 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z głowicą OT1 2.0T |
Autor |
Wiadomość |
Zacharczenko
Nowy Forumowicz
Auto: Marcedes C32 AMG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2019 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-12-2019, 13:05 Problem z głowicą OT1 2.0T
|
|
|
Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63?? |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 13-12-2019, 16:52 Re: Problem z głowicą OT1 2.0T
|
|
|
Zacharczenko napisał/a: | Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63?? |
Głowica z lancera 4g63 tego rocznika co napisałes jest taka sama jak u nas. Dół też powinien pasować jeżeli chcesz wsadzić cały silnik bez osprzętu. Rurka miary oleju na pewno jest inna, misa i smarowanie turbiny, kolektory - stare
Gdzie robisz szlif i szczelność - na Zawadach w Moto Szlifie?
A pówód jaki - upaliłeś silnik, pasek czy puściła uszczelka? |
|
|
|
 |
Zacharczenko
Nowy Forumowicz
Auto: Marcedes C32 AMG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2019 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-12-2019, 21:01
|
|
|
Pytam teoretycznie.
Rozważam dwa scenariusze: remont lub wymiana silnika.
Taka jest potrzeba (uszczelka lub pęknięta głowica), dlatego szukam rozwiązania.
Szlif-mot Ogrodniczki.
Nie upalam. |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 13-12-2019, 23:59
|
|
|
No wiesz by pękła glowica w naszym to trzeba mega się postarać, wie jaka jest przyczyna tego faktu. Skoro nie upalony uboga dawka paliwa to obieg chłodniczy stanął? Chyba, że ma pare ładnych setek tys.przebiegu. |
|
|
|
 |
|
|