Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wpiecie sie w komputer
Autor Wiadomość
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2019, 23:06   

Moze dla tego ze nie ma grzałek?

Sprawdź dokładnie co napisałem mitsu to nie passat. Co miałeś w vw to miałeś - tu jest co innego.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 30-10-2019, 23:46   

wiem co mialem w pasku
3 szt swiec grzejnych w glowicy i nagrzewnica elektryczna w nawiewie (nie kazdy model to mial)
i tam obroty nie byly wyzsze potrzebne
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2019, 07:21   

Może miałeś jakaś wersje skandynawska?
Pewnie lepiej było rozwiązane sterowanie grzalkami albo był wydajniejszy alternator.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 31-10-2019, 08:59   

120A byl
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2019, 10:21   

no to moja teoria się nie sprawdziła bo w Outlanderze z tego co mi wiadomo jest 140A.
Czyli musiało być lepiej rozpracowane sterowanie grzałkami.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 03-11-2019, 20:16   

Czy ktoś próbował delphi wpiąć się jako audi 2.0 tdi bkd?
 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2019, 20:21   

Ale w jakim celu? Przecież wybierasz outlandera 2 jeżeli masz po lifta to musisz wybrać rok 2007 (jako przed lift) i będą dostępne opcje ;)
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-11-2019, 18:16   

potentator, myślisz że w ten sposób będzie więcej opcji? Ja próbowałem, nie działa. Podłączałem też Delphi do audi z 1.9 TDI i tam były praktycznie te same możliwości odczytu parametrów silnika co w vcds, więc to jest kwestia sterownika silnika a nie interfejsu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.