Silver S40 1.9Di |
Autor |
Wiadomość |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 17-11-2019, 13:57
|
|
|
To po co zamiennik zakładałeś |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-11-2019, 09:33
|
|
|
Na każdym pasku jakiej firmy by nie był to powyżej 60 tyś próba samobójcza. Nie mówie, że by nie dało rady więcej ale przy dzisiejszej jakości części to raczej |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
AidsD
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 1866 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 18-11-2019, 13:06
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | to powyżej 60 tyś próba samobójcza. |
a w MSS producent mówi, że co 80 tyś trzeba wymienić. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-11-2019, 19:21
|
|
|
Jak dobrze pamiętam to co 90kkm. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-11-2019, 23:48
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | W benzynie może i tak ale nie w dieslu |
W space starze niezależnie czy Pb czy klekokt co 90kkm, a przynajmniej tak mówi książka serwisowa . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-11-2019, 12:37
|
|
|
Panowie przy każdej następnej wymianie paska rozrządu nie ma co patrzeć, że producent podaje 80 czy 90 tyś km. Każdy dobry mechanik nie da więcej gwarancji na wymiane paska niż 65 tyś.
Żeby było tyle co fabryka podaje trzeba by było wymienić napinacz i rolki prowadzące czy pompe oraz założyć pasek pierwszego montażu. A ile jest takich osób co wymienia osprzęt przy każdej wymianie, ile takich co zakłada dobre paski?
Dlatego te 65 tyś to jest dobra granica na wymiane paska. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 19-11-2019, 19:46
|
|
|
Ja wymieniłem wszystko ,rozrząd na orginał VOLVO i gość mi powiedział że dopiero za 150 wymiana |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-11-2019, 20:50
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | Panowie przy każdej następnej wymianie paska rozrządu nie ma co patrzeć, że producent podaje 80 czy 90 tyś km. Każdy dobry mechanik nie da więcej gwarancji na wymiane paska niż 65 tyś. |
Pamiętajcie o tym ze jeśli auto śmiga w 90% po mieście przez cały okres użytkowania , to każda motogodzina to ok 50km przejechanych , taki jest przelicznik . Wiec zawsze zaleca sie przy interwale na rozrząd jesli producent podaje 60czy 80 tys km to robić to ok 5000-7000 km wcześniej. Ja montuje tylko markowe paski typu SUN itp do V6 czy 2.0 , 1.8 , 1.6 i każdy robi max przebieg bez oznak pęknięć i zmarszczeń na zębach od wew. str. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-11-2019, 21:58
|
|
|
tomasek napisał/a: | Ja wymieniłem wszystko ,rozrząd na orginał VOLVO i gość mi powiedział że dopiero za 150 wymiana |
Bałbym się tyle kilosów na jednym pasku zrobić |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 19-11-2019, 22:38
|
|
|
Wymieniłem teraz rozrząd po przy przebiegu 162 tkm i pasek był jeszcze ok |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 20-11-2019, 10:12
|
|
|
Ja w outku zakładałem poprzednim razem pasek mitsuboshi i gdy teraz wymieniałem to luz na nim był dość spory choć sam stan paska był nie najgorszy i mógł jeszcze śmigać. A nie wiem co było założone (chyba gates) w volvie jak był sprowadzony w 2012 roku, siedem lat na jednym pasku i 61 kkm już według mnie kwalifikowało go do wymiany co też zrobiłem. Teraz założony jest zestaw INA i myślę że te 60 kkm będzie optymalne do następnej wymiany. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
AidsD
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 1866 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 24-11-2019, 17:00
|
|
|
Dobra z moich notatek wynika, że pierwsza wymiana po 90kkm a kolejna po 60kkm. W sumie to już by był ten czas i znowu wydatek się szykuje |
|
|
|
 |
|