 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rok z Outlanderem |
Autor |
Wiadomość |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 05-07-2017, 15:10
|
|
|
Tafla napisał/a: | Cytat: | ale ja lubię jeżdzić a nie fruwać
|
My do tej pory też zawsze samolotem ale w tym roku zmiana. Jedziemy autem do Chorwacji. Zobaczymy jak Outlander się spisze. Zawsze wynajmowaliśmy auto na miejscu bo nie jesteśmy z tych co płacą x PLN żeby być tylko w hotelu a nie zobaczyć kawałka kraju do którego się jedzie także cieszę się, że będzie to znajome auto a nie Fiesta albo inna Ibiza |
No jakbyś chciał jakie∂ info to daj znać, byłem 2 lata temu, co prawda nie Outkiem, ale też 4x4. Super jest ta droga wzdłuż wybrzeża i wyspa Krk. Zacząłem od Istrii, skończyłem na Splicie. Polecam miasteczko Hum, fajny dojazd taką trochę rozwalaną drogą przez las (zależy z której strony jedziesz) w sam raz na wypróbowanie napędu Outlandera. No i jak lubisz zwierzaki, to Kuterowo i niedźwiedzie.
Plus standardowe miejsca - piękne. W kilku miejscach kręcili tam Grę o Tron. |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 06-07-2017, 08:54
|
|
|
tomoman napisał/a: | A co Ci Tokyo robi? |
Zrobił. Kamerę z przodu. Jestem po pierwszej przejażdżce i jest super. Bardzo funkcjonalne urządzenie i jest nawet lepiej niż sobie to wyobrażałem. Idę jeździć i testować. Założę osobny temat i wszystko opiszę ze zdjęciami.
Tokyo - świetna robota! |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-07-2017, 19:13
|
|
|
Hey
tak sie rozmarzyłem ( tymi widokami a nie kamerą ) macie może jakiś namiar na miejsce w Cro ale żeby nie było dalej niż 1000km od granicy ( tak na długi weekend w sierpniu ) mało dni dlatego tak żeby w 12h dojechać |
|
|
|
 |
Tafla
Forumowicz Tafla
Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 149 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-07-2017, 22:41
|
|
|
To Istra spełnia Twoje wymagania i tam zresztą jadę. Masa jest tych apartamentów/kampingów/ośrodków. |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-07-2017, 19:04
|
|
|
Amstaf11-polecam PAG wyspa to tak na początek, miasto również PAG robi wrażenie ja od dobrych kilku lat spędzam tam wakacje .zobaczcie na stronkę naszą CRO.PL -wszystko na forum opisane
[ Dodano: 07-07-2017, 19:09 ]
SK666 proszę opisuj wszystko co zrobił Tokyo , mam do niego 600 ale jak się dogadam co można jeszcze dorobić lub przerobić to pojadę , może filmiki zrób co wykonano. Thx |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
tas
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander LE 2.4 FWD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 4 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-08-2019, 12:30
|
|
|
Witam,
odświeżę trochę temat i przy okazji zadam kilka pytań.
Samochód to Outlander 2.4 FWD CVT model 2018 wersja z USA. Przebieg ok. 15000km, przejechane przeze mnie na razie kilkaset kilometrów i następujące spostrzeżenia:
Na plus (ogólnie dużo jest plusów, więc poniżej tylko plusy wyróżniające się):
- praca skrzyni - jeździłem wcześniej różnymi automatami, i DSG, i Tiptronic, więc mam jakieś porównanie. CVT działa płynnie i szybko "redukuje". Zjawisko wycia na wysokich obrotach nie jest uciążliwe, bo występuje tylko przez chwilę przy maksymalnym przyspieszeniu. Przy normalnej jeździe i zwykłym przyspieszaniu skrzynia podbija tylko trochę obroty i przez dobrze wyciszoną kabinę nie jest to odczuwalnie (a właściwie w ogóle) denerwujące;
- osiągi - trochę się tego obawiałem, ale bez problemu można tym autem wyprzedzać i osiągać oraz utrzymywać wysokie prędkości;
- światła LED - bardzo dobrze oświetlają drogę;
- prześwit - można atakować wszystkie krawężniki.
A teraz minusy:
1. Pierwszy najważniejszy - miękki tył. Nie wiem, czy to jakiś problem w tym egzemplarzu (np. wersja USA?), zasługa braku 4WD czy ten typ tak ma. Nie jeżdżę wyjątkowo szybko, ale na trasie w zakrętach lubię nie zmniejszać prędkości, a w tym wozie tak się nie da. Auto się mocno przechyla, to raz, a po drugie tył sprawia wrażenie jakby chciał uciec, zwłaszcza na mokrej lub na nierównej drodze. Czy wszystkie Outlandery tak mają, czy ktoś próbował coś z tym zdziałać? Z ciekawości podjechałem też na stację diagnostyczną i jeżeli chodzi o amortyzatory, przód pokazał ok. 80% a tył tylko 58 i 54%. Nie wiem, czy tu może leżeć przyczyna (podobno takie wskazanie nie oznacza jeszcze ich zużycia). Jak wypadają w takich pomiarach inne Outlandery?
2. Drugi denerwujący minus - zawyżający licznik prędkości. Czułem, że wskazania są zbyt optymistyczne (w stosunku do wrażenia prędkości), po porównaniu z GPS wychodzi 100km/h na liczniku, 90km/h na GPS. Wiem, że liczniki zawyżają, ale tutaj jest to wyjątkowo i negatywnie odczuwalne (lubię wiedzieć i widzieć, ile jadę). Czy da się to jakoś wykalibrować?
3. Brak nawiewu na tył. Najnowszy model już to ma (tylko na drugi rząd), ale starsze nie. Zakładam, że mało kto kupuje takie auto do jazdy samemu lub tylko z jednym pasażerem. W rezultacie nawiewy z przodu trzeba wyraźnie podkręcać, by osoby z tyłu coś poczuły. A ci w trzecim rzędzie i tak się duszą. Rozwiązaniem byłyby nawiewy na każde miejsce, uchylne tylne szyby lub drugi szyberdach. Niestety nic takiego tu nie występuje.
4. Łatwo rysujące się plastiki. Zwłaszcza w bagażniku, nawet od przesuwających się bagaży. Zdecydowanie lepiej sprawdziłoby się wykończenie materiałowe boczków.
5. Współpraca radia dotykowego z telefonem. O ile korzystanie z samego telefonu działa, to dodatkowe aplikacje wyświetlane są właściwie tylko w połączeniu z Iphone'm (kilka telefonów z Androidem nie chciało się połączyć).
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|