Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dlugi rozruch
Autor Wiadomość
G0rd0n 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2018, 16:23   dlugi rozruch

odświeżam stary temat, bo mam częstszy z tym problem - może ktoś znalazł rozwiązanie?


plecho1 napisał/a:
Jeśli po przekręceniu kluczyka na zapłon normalnie zapalają się kontrolki a po przekręceniu dalej na start rozrusznik normalnie kręci to raczej kostka dobrze łączy i nie trzeba jej wymieniać. Prawdę mówiąc u siebie mam podobną sytuację i po dłuższym szukaniu przyczyny dałem sobie jednak spokój. Najszybciej odpala jak chwilkę pokręcę (ze 3s) odpuszczę i spróbuje jeszcze raz to wtedy za tym drugim razem odpala od strzała. Uprzedzę sugestie o cofającym się paliwie, zamontowałem dodatkowy przekaźnik czasowy na zasileniu pompy paliwa który dodatkowo włącza pompę na 5s po włączeniu zapłonu i jednak nić to nie pomogło.


G0rd0n napisał/a:
obstawiam jednak przyczyny w niedostatku paliwa lub zbyt małym jego ciśnieniu...
Też ostatnio trafia mi się taki efekt (na razie 1 raz na ok. 5 do 10 razy). Sprawdziłem, że pomaga wciśnięcie pedału gazu podczas kręcenia (jak w starej Syrenie...)
Potwierdzam, że to nie kostka stacyjki (też już wymieniałem, ale dużo wcześniej), to nie czujniki Halla położenia wałka rozrządu czy wału korbowego - bo przy awarii czujników w końcu pojawiłby się Check i błąd ECU (nic takiego nie miałem).
To nie pompa paliwa ani filtr paliwa (też już wcześniej wymieniałem).
Nie wtryskiwacze - bo wówczas byłby również efekt nierównej pracy silnika (cały czas, nie tylko problemy z rozruchem).
Kompresję mam w normie, więc problem nie pochodzi od uszczelniaczy zaworowych.

Ktoś przerabiał temat i ustalił przyczyny?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21016
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-09-2018, 16:44   

A może słaba iskra :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-09-2018, 19:39   

A akumulator jak się ma ?
 
 
G0rd0n 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2018, 20:34   

nie świece, nie cewki i nie akumulator.
Przyczyna nie jest elektryczna (tak sądzę), tylko raczej zw. z paliwem.
 
 
koccur 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-11-2018, 19:44   

Chciałem na Pw, ale wyłączyłeś, coś się zmieniło? Udało ci się naprawić?
W moim przypadku tak samo, ostatnio wymieniłem świece, to 2 dni odpalał za pierwszym, dziś rano znowu to samo ~~.
 
 
Tygr 
Forumowicz


Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2018, 20:40   

G0rd0n, sprawdź w jakiej kondycji jest aku (prąd rozruchowy) + ładowanie.
Ile masz paliwa w baku?
_________________
My rifle is my best friend. It is my life.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-11-2018, 15:37   

koccur napisał/a:
dziś rano znowu to samo

A ile u Was wskazywały z rana termometry?
Pojemność aku spada wraz z temperaturą, a jak aku jest słaby to efekt jest bardziej widoczny.
Być może robisz krótkie odcinki i aku wymaga doładowania.
Ewentualnie przejrzyj klemy czy dobrze stykają.
 
 
koccur 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-11-2018, 17:40   

akurat problem od lata, jesli chodzi o napięcie to jest ok.
Dzisiaj po 4 dniach nie odpalania, odpalił na strzał, więc raczej nie jest to problem z układem zapłonowym?
 
 
Semi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2018
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2018, 11:33   

Ja mam to samo, odpala tak że trzeba przeważnie 2 razy kręcić rozrusznikiem. Ostatnio po 2 tygodniach stania w garażu odpalił od strzała.
 
 
bobinho 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2016
Posty: 42
Skąd: Zgierz
Wysłany: 28-12-2018, 18:13   

A po dobrym rozgrzaniu też slabo odpala? Moc w normie?
 
 
Grendol 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 16V VII kombi bęzyn
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2015
Posty: 25
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 12-01-2019, 21:06   

Hej mam to samo u swojego 2.0 będę w przyszłym tygodniu u mechanika to może mi coś poradzi i się podzielę wiedzą na ten temat jak oczywiście naprawi. :D :D :D
 
 
Sal 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 08-04-2019, 21:59   

Miałem identyczne objawy, okazało się, że z przegnitej rury wlewu paliwa zebrał się syf w baku i zapychał filtr pompy paliwa, ciśnienie paliwa było za niskie i stąd był problem z odpalaniem.
Po wymianie baku, filtra pompy, rury i wlewu wszystko wróciło do normy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.