 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Rosnie temperatura przy duzym obciazeniu - holowan |
Autor |
Wiadomość |
miqnet
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero DiD 3.2 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 27 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 11-05-2020, 21:42 [3.2 DID] Rosnie temperatura przy duzym obciazeniu - holowan
|
|
|
Czesc Ekipa,
Mam takie pytanie dotyczace temperatury chlodzenia. Wracam wczoraj z przyczepa jak na zdjeciu, Waga okolo 1800-2T. Podczas jazdy z predkoscia 90km na A4 nie ma problemu. Wczasie wyjazdu gdy temp byly nizsze 15C w ogole nie bylo odznak zmiany polozenia wskazowki zegara temp. Przy temp powietrza kolo 25C i dluzszych podjazdach lub gorach temp podniosla sie o 1/4 wskazania zegara. Po krotkim postoju bez wylaczania silnika wszytko wrocilo do normy. Reszta trasy z nizsza prekoscia 80-90 nie wskazywala problemow. Zbiornik wyrownawczy bez zmian, nadmiar ktory sie pojawil od razu zostal zassany, weze cieczy chlodzacych miekkie nie ma nadcisnienia. Chlodnica byla czyszczona ale nie wymieniana. Ewidentie uklad chlodznia jest niewydajny lub w zawezonym zakresie. Czy ktos mial podobny problem lub moze cos doradzic. Wielkie dzieki za wszytkie sugestie. PIII 3.2 DiD powinna ciagnac taka przyczepe bez problemow.
Termostat wymieniany nowy - 10.2019
Pompa wody wymieniana, nowa - 05.2019
PS: ten sam post wyslalem na grupe FB
[ Dodano: 11-05-2020, 22:34 ]
miqnet napisał/a: | Czesc Ekipa,
Mam takie pytanie dotyczace temperatury chlodzenia. Wracam wczoraj z przyczepa jak na zdjeciu,
https://photos.app.goo.gl/3iwk1GdTfK2c6A4N9
zdjecie zegarow
https://photos.app.goo.gl/Z5rRVfZvSkP9Jf3L7
Waga okolo 1800-2T. Podczas jazdy z predkoscia 90km na A4 nie ma problemu. Wczasie wyjazdu gdy temp byly nizsze 15C w ogole nie bylo odznak zmiany polozenia wskazowki zegara temp. Przy temp powietrza kolo 25C i dluzszych podjazdach lub gorach temp podniosla sie o 1/4 wskazania zegara. Po krotkim postoju bez wylaczania silnika wszytko wrocilo do normy. Reszta trasy z nizsza prekoscia 80-90 nie wskazywala problemow. Zbiornik wyrownawczy bez zmian, nadmiar ktory sie pojawil od razu zostal zassany, weze cieczy chlodzacych miekkie nie ma nadcisnienia. Chlodnica byla czyszczona ale nie wymieniana. Ewidentie uklad chlodznia jest niewydajny lub w zawezonym zakresie. Czy ktos mial podobny problem lub moze cos doradzic. Wielkie dzieki za wszytkie sugestie. PIII 3.2 DiD powinna ciagnac taka przyczepe bez problemow.
Termostat wymieniany nowy - 10.2019
Pompa wody wymieniana, nowa - 05.2019
PS: ten sam post wyslalem na grupe FB |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|