 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:55 |
Jaki rodzaj napędu ma Outlander. |
Autor |
Wiadomość |
yarekok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I gen 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Borów
|
Wysłany: 25-05-2019, 11:35
|
|
|
Film widziałem. Bardzo fajny. Test łosia tzw. daje do myślenia. Moje obserwacje sa nastepujące. Szybki przejazd przez rondo zaraz po deszczu lub zakręt zakładając, że nawierzchnia drogi z lekka się kładzie jest dość niepokojący. Wyraźnie odczuwam lekką utratę kontaktu kół przednich z jezdnią. Odjecie gazu przywraca przyczepność. Kwestia oczywiście dotyczy też opon i być może w jakimś stopniu takich elementów jak np. amory przednie ( tylne są 2 miesięczne ). W porównaniu do RAV4 III gen i tak wydaje mi sie jest lepiej. W ravce de facto ciągnie przód, a tył ma sie dołaczyć w ok 0.5 sek w przypadku uślizgu przedniej osi, tyle teoria. W praktyce 0.5 sek na łuku przy 60 km/h lub wiecej może dac efekt, że tył nam się dołaczy gdy bedziemy już w rowie ), a dodatkowo sprawę pogarsza moim zdaniem nie najlepiej dostrojone ESP. Reaguje chyba zbyt późno. W porównaniu np Audi Q3 z poprzecznym silnikiem, które było naprawde mega stabilne i przewidywalne , ravka wypada nie najlepiej. Podobno jest , to kwestia dostrojenia ESP. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-05-2019, 15:12
|
|
|
Outlander nie ma żadnych systemów bezpieczeństwa oprócz ABS. Trudno wymagać przy takim prześwicie żeby przeszedł idealnie taki test. Aczkolwiek za pierwszym razem Zachar zbyt mocno skręcił kierownicą, nie spodziewał się takiej reakcji układu kierowniczego. Za drugim razem test poszedł lepiej. Zwróć uwagę na to że na powrocie na swój pas dokręca jeszcze kierownicą |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
yarekok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I gen 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Borów
|
Wysłany: 26-05-2019, 11:46
|
|
|
A w ogóle o czym Wy mówicie gdy pada hasło , jak dobrze usłyszałem lodge control czy cos w tym guście ??? Druga ciekawostka, to szyber dachy. Nie wiem czemu ale do tej pory wydawało mi się, że 2.0T nie mają szyber dachów. przynajmniej takie wersje na otomoto lub alllegro widziałem. Ciekaw jestem też jak ze spalaniem LPG. U mnie 10/100 jest całkiem realne na trasie i nie raz wychodziło , 2 razy nawet poniżej 10L. W mieście , w korkach ok 13 /100, a jak u Ciebie ???
PS
Przy silnym kontrwietrze niestety 13 tez mi kiedyś na trasie wyszło z wrocka do szczecina. Jakośc LPG, to tez wielka niewiadoma,podobnie zreszta jak benzyny czy diesla. nigdy nie wiesz, co tankujesz dopóki znowu pod dystrybutor nie podjedziesz, a i tak można ponownie źle trafic. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-05-2019, 12:29
|
|
|
yarekok, proponuję przenieść dyskusję o moim aucie do mojego tematu
Launch Control, czyli procedura startu, coś co służy do wystrzelenia z maksymalnym momentem obrotowym żeby zrobić dobry wynik do setki czy wciągnąć jakieś szybkie auto.
Szyberdachy nie występowały w wersjach na Szwajcarię, Czechy i Szwecję. Reszta miała 2 szyberdachy.
Najmniej 11,9 LPG, po mieście 14l, na trasie tyle ile jadę odejmuje 0 i wychodzi spalanie. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
turbot
Nowy Forumowicz O1T
Auto: Outlander I Turbo, 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 20 Skąd: z internetu
|
Wysłany: 21-11-2019, 22:32
|
|
|
Dziękuję qba1983 za piękny schemat i krzychu za jego poprawioną interpretację
Dla potomnych:
Skrzynia biegów (u góry) napędza centralny dyfer (żółty), który napędza 2 współosiowe elementy:
- zielony z pomarańczowej zębatki przez pomarańczowy wał
- granatowy z cyjanowej zębatki przez różowy wał
Ten zielony napędza wał tylnej osi (prostopadły na dole, idzie do tylnego dyfra) i obudowę sprzęgła wiskotycznego (szaro-żółty).
Ten granatowy to przedni dyfer, który napędza zębatkę szarą dla lewej półosi i szaro-turkusową dla prawej półosi, a do tego sprzęga się z zielonym poprzez czerwone sprzęgło wiskotyczne
[ Dodano: 16-08-2020, 18:31 ]
Wrzucam swoją wersję schematu, może się komuś przyda:
Legenda:
brązowy - napęd ze skrzyni biegów
czerwony - centralny dyferencjał
zielony - przedni dyferencjał
niebieski - napęd dla tylnego dyfra
turkusowy - sprzęgło wiskotyczne (VCU)
szary - wał napędowy (do tylnego dyfra)
żółty - lewa przednia półośka
różowy - prawa przednie półośka |
|
|
|
 |
fateofangel
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 09'
Kraj/Country: USA
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 4 Skąd: WW-LKR
|
Wysłany: 24-04-2021, 17:23
|
|
|
Czyli nie ma stałego napędu tylko wiskoza jak w Subaru MT |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
fateofangel
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 09'
Kraj/Country: USA
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 4 Skąd: WW-LKR
|
Wysłany: 27-04-2021, 21:02
|
|
|
Stały ale załącza się z opóźnieniem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 27-04-2021, 21:09
|
|
|
Nic się nie załącza. Żeby się załączał musiałby się odłączać a się nie odłącza. Opóźnienie przeniesienia napędu wynika z mechaniki jego pracy i braku kontroli jakichkolwiek systemów elektronicznych. W skrócie tyle ile trwa sklejenie vcu. Jak pisałem wcześniej nie ma blokady. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|
|