Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pierwsza powazna awaria :(
Autor Wiadomość
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2007, 21:11   

a jednak akumulator jest dobry, rano wyczyscilem klemy baaardzo dokladnie i bez problemu odpalil, teraz jeszcze poprawilem, wazelinka posmarowalem i dziala bez problemu, aku jest w bardzo dobrym stanie - podczas okurzania itd przez ok 1,5h sluchalem sobie radia i pozniej bez problemu odpalil, niestety podejrzewam ze za kilka tygodni bedzie to samo - klemy do czyszczenia :/ co zrobic zeby tego uniknac?

dodam jeszcze ze napiecie na aku przy wylaczonym silniku to - 12,4V a przy wlaczonym silniku - 13,8V czyli wszystko jest w normie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24340
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-05-2007, 09:52   

12.4 V to poczatek smierci aku - moj tyle mial po 4 latach (nowy mial nawet do 13.5V)
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2007, 13:57   

Krzyzak napisał/a:
12.4 V to poczatek smierci aku - moj tyle mial po 4 latach (nowy mial nawet do 13.5V)


w sensie czas szykowac sie na zakup nowego aku, ile jeszcze orientacyjnie ten aku podziala? moj ojciec jezdzi renault kupiony z salonu w 2000 i akumulatora jeszcze nie wymienial, chociaz juz nie mozna sluchac u niego radia na postoju bo po 15 minutach aku pada... :) (poza tym nie ma z nim problemow)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24340
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-05-2007, 16:12   

nie wiem ile pojezdzi - ja nie naleze do lubiacych sporty ekstremalne w stylu: odpali dzis czy nie - po prostu przed zima wymienilem aku, bo podczas jeszcze poprzedniej zimy ledwo krecil i brakowalu mu pradu na (jednoczesnie) zaplon i rozrusznik (odpalal po puszczeniu kluczyka)
a mial wtedy jakies 12.4 V wlasnie...
aku moze sluzyc dlugo (vide poprzednia Yuasa, ktora miala min. 7-8 lat i zima krecila pieknie a zdechla latem - elektrolit odparowal), a moze tez krotko, jesli jest permanentnie niedoladowany i uzywany w sposob nie zawsze odpowiadajacy jego wymaganiom
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-05-2007, 16:42   

Krzyzak napisał/a:
12.4 V to poczatek smierci aku

:shock: A to Ci dopiero...moja nówka sztuka ma 12V na wyłączonym silniku. A od razu po zgaszeniu silnika (czyli po doładowaniu przez alternator) również ma niewiele ponad 12V. Dziwna sprawa... :?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
GaborZ 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt '97 CJ0 1,6l 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-09-2012, 18:35   

Wiem, że stary temat, ale nikt nie poruszył kwestii stacyjki. Mi co prawda w polonezie, ale dokładnie w opisany na początku sposób padła. 12.4V to chyba jak na instalację 12V jest ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.