam bo był za 40k nie chcieli mi na usteki zejść na 37 a teraz wywoławcza jest 36. 3 elementy lakierowane choć piszą że oryginalny lakier no i stał z1,5roku u poprzeniego właściciela nieodpalany.
Reasumując celuj albo chipowanego diesla najlepiej salonowo tzw rallyart albo benzyny 2,4 lub wyżej. powodzenia |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 14-02-2019, 22:25
|
|
|
chip 2.0DID kosztuje 700zl
sam robilem to 2 lata temu |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 15-02-2019, 15:21
|
|
|
lukanio, lałeś castrola? Wszyscy odradzają... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 16-02-2019, 17:20
|
|
|
ja leje VALVOLINE ALL-CLIMATE 5W40 DIESEL
bardzo dobry i dosc tani olej |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Janusz laskowsk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2018 Posty: 7 Skąd: Koscian
|
Wysłany: 01-03-2019, 09:32
|
|
|
Kolego ,mam drugie Mitsubishi z 2010 ,2.0 się wgrana mapa od 2.2 się 77kucy i ogień , małe spalanie ostatnio ,znajomy kupił BMW X3 , już szykuje się do sprzedaży , przy zakupie lata na podwozie wodę jest , że Mitsubishi ma problem z rdzą podwozia jak Est konserwa to właściciel dbał ,pierwszym Mitsubishi miałem 285000 przebiegu i sprzedałem klientowi z czystym sumieniem |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 01-03-2019, 09:40
|
|
|
Janusz laskowsk napisał/a: | Kolego ,mam drugie Mitsubishi z 2010 ,2.0 się wgrana mapa od 2.2 się 77kucy i ogień , małe spalanie ostatnio ,znajomy kupił BMW X3 , już szykuje się do sprzedaży , przy zakupie lata na podwozie wodę jest , że Mitsubishi ma problem z rdzą podwozia jak Est konserwa to właściciel dbał ,pierwszym Mitsubishi miałem 285000 przebiegu i sprzedałem klientowi z czystym sumieniem |
Polska język, trudna język. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|