zakup otlandera I turbo - pytanie |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz9020
Nowy Forumowicz
Auto: SV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2019 Posty: 7 Skąd: Morze
|
Wysłany: 06-03-2019, 10:15
|
|
|
Bzyk_R1, Nie musi być wersja na Szwajcarię. Nie ma dla mnie znaczenia czy relingi są czy ich nie ma.
Szukam sprawnego auta, raczej od prywatnego sprzedawcy (chociaż nic nie wykluczam). Mało jest tych ogłoszeń w serwisach i ciężko jest znaleźć coś sensownego. Nie chcę już na samym początku wkopać się w przeogromne koszty. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-03-2019, 10:36
|
|
|
Niedługo będzie wystawiony outlander od forumowicza. Ale cena będzie nieco wyższa bo auto ogarnięte. Pilnuj ogłoszeń. Ładne sztuki szybko znikają |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 06-03-2019, 18:59
|
|
|
Mateusz9020 napisał/a: | https://www.otomoto.pl/of...html#34bd16d09f |
Ten egzemplarz wisi już bardzo długo wcześniej nie miał zasłoniętych tablic. Rozmyślałem nad nim ale odstraszyło mnie w ogłoszeniach właściciela co rusz nowe pojedyncze auta się pojawiały, stwierdziłem że jest to typ handlarza co kupuje pojedyncze sztuki okazyjnie i wystawia szybko z nadwyżką. Osobiście wolałem kupić Outka z przednią ławą do wymiany, który spędził w jednej rodzinie 7 lat, niż jakiegoś "pseudo serwisowanego przez gebelsa" z gwarancją przebiegu. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:29
|
|
|
Obydwa mają relingi podobno, asr, esp 6 poduszek. Jeden ma nawet blow off od którego dostał 210KM. Osłabiają mnie te szczere opisy o ideale 14 letnim i o tym jakie to doświadczenie ma handlarz, jak wie co sprzedaje, jak wybiera pod siebie. Lata lecą a żenada w ogłoszeniach ta sama. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 12-03-2019, 19:51
|
|
|
Piszą to co kupujący chcą przeczytać albo co sami chcieliby przeczytać szukając dla siebie auta. Najśmieszniejsze są podane średnie spalania i przebiegi. Aby uzyskać taki przebieg trzeba byłoby auta używać tylko do weekendowych przejażdżek i to tylko w lato. Przecież te silniki spokojnie wytrzymują przebiegi rzędu 320 - 350 tyś km. Przy średnim traktowaniu gdzieś w okolicach 180-240 trzeba się liczyć z wymianą sprzęglą i regeneracją turbosprężarki jeżeli kierujący jeździł dynamicznie i nie dbał o turbinę ani specjalnie o olej. We Włoszech od znajomego którego kupiłam okazyjnie E91 w rodzinie jeździł O1T. Cały czas w jednej rodzinie pokoleniowej. Więc kierowców było trzech. Auto raczej zadbane. Przebieg w tam tym czasie miał 270 tyś. km i to dlatego że to było drugie auto w domu. Często olej wymieniany. Ale turbina nie specjalnie rozgrzewają i chłodzona co odbiło się na przymusie regeneracji przy ok 200 tyś. km. |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 12-03-2019, 20:51
|
|
|
Olivia, nie wiem skąd masz takie dane o żywotności silników? Tak samo sprzęgło wymienia się raczej po połowie tego czasu co piszesz. A do turbiny wcale się nie zagląda. Trzeba tylko wiedzieć że z jałowych obrotów zatrzymuje się w około 20 sekund a po butowaniu kilka razy dłużej i wypadałoby zapewnić jej wtedy stabilne i stałe ciśnienie oleju a odwdzięczy się bezawaryjnością.
Do wsadzania łap w turbiny Mitsubishi dopuścili właściciele VW i BMW właśnie którzy całe życie słyszeli takie diagnozy w warsztatach u swoich "mechaników" ktorzy nic innego nie potrafią tylko wyjąć turbo i zawieźć do Mielca i wymienić sztuka za sztukę.
I absolutnie nie zgadzam się że ktoś chce czytać o bzdurach w ogłoszeniach. W środowisku "outlanderowców" budzi to tylko śmiech i politowanie. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 14-03-2019, 14:31
|
|
|
Olivia napisał/a: | Przecież te silniki spokojnie wytrzymują przebiegi rzędu 320 - 350 tyś km. |
Widziałem już Outlandera Turbo z przebiegiem 470 kkm. więc z lekka przesadzasz z trwałością. I temu silnikowi nic specjalnie nie było. Żywotność ich to w granicach 600-700kkm |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 15-03-2019, 00:18
|
|
|
Dokładnie. Silnik jest właściwie bezawaryjny, turbina też byle z głową używać. Najlepiej sobie turbo timer sprawić i załatwione. No i nie depać zanim nie osiągnie właściwej temperatury.
Sprzęgło - jak ktoś jeździ nie zmieniając biegów i tylko po trasie to może wytrzyma 180 tys. Moje było wymienione po 100 tys.
To auto ma sporo bolączek, ale silnik i turbo do nich nie należą. Z rzeczy najbliżej turbo to kolektor wydechowy pęka.
Outlandera szybciej rdza zeżre niż silnik mu się rozwali. |
|
|
|
 |
krzyslikejazz
Nowy Forumowicz
Auto: Na kupnie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 17 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 26-03-2019, 00:10
|
|
|
Bzyk_R1, Bzyk_R1, hej, napisałem do Ciebie w sprawie tych dwóch outlanderów, co wspominałeś. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-03-2019, 08:53
|
|
|
Szwagier moj znalazł w szwajcarii sztukę w której poszła uszczelka pod głowicą... przy 150kkm.
Możliwe to? Mówi ze chyba śrubuje zalicytować... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-03-2019, 09:24
|
|
|
Tylko aby to tylko była uszczelka . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-03-2019, 10:55
|
|
|
krzyslikejazz, nie mam żadnej wiadomości od Ciebie w tej sprawie. Wrzucaj tutaj link do tego co Cię interesuje, będziemy radzić.
Marcino, dziwna sprawa po tym przebiegu. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
krzyslikejazz
Nowy Forumowicz
Auto: Na kupnie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 17 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 26-03-2019, 12:49
|
|
|
https://www.olx.pl/oferta...html#d82c32a006
Ogladalem niebieska sztuke w Rzeszowie i nie polecam. Ogólnie adres, to Rzeszów, nie Tyczyn
Ma dziury w przednim zderzaku na calej szerokosci, obcierki i wgniecenia z każdej strony. Tylny zderzak odstaje, przednia szyba zmieniona, nadkola tylne juz kiepskie, a jedno do wyciecia, bo nie ma co ratowac. Srodek troche zmeczony, na tylnej kanapie dziurki na środku w skórze, a przednie fotele, to dużo lepsze widziałem. |
|
|
|
 |
|