 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
'Świst' a la turbo po wymianie paska wielorowkowego |
Autor |
Wiadomość |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 369 Skąd: z PL
|
Wysłany: 24-10-2019, 12:21
|
|
|
Jak napinacz paska wielorowkowego nie pracuje na sprężynie co łatwo sprawdzić to wymieniać kompletny.
Pasków Conti, Contitech nie używać do napędu osprzętu gdyż wydają nieprzyjemne dźwięki.
Napinacz Dayco wymaga innej długości śruby jak OEM.
Zapieczony napinacz to niemal pewne, że śruba przy odkręcaniu zostanie urwana. |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
|
|