Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
błedy P0134 P0155 P0170 ==> P0170 P0505
Autor Wiadomość
zelmer30 
Nowy Forumowicz

Auto: Space star 02r 1.6 b+g manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: poznań
Wysłany: 24-05-2019, 23:47   błedy P0134 P0155 P0170 ==> P0170 P0505

witam,

od zakupu auta cały czas świeci się Check engine. początkowa były błędy P0134 P0155 P0170. po wyczyszczeniu przepustnicy wymianie sondy lambda i resecie zostają błędy P0170 oraz pojawił się P0505.

wcześniej przepustnica była zawalona i obroty spadały po cofnięciu pedału gazu dlatego tez zdecydowałem się na czyszczenie. natomiast teraz po odpaleniu startuje od 1500 i spada powoli w okolice 1000 a po całkowitym nagrzaniu wolne obroty raz stoją na 1000 raz 1200 a raz 1500.

po skasowaniu Check-a zawsze wyrzuca go po nagrzaniu i odpuszczeniu gazu jak schodzi na wolne obroty.

nie wiem co dalej działać

mogę jeszcze dodać ze teraz błędy P0170 oraz P0505 pojawiają się naprzemiennie w różnych odstępach czasu.

próby odbywają się na benzynie.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-05-2019, 05:41   

Co do obrotów to przeprowadzałeś naukę obrotów po czyszczeniu przepustnicy, w ogóle odpinałeś akumulator po czyszczeniu :?:
Na forum w dziale download masz manuala i dokładny opis błędów i ich prawdopodobnych przyczyn.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3453
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-05-2019, 07:34   

P0170 oznacza niewłaściwy skład mieszanki mimo korekt wprowadzanych przez sterownik silnika. Mieszanka może być zbyt uboga lub zbyt bogata więc aby dokładniej stwierdzić co jest tego przyczyną trzeba ustalić jaka dokładnie jest. Aby to sprawdzić trzeba podejrzeć pracę sondy regulacyjnej czyli pierwszej oraz jakie wartości mają korekty paliwowe STFT i LTFT. Sonda przy mieszance ubogiej będzie miała wykres najczęściej w postaci lin prostej bliskiej wartości 0V a przy bogatej też linii prostej przy wartości 1V. Przy mieszance właściwej wykresem będzie sinusoida oscylująca w zakresie od 0 do 1V. Sprawdzenia dokonujemy na rozgrzanym silniku pracującym na biegu jałowym bez obciążenia typu klima czy światła...
Jeśli korekty będą miały wartości dodatnie to będzie oznaczało że mieszanka jest zbyt uboga co może być spowodowane tym że w dolocie najprawdopodobniej jest jakaś nieszczelność przez którą silnik zasysa lewe powietrze.
Jak masz możliwość podpiąć się pod komputer to na początku sprawdź te odczyty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.