Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z głowicą OT1 2.0T
Autor Wiadomość
Zacharczenko 
Nowy Forumowicz

Auto: Marcedes C32 AMG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-12-2019, 13:05   Problem z głowicą OT1 2.0T

Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63??
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 13-12-2019, 16:52   Re: Problem z głowicą OT1 2.0T

Zacharczenko napisał/a:
Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63??


Głowica z lancera 4g63 tego rocznika co napisałes jest taka sama jak u nas. Dół też powinien pasować jeżeli chcesz wsadzić cały silnik bez osprzętu. Rurka miary oleju na pewno jest inna, misa i smarowanie turbiny, kolektory - stare

Gdzie robisz szlif i szczelność - na Zawadach w Moto Szlifie?
A pówód jaki - upaliłeś silnik, pasek czy puściła uszczelka?
 
 
Zacharczenko 
Nowy Forumowicz

Auto: Marcedes C32 AMG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-12-2019, 21:01   

Pytam teoretycznie.
Rozważam dwa scenariusze: remont lub wymiana silnika.

Taka jest potrzeba (uszczelka lub pęknięta głowica), dlatego szukam rozwiązania.
Szlif-mot Ogrodniczki.

Nie upalam.
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 13-12-2019, 23:59   

No wiesz by pękła glowica w naszym to trzeba mega się postarać, wie jaka jest przyczyna tego faktu. Skoro nie upalony uboga dawka paliwa to obieg chłodniczy stanął? Chyba, że ma pare ładnych setek tys.przebiegu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.