Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] Regulacja sprzęgła i siły wspomagania.
Autor Wiadomość
eclip2 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer CS3A 1.6 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: Kostry
  Wysłany: 17-11-2019, 20:41   [CS3A 1.6] Regulacja sprzęgła i siły wspomagania.

Witam!

Posiadam Lancera CS 1.6 już od jakiegoś czasu. Jestem bardzo zadowolony bezawaryjności i prostoty auta, z dwoma "ale".

Mianowicie bardzo przeszkadza mi praca sprzęgła, które bierze od końca i dość duży opór kierownicy przy skręcaniu.
Sprzęgło jest dość świeże i jestem na 99% pewien że wspoma nie jest uszkodzona.

I tu mam do Was pytanie: Czy da się w jakiś sposób dokonać regulacji sprzęgła i siły wspomagania kierownicy?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi.
Pozdrawiam!
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 17-11-2019, 22:54   

Bierze od końca to znaczy, że bierze Ci nisko czy wysoko? Ja u siebie wymieniałem sprzęgło tydzień lub dwa temu (ale w 2.0) bo łapało wysoko i teraz łapie dużo szybciej przy czym sam skok sprzęgła jest dość krótki.

Co do wspomagania, możesz spróbować wymiany płynu wspomagania i/lub paska. Regulacji tam raczej nie ma ale naciągnięty pasek bądź zużyty płyn może być problemem. Jak nie, to pompa wspomagania może zaczyna już siadać, jaki przebieg?
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
eclip2 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer CS3A 1.6 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: Kostry
Wysłany: 18-11-2019, 15:28   

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Sprzęgło bierze wysoko. Na pierwszych biegach przy dynamicznej jeździe trzeba się skupić, żeby autem nie szarpnęło.
Możesz napisać na jakie sprzęgło wymieniłeś? Ja u siebie mam Aisina.

Przebieg niewielki, trochę ponad 160k i raczej prawdziwy, bo wnętrze łącznie z fotelami wygląda jak nowe.
Spróbuję najpierw najprostszego sposobu i jak znajdę trochę czasu to wymienię płyn.
Oczywiście dam znać czy to coś dało.
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 18-11-2019, 16:07   

Ja wsadziłem do siebie komplet produkcji Exedy, u mnie wysoko łapało + czasem miałem problem z wyjęciem biegu. Okazało się, że tarcza się kończyła, a tłumiki drgań skrętnych się rozpadły. Teraz łapie zauważalnie niżej i nie mam już problemów ze zmianą biegów.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.