Przesunięty przez: tyku 02-10-2016, 12:11 |
Wygłuszenie maski - Numer części: 5915A014 |
Autor |
Wiadomość |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 04-12-2019, 15:28
|
|
|
Marcino napisał/a: | Proponuje zamiast kombinować kupić profesjonalne maty do wygłuszania i wycisznia komory silnika na maskę |
Dzięki za pomoc, ale nie o to chodzi.
Cytat: | Teraz muszę też to oryginalne wygłuszenie okleić lub dać do tapicera bo się kruszy po obwodzie |
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 04-12-2019, 16:58
|
|
|
Jakiś czas temu rozmawiałem o tym ze znajomym i polecił mi filc techniczny. Powiedział, że powinien wytrzymać temperaturę do 200 stopni i większość jest trudnopalna. Ma mi zobaczyć, czy uda się coś załatwić (dlatego nie pisałem o tym, bo nie wiem co z tego wyjdzie i czy się nada), ale mam też na oku dwie oferty: LINK_1 i LINK_2. Może nie będzie to wyglądało gładko jak w oryginale, ale powinno spełnić swoje zadanie. Cena też jest przystępna.
Marcino Myślałem nad tym StP HS, ale dopasowania podobną są takie o i cena jest spora. Moja nie jest jeszcze w agonalnym stanie, ma tylko jedną dziurę, wolałbym ją uratować |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-12-2019, 10:32
|
|
|
Moje wygłuszenie zalało się olejem z odkreconego korka..... jest tak zaimpregnowane od lat ze nic go nie chce żreć. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1928 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 05-12-2019, 21:24
|
|
|
Obiecane zdjęcia:
 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1928 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 05-12-2019, 21:49
|
|
|
Czarny flis (non woven). Cienki materiał dodany, aby nie było rozerwań i żeby nie kleiło się do narzedzia. Z drugiej strony jest biały, trochę cieńszy. |
|
|
|
 |
Tomek87
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 mivec 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2019 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2021, 08:36
|
|
|
A robił ktoś wygłuszenie dla pokrywy silnika tej plastikowej
Podobno też trochę pomaga dużo aut ma to fabrycznie niestety nasze lancery mają sam plastik . Myślę o oklejeniu jej od spodu czyms odpornym na temp. Np. mata wygłuszająca filc poroco .
Jakieś inne pomysły co dwie głowy to nie jedna . |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 24-03-2021, 12:10
|
|
|
Tomek87 napisał/a: | A robił ktoś wygłuszenie dla pokrywy silnika tej plastikowej |
Można zrobić, ale to niewiele da (nie będzie tłukło). Trzeba wyciszyć komorę silnika, a najlepiej grodź od środka pojazdu. Maska pod wygłuszeniem fabrycznym i uszczelki maski. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 315 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-03-2021, 19:49
|
|
|
Najpierw kładziemy maty bitumiczne takie jak do wygłuszenia drzwi , a potem na to pianke o wysokiej odporności na temperaturę , tak wyklejamy ścianę grodziową i maskę silnika , dodatkowo można położyc piankę na nadkola ... |
|
|
|
 |
|