 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ciśnienie na cylindrach silnik 1.5 16v 4A91 MIVEC |
Autor |
Wiadomość |
kojot7
Nowy Forumowicz
Auto: chcę kupić
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2020 Posty: 3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 27-02-2020, 19:00 Ciśnienie na cylindrach silnik 1.5 16v 4A91 MIVEC
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie!
Jestem świeży na forum, chcę kupić Lancera 1.5 16v 4A91 MIVEC 109km 2010r ale niestety dowiedziałem się że Autodata pokazuje niepokojące ciśnienie na cylindrach (między 8,5 a 9 bar a podobno ma być 11-14)...
Jednak auto pali i jeździ bardzo dobrze jednak długo stało podobno i zastanawiam się jakie jest wasze zdanie na ten temat brać nie brać, a może to już silnik do remontu? Ciekawi mnie też cena ewentualnych napraw.
Będę wdzięczny za każdą sugestię i odpowiedź |
|
|
|
 |
KOLO_91
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 2010 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2020 Posty: 1 Skąd: Nowy sacz
|
Wysłany: 28-02-2020, 12:05
|
|
|
Dołączam sie do pytania, tez mnie i interesuje ten temacik w necie nic nie moge znaleźć. |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-02-2020, 17:52
|
|
|
Hej,
Nie znam się jakoś szczególnie na motoryzacji i nie wiem jakie ciśnienie powinno być, ale przejechałem takim Lancerem, tylko rok 2007, ponad 100 tys. więc powiem jak to u mnie wygląda.
Wydawało mi się, że silniki 1,5 były dostepne tylko na początku produkcji, a w 2010 było 1.6, ale mogę się mylić. Mniejsza o to.
Mojego kupiłem od kolegi z przebiegiem 130tys, teraz mam 235000. Usterki były tylko dwie, lub aż dwie. Wiedziałem, że bierze sporo oleju, ale miałem dobrą cenę. Wymieniłem pierścienie i od tamtej pory jest ideał. Koszt - już nie pamiętam około 1500zł.
Druga historia to wypalony zawór głowicy (auto nigdy nie miało LPG). Przyjechałem bez jednego zaworu z Wrocławia do Krakowa. Naprawa - cos koło 2tysiące. Obie usterki pojawiły się w pół roku po zakupie. Aktualnie minęło jakieś 6 lat i nic się nie dzieje. Jestem zadowolony z zakupu. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-02-2020, 20:19
|
|
|
Info z manuala dla rocznika 2010 i silnika 4A9.
Cytat: | Standard value (at engine speed of 300 r/min): 1,550 kPa - 15,5 Bar.
Limit (at engine speed of 300 r/min): Minimum 1,100 kPa - 11 Bar.
Limit: Maximum 98 kPa - 0,98 Bar. |
|
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
kojot7
Nowy Forumowicz
Auto: chcę kupić
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2020 Posty: 3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 28-02-2020, 21:04
|
|
|
Dzięki chłopaki za odpowiedź, wygląda więc na to że silnik ewidentnie nadaje się do remontu... |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-02-2020, 12:10
|
|
|
kojot7, niekoniecznie - może być koniec silnika, mogą być zaniedbania serwisowe lub błąd pomiarowy
Tego już niestety przez internet nie zweryfikujesz |
|
|
|
 |
|
|