Przesunięty przez: mkm 24-11-2009, 04:36 |
Wkladka sportowa K&N do miska |
Autor |
Wiadomość |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 19-05-2010, 09:13
|
|
|
Może kogoś zainteresuje : dolot karbon |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 28-05-2010, 04:36
|
|
|
Uwex, zamiast nazwy SIMOTA wole ta: JIEH JIA ENTERPRISE CO.,LTD |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 28-05-2010, 09:15
|
|
|
mkm - mniejsza o nazwę - ja też nie nazywam się Uwex .
Znalazłem towar to wstawiłem i tyle . |
_________________
 |
|
|
|
 |
mobista
Forumowicz BlackMobile.pl
Auto: Kia Cee'd
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29-05-2010, 11:35
|
|
|
Jestem ciekaw ile kuców od tego przybędzie - jak się skończy gwarancja może zamontuję . |
|
|
|
 |
racer1972
Mitsumaniak trochę w opozycji...

Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 645 Skąd: Beuthen
|
Wysłany: 30-05-2010, 00:16
|
|
|
Nie powiem też mnie ten zestawik zainteresował... ktoś ma dane techniczne |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 31-05-2010, 19:59
|
|
|
racer1972 -wg. danych producenta : "Przyrost mocy I momentu to około 6%" .Czy to prawda - kto to wie ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
banzajek
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-06-2010, 21:54
|
|
|
Tenzo napisał/a: | racer1972 napisał/a: | Co nie zmienia faktu,że filtr na fotce w linku jest stożkowy jak byk... Ja tam wolę dolot lata niż zimy |
Fakt ja też . I w sposób niekwestionowalny masz rację jest to stożek, ale nie on jest przedmiotem tej ceny. Solo penie ze 400-500 PLN.
[ Dodano: 11-05-2010, 22:14 ]
tomekrvf napisał/a: | racer1972 napisał/a: | Tenzo chyba piszemy tu o wkładce za 250 zeta a nie stożku za abstrakcyjne pieniądze... |
Jakie to ma znaczenie? I jedno i drugie nie działa. No chyba że producent wynalazku się myli bo przecież niektórzy coś czują. |
I tu się kolega dość poważnie myli. Jeśli tak by było to nie montowano by zimnego dolotu HKS w wersji GT Miśka o FQ400 już nie wspomnę.
W przypadku 2.0 przyrost mocy jest na zimny dolocie Injena z hamowni zjeżdżasz z ekstra 7 konikami. Jak to połączysz z innymi modyfikacjami można jeździć fajniej.
Oczywiście są sceptycy i mają prawo to krytykować. Nikt jednak do takich modyfikacji nie zmusza. Nawet, jeśli zmieni Ci to tylko samopoczucie na lepsze to warto.
Co do filtra. To nie chodzi tu o to ile koni, czy momentu Ci przybędzie na hamowni tylko o to, że często zmienia charakterystyka momentu przez co samochody wolnossące zwłaszcza idące głównie z góry lubią zbierać się lepiej w dole. Czy tak jest w miśku nie wiem, ale czuć, że mu lżej. Powiesz, że to "dupohamownia" może. Ale w dobrych starych czasach, gdzie podnosiłem maniakalnie moc i moment w samochodzie jeden z tunerów wyjaśnił mi to to tak: może i Panu moment nie podskoczy, a gdzie zysk, a no w tym, że niech Pan przebiegnie rundkę w masce lekarskiej, a potem niech Pan sobie ubierze wojskową maskę gazową i przebiegnie tak samo. Potem niech Pan sobie porówna po czym był Pan bardziej zmęczony.
I pamiętajmy każdy ma prawo się ubierać jak chce i jeździć czym chce. To tak na rozluźnienie zanim forumowe grono sceptyków tuningu rzuci mi się do gardła krwawo broniąc teorii awaryjności silnika po zmianach i bezsensowności zmian .
Ja tam wiem, że ma to sens i sprawdzałem niejednokrotnie poprawiając sobie samopoczucie w 112KM Seicento (54KM), czy 160 konnym Civicu (90KM). |
Uśmiałem się czytając to Porównujesz działanie filtra do Evo, działającego przy silniku DOŁADOWANYM (który notabene jest wyrzucany i zastepowany z powrotem orginalnym filtrem przez użytkowników bo jest nic nie warty) do jakiegoś filterka o jakości allegro działającego w silniku wolnossącym oczekując podobnych rezultatów? Życzę szczęscia - proponuję wstawić wcześniej 4 magnetyzery, strumienicę i elektryczną turbinkę. Jak nie będzie jechał lepiej to chociaż sobie nastrój poprawisz Pokaż mi wykres udowadniający tą Twoją mistyczną poprawę przebiegu krzywej momentu od zamontowania "sportowego" filtra w silniku wolnossącym .
Oczywiście nikt Ci nie broni jeździć czym chcesz , tylko nie wmawiaj ludziom ciemnogrodu.
Ja jestem z natury podejrzliwy ,ale jeśli mi pokażesz wykresy (nie poprawiane w corelu) że filtr powietrza zmieni Ci POZYTYWNIE przebieg krzywej momentu ,to może uwierzę.
BTW - maska lekarska jest po to żeby chirurg skalpela nie oblizywał |
|
|
|
 |
GALAXY
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 2010 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2019 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-09-2019, 14:09
|
|
|
Cześć, odgrzewam temat po 9 latach
Czy ktoś ma może jakieś nowe doświadczenia z wkładkami K&N? Jak znosi to przepływomierz?
A może ktoś zakładał filtr stożkowy?
Z góry dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
|
|
|
 |
April77
Mitsumaniak April77

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-09-2019, 13:41
|
|
|
Na wkładce KN jeżdżę od 7 lat. 100 tys km. 0 problemów!!!! |
|
|
|
 |
brombi
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CYO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 12 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 10-12-2019, 21:07
|
|
|
Jeżdzę na wkładce jakieś 5 lat jw zero problemów.....na czas konserwacji zakładam fabryczną wkładkę i wówczas da się zauważyć różnicę, moje odczucia pozytywne (dla KN)na pewno różnica w "dźwięku" no i jakby lepiej się zbierał na wolnych nie sa to jakies powalajace roznice ale zauwazalne chyba najbardziej w sytuacji opisanej powyzej czyli po dlugotrwalym uzytkowaniu KN przejsc na fabryczny, gdy pierwszy raz zalozylem KN roznica nie byla tak wyczuwalna.Ogólnie polecam. |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 12-12-2019, 00:34
|
|
|
brombi napisał/a: | )na pewno różnica w "dźwięku" |
Ja przy wkładce nigdy nie odczułem żadnej zmiany dźwięku. Stożek na pewno słychać, ale to już inna bajka.
Co do wkładki, jak już temat poruszony. Przepływka może wariować jak po czyszczeniu nałoży się za dużo olejku. Mi wchodził w tryb awaryjny, mimo ze zrobiłem tak jak w instrukcji. Dopiero drugie oliwienie, dużo mniejszą ilością dało dobry efekt. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
|