Jaki kompresor olejowy/sprężarke do użytku domowego? |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-10-2019, 21:57
|
|
|
Ja mam kompresor parę lat już, sporo tych motogodzin zrobił i jakoś w ub. roku chciałem spuścić wodę to było jej tam... zero. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-10-2019, 08:29
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Ja mam kompresor parę lat już, sporo tych motogodzin zrobił i jakoś w ub. roku chciałem spuścić wodę to było jej tam... zero. |
Sucho w garażu masz.... albo woda idzie z powietrzem:)
U mnie jest trochę od czsu do czasu.
W robicie kiedyś spuszczałem to było z 1/2 wiadra, chłopaki zapomnieli bo zwykle używają powietrza z sieci a ja go przewoziłem i coś mi zaczęło chlupać:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-10-2019, 18:09
|
|
|
Krzyzak, Odkręć korek i włącz kompresor na chwilkę, bo może jest zapchane, i dlatego nic nie leci. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-10-2019, 18:20
|
|
|
ale ten korek zakrywa dziurę z 15mm - co mogłoby taką średnicę zapchać? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 12-10-2019, 19:50
|
|
|
Rdza ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-10-2019, 08:20
|
|
|
Weż dziubnij tam srubokretem... moze fsktycznie sie fsrba xe zbiornika posypała... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-10-2019, 11:02
|
|
|
nie no - zaglądałem - widać dziurę i czeluści zbiornika |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-10-2019, 12:59
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | nie no - zaglądałem - widać dziurę i czeluści zbiornika |
Moze mało używasz i masz suche powietrze w garażu, ot i tyle. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 14-10-2019, 16:24
|
|
|
Kurde, u Darka to nawet woda jest sucha |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-10-2019, 20:36
|
|
|
Właściwie to nie używam go zbyt często. Parę razy w roku - napompować rowery latem, opony do aut, basen... Teraz coś malowałem, to trochę pochodził...
Oczywiście kompresor też już rozbierałem i wiem jak działają tam głowice |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 14-10-2019, 21:34
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Oczywiście kompresor też już rozbierałem i wiem jak działają tam głowice |
Za wiele filozofii to chyba tam nie ma co? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-10-2019, 20:27
|
|
|
Nie ma - 2 blaszki, który się wyginają przy ruchu tłoka i robią za blokadę dla powietrza - żeby szło w kierunku zbiornika |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-10-2019, 16:34
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Nie ma - 2 blaszki, który się wyginają przy ruchu tłoka i robią za blokadę dla powietrza - żeby szło w kierunku zbiornika |
Nawet na lewych obrotach będzie pompował jedynie chłodzenia od wentylatora koła nie ma poprawnego przepływu powietrza. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 04-11-2019, 21:39
|
|
|
Popytałem trochę w sklepach i mieliście rację - radzili trzymać go pod ciśnieniem nawet, gdy się go dłużej nie używa. Jedynie zaznaczali, aby nie było to maksymalne ciśnienie, tylko "lekkie", żeby nie męczyć uszczelnień. |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-11-2019, 01:27
|
|
|
Heh a nie mówiłem |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|