Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
Fajki, cewki
Autor Wiadomość
stickman 
Forumowicz

Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 143
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2019, 22:43   

elektryk napisał/a:
Zastanawia mnie też jaki jest charakter zakłóceń, bo nie znalazłem tego w Twoich odpowiedziach. Czy to jest jakiś szum biały zagłuszający wszystko czy może jakieś trzaski "wybuchowe", albo może jakiś jeden rodzaj "pisku", albo zmodulowany dźwięk.

Masz może oscyloskop żeby zobaczyć przebieg napięcia na pompce, może wtedy będzie widać jakieś określony rodzaj zakłóceń, wtedy łatwiej nawet dobierać elementy. Ideałem byłoby zrobić testy analizatorem widma ;)

A może masz pod ręką jakiś gotowy filtr napięcia zasilania dedykowany do radi czy transceiverów, może jakby go wpiąć w zasilanie pompki blisko pompki by pomogło. Większość filtrów to są kondensatory lub filtry LC, powinien przepuszczać prąd w obie strony albo być "symetrycznie" zbudowany.


To jest dość stały słyszalny "wizg" z sygnałem na kilka S-ów.

Zobaczę czy da się zrobić coś z kondensatorem albo jakimś filtrem kondensator+dławik, a jak nie to poszukam może lokalnie kogoś od elektroniki samochodowej ktora zna się na odkłócaniu, ja niestety nie mam do takiej zabawy przy samochodzie warsztatu.
 
 
Stacho51 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 37
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-01-2020, 23:00   

Mam pytanie, czy wymieniając świece trzeba wymienić przewody zapłonowe?
_________________
Stacho
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 16-01-2020, 11:28   

Stacho51, nie nie trzeba.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Stacho51 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 37
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-01-2020, 20:55   

dzięki :D
_________________
Stacho
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.