Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Auta wpada w wibracje podczas hamowania 2.0 DID 140 km
Autor Wiadomość
hendryk55 
Nowy Forumowicz
hendryk55

Auto: Mitsubici Lancer kombi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2019
Posty: 6
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 11-05-2019, 20:16   

Witam serdecznie.
W moim przypadku jest podobnie mocne drżenie kierownicy przy nagrzanych tarczach, tzn przy dużych prędkościach i w czasie dłuższego hamowania np.jazda z górki aż słychać bicie z przedniej osi. W czasie normalnej jazdy nic się nie dzieje stąd wniosek mechanika, że piasty są dobre a winne są kiepskie tarcze. Dlatego postanowiłem po raz kolejny wymienić tarcze i klocki (czwarty raz) na polecane Boscha, mam nadzieję, że problem zniknie. Na zawsze.
Pozdrowienia.
_________________
Hendryk55
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-05-2019, 09:54   

Ehhh jak masz krzywą piastę to doprawisz szybko kolejne tarcze. Niech zmierzą bicie tarczy po montażu. Zamontuj tarcze z optymalizacją bicia. I jak jest powyżej 0,05mm to nie montuj tylko pomierz piastę (max 0,02mm)…

Ps. Jak się jedzie z dużej górki to się hamuje silnikiem, a nie hamulcem...
 
 
hendryk55 
Nowy Forumowicz
hendryk55

Auto: Mitsubici Lancer kombi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2019
Posty: 6
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 13-05-2019, 20:27   

Witam. Dzięki za odpowiedź.
Właśnie jestem na etapie wymiany wspomnianych tarcz. w trakcie prac wyszło,że obydwa jarzma są do wymiany. W jednym zapieczony był tłoczek i klocek dociskało tylko z jednej strony, w drugim zerwała się śruba mocująca. Myślę, że to były przyczyny problemów z biciem, Mimo to zleciłem pomiar piast i tarcz po montażu zgodnie ze wskazaniami.
Co do jazdy z górki, to stosuję tę technikę. Napisałem tak żeby lepiej zobrazować problem.
Po wykonaniu w/w czynności dam znać o efektach.
Pozdrawiam
_________________
Hendryk55
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.