 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Błąd napędu |
Autor |
Wiadomość |
Darek lpg
Nowy Forumowicz
Auto: PAJER III 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2020 Posty: 2 Skąd: CZECHOWICE-DZIEDZICE
|
Wysłany: 24-05-2020, 19:29 Błąd napędu
|
|
|
Witam serdecznie.Na początku chciałem się przywitać po długiej nieobecności teraz jestem posiadaczem pajero 3 a więc wróciłem na forum
Problem z napędem wszystko działało jak należy zrobiłem remont blacharski i po złożeniu auta pojawił się problem z napędami a wygląda to tak
Dzwignia na 2h po włączeniu zapłonu od razu tryb awaryjny
Dzwignia ne 4h oraz kolejne pozycje po włączeniu zapłonu czy tez odpaleni silnika wszystko działa jak należy ale w momencie wyłączenia napędów czyli przesunięcie dzwigni na 2h rozpina napedy i wskakuje tryb serwisowy czyli miga środkowa kontrolka i już nic sie nie da załączyć nawet blokady.
Wymrugany bład to 34
Bardzo proszę o pomoc |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-05-2020, 08:07 Re: Błąd napędu
|
|
|
Darek lpg napisał/a: | Witam serdecznie.Na początku chciałem się przywitać po długiej nieobecności teraz jestem posiadaczem pajero 3 a więc wróciłem na forum
Problem z napędem wszystko działało jak należy zrobiłem remont blacharski i po złożeniu auta pojawił się problem z napędami a wygląda to tak
Dzwignia na 2h po włączeniu zapłonu od razu tryb awaryjny
Dzwignia ne 4h oraz kolejne pozycje po włączeniu zapłonu czy tez odpaleni silnika wszystko działa jak należy ale w momencie wyłączenia napędów czyli przesunięcie dzwigni na 2h rozpina napedy i wskakuje tryb serwisowy czyli miga środkowa kontrolka i już nic sie nie da załączyć nawet blokady.
Wymrugany bład to 34
Bardzo proszę o pomoc |
zacznij od sprawdzenia kostek na czujnikach w reduktorze, elektrozaworki pod filtrem powietrza a może padł któryś z czujników na reduktorze? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Darek lpg
Nowy Forumowicz
Auto: PAJER III 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2020 Posty: 2 Skąd: CZECHOWICE-DZIEDZICE
|
Wysłany: 26-05-2020, 22:03
|
|
|
A moze ktoś ma schemat elektryczny ukladubsterowania napędami
[ Dodano: 27-05-2020, 14:57 ]
Znalazłem przyczynę lecz potrzeba waszej pomocy. w lewym słupku za wtyczkami łączącej wiązki jest na dwóch przewodach małe ustrojstwo jest to dioda ale moja uległa zniszczeniu więc potrzebuje symbol lub fotke tej diody przychodzą do niej dwa kable jeden szary i drugi czarno biały |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-06-2020, 08:12
|
|
|
Darek lpg napisał/a: | A moze ktoś ma schemat elektryczny ukladubsterowania napędami
[ Dodano: 27-05-2020, 14:57 ]
Znalazłem przyczynę lecz potrzeba waszej pomocy. w lewym słupku za wtyczkami łączącej wiązki jest na dwóch przewodach małe ustrojstwo jest to dioda ale moja uległa zniszczeniu więc potrzebuje symbol lub fotke tej diody przychodzą do niej dwa kable jeden szary i drugi czarno biały |
podaj na priv nr tel do siebie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|