 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hamownia - wyniki, spostrzeżenia, porównania. |
Autor |
Wiadomość |
lukaszkalb
Forumowicz
Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018 Posty: 84 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-07-2018, 18:10
|
|
|
Czytając wpisy stwierdzam że czas zmierzyć luzy zaworów, więc czy możecie polecić kogoś z Radomia lub okolicy do tej roboty |
_________________ mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004 |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-07-2018, 12:15
|
|
|
http://www.fwmt.put.pozna...07,hamownia.htm
Jedyne konkrety, które znalazłem:
Dokładność pomiarów wg producenta to 1% pełnego zakresu pomiarowego dla wszystkich wielkości mierzonych. Pomiary przeprowadzane sa z próbkowaniem 3 Hz.
Dla zakresu pomiarowego 400kW, jest to około 6KM (jak rozumiem +-6KM). Nie wiem jak działają te hamownie, ale do dokładności doliczyłbym jeszcze to czy urządzenie jest regularnie kalibrowane, oraz warunki samego pomiaru - tu przydałaby się wiedza specjalistyczna.
Z pewnością znaczenie ma też stan przeniesienia napędu, temperatura poszczególnych, istotnych elementów. Jaki jest to wpływ na ostateczny wynik? Tego też wiem.
I pytanie czy ta hamownia jest dobra (tzn. jaka jest jej dokładność na tle konkurencji).
Ja zauważyłem, że jak jeżdżę normalnie - rzadko do odcinki, zakres obrotów 1500-3000 rpm, maksymalnie 140km/h na autostradzie, to samochód osiąga mniejsze V-max. Dopiero jak go porządnie przegonię na Autobahnie (jazda przez kilkadziesiąt minut w zakresie prędkości 160km/h, to osiągam ponad 200km/h na liczniku po płaskim. Oczywiście testy są rzadkie (powiedzmy raz na 3 miesiące, ale jednak). Czy ktoś jest w stanie konkretnie wytłumaczyć to zjawisko? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-07-2018, 16:32
|
|
|
RalfPi, to zjawisko potocznie nazywa się "odmulaniem".
Największą różnicę "przed/po" czujesz przez katalizator.
Jak go dobrze przepalisz (czyli "temperaturowo - ciśnieniowo oczyścisz") to auto robi się "żwawsze".
Na krótkich odcinkach zabijasz go "sadzą" i fura się muli , a jak się muli to i wolniej jedzie |
|
|
|
 |
lukaszkalb
Forumowicz
Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018 Posty: 84 Skąd: Radom
|
Wysłany: 13-03-2019, 08:15
|
|
|
chciałbym wstawić pomiary z hamowni przy załadaniu gazu potem po 10tyś i 20 na gazie ale nie chce mi wstawić obrazów pomoże ktoś jak to zrobić?
https://www.fotosik.pl/u/lukaszkalb/album/2518122
i tu są zdjęcia z pomiarów mocy 1 przy zakładaniu gazu przebieg 53tys, potem przy 63,5 i ostatnie przy 74 tys, z tym że po 2 pomiarze wymiana świec i potem jeszcze czyszczenie przepustnicy i może dlatego powrót mocy. |
_________________ mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004 |
Ostatnio zmieniony przez lukaszkalb 13-03-2019, 13:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-03-2019, 08:20
|
|
|
lukaszkalb napisał/a: | chciałbym wstawić pomiary z hamowni przy załadaniu gazu potem po 10tyś i 20 na gazie ale nie chce mi wstawić obrazów pomoże ktoś jak to zrobić? |
Wrzuć fotki na hosting typu www.fotosik.pl , https://naforum.zapodaj.net/ ,itd. i dodaj linka do fotki na forum . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|
|