Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria teraz nagła poza miastem! Pomóżcie proszę
Autor Wiadomość
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-08-2019, 14:36   Awaria teraz nagła poza miastem! Pomóżcie proszę

Wczoraj przyjechałem do Piaseczna obok Warszawy. Z objazdami zrobiłem w sumie 600 km. Dzisiaj rano przejechałem paręset metrów i nagle zaczął mi wolno jechać jeszcze nie zdążyłem wyjechać z osiedla wyłączyłem go i chciałem włączyć jeszcze raz i zobaczyć czy to pomoże bo zazwyczaj pomaga bo kiedyś już mi tak zdarzało teraz od kilku godzin nie mogę go odpalić rozrusznik kręci ale nie odpala a jutro musze do Kołobrzegu jechać o 10 rano. Rozumiecie coś z tego?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-08-2019, 18:48   

A błędy sprawdzałeś :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-08-2019, 20:48   

Bizi78 napisał/a:
A błędy sprawdzałeś :?:
Nie jeszcze ale jutro rano popchnę go 150m dalej do stacji diagnostycznej🙂 Dziękuje za rade. Zdejmowałem kleme na 5 minut i nic, może za krótko??
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-08-2019, 21:16   

Sikor1984, a kluczyk Ci się nie rozleciał?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-08-2019, 22:53   

Sikor1984 napisał/a:
Zdejmowałem kleme na 5 minut i nic, może za krótko??

Zdejmując klemę skasowałeś prawdopodobnie błędy :? .

Tylko nie wiem czy fachowiec się w ogóle połączy, jeśli nie to pewnie pozostanie zrobić zworkę w gnieździe diagnostycznym.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-08-2019, 00:06   

mkm napisał/a:
Sikor1984, a kluczyk Ci się nie rozleciał?
Jest to prawdopodobne ale nie widoczne.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-08-2019, 08:44   

Ja bym dodatkowo sprawdził czy rozrząd jest na znakach.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-08-2019, 08:55   

Pompa paliwa przestała działać. Jestem teraz u mechanika i sprawdza dlaczego.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-08-2019, 09:14   

Oby to była tylko pompa paliwa w baku a nie pompa WC.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 08-08-2019, 20:22   

Bizi78 napisał/a:
Oby to była tylko pompa paliwa w baku a nie pompa WC.

Powiedział że pompa ale nie chciał zrobić z braku i czasu i że nie ma możliwości sprawdzić przyczyny. Dał numer do innego mechanika i popchaliśmy SS 1,7km a tam okazało się że pompa działa ale popukał w coś tam, psiknął plakiem w rure i odpaliłem. Wrzucę zdjęcie tej części jutro

[ Dodano: 08-08-2019, 22:42 ]
https://drive.google.com/file/d/1RTVK_BLsW_WM2oy8AShyNohVvGrFrmcs/view?usp=drivesdk
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-08-2019, 23:03   

Sikor1984 napisał/a:
https://drive.google.com/file/d/1RTVK_BLsW_WM2oy8AShyNohVvGrFrmcs/view?usp=drivesdk
Czyli pompa wysokiego ciśnienia. Współczuję, to najbardziej problematyczny podzespół tego silnika.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-08-2019, 06:39   

Jeśli mechanior się nie myli a przy tych silnikach to bardzo możliwe bo mało mechaników zna te silniki. Najlepiej sam się doszkol i sprawdzaj, wszystkie potrzebne materiały są na forum.
Napisz z którego roku jest to auto bo od tego wiele zależy.
 
 
Sikor1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
  Wysłany: 10-08-2019, 03:46   

plecho1 napisał/a:
Jeśli mechanior się nie myli a przy tych silnikach to bardzo możliwe bo mało mechaników zna te silniki. Najlepiej sam się doszkol i sprawdzaj, wszystkie potrzebne materiały są na forum.
Napisz z którego roku jest to auto bo od tego wiele zależy.
2000r. Auto póki co odpala. Przy okazji diagnozowania mech odkrył że 1 z lewej cewka stoi w oleju🤔 Co wy na to?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-08-2019, 07:40   

Z tym olejem w tym silniku to paskudna sprawa bo nie przecieka uszczelka pokrywy zaworów jak jest przeważnie w normalnych silnikach tylko cieknie z pomiędzy dwóch połówek głowicy i aby to zatamować to trzeba zdejmować głowicę.
W tym roczniku błędy możesz sprawdzić sam bez podpinania pod komputer za pomocą spinacza biurowego czy innego kawałka drucika. Mostkujesz nim dwa piny w złączu OBD, pin 1 z pinem 4 tylko trzeba dobrze określić numery tych pinów, kilku mitsumaniaków liczyło z drugiej strony :) ale po prawidłowym zmostkowaniu działa jak należy :) Wszystko o tej metodzie wraz z numerami kodów błędów masz opisane w tym temacie
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Taki sposób sprawdzania błędów jest podawany w serwisówce i często jest pewniejszy od podpinania pod komputer bo standard komunikacji w tych rocznikach w Mitsubishi jest dość wredny dla mniej profesjonalnych sprzętów diagnostycznych.
A tu masz bardzo wartościowy temat odnośnie pompy wysokiego ciśnienia
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
A tu masz temat o diagnostyce komputerowej tego silnika za pomocą programu Evoscan i interfejsu VAG KKL od autek z grupy VW
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.