 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.4 MIVEC] Mitsubishi Outlander 2.4 |
Autor |
Wiadomość |
chrisnewmann
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 49 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 30-07-2020, 12:05 [II 2.4 MIVEC] Mitsubishi Outlander 2.4
|
|
|
Witam,
Chcę kupić Outlandera ll powyżej 2008, benzyna 2.4l ( najlepiej 3.0) w wersji 7 osobowej.
Proszę Was o opinię na temat tego ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6DeSoY.html
Czy jest ktoś w stanie podjechać zobaczyć czy warto go kupić?
Ja mam 5h jazdy.
Proszę o opinie i porady,
Dziękuję i pozdrawiam
Krzysztof |
_________________
 |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 30-07-2020, 14:01 Re: Mitsubishi Outlander 2.4
|
|
|
chrisnewmann napisał/a: | Witam,
Chcę kupić Outlandera ll powyżej 2008, benzyna 2.4l ( najlepiej 3.0) w wersji 7 osobowej.
Proszę Was o opinię na temat tego ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6DeSoY.html
Czy jest ktoś w stanie podjechać zobaczyć czy warto go kupić?
Ja mam 5h jazdy.
Proszę o opinie i porady,
Dziękuję i pozdrawiam
Krzysztof |
Za chwile dowiemy się że bronię handlarzy ale... obawiam się że to jest typowa oferta handlarza Mirasa i jedyne co można wywnioskować z treści ogłoszenia to kolor auta, rocznik i wersja silnikowa.
Reszta jest typowym pitu pitu ku uciesze mało doświadczonych kupujących.
Jak połączymy to ze zdjęciami "baaardzo" ładnymi i zagłębiem typu Gubin to robi się ryzykowna mieszanka.
Jeżeli ktoś jest z Ostrowi to niech podjedzie może akurat nie jest żle ale mi osobiście nawet by nie chciało się 20km zrobić. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-07-2020, 21:00
|
|
|
ledziu napisał/a: | obawiam się że to jest typowa oferta handlarza | to chyba oczywiste - auto ma zagraniczną rejestrację |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 31-07-2020, 21:55 Re: Mitsubishi Outlander 2.4
|
|
|
ledziu napisał/a: | (...)
Za chwile dowiemy się że bronię handlarzy ale... obawiam się że to jest typowa oferta handlarza Mirasa i jedyne co można wywnioskować z treści ogłoszenia to kolor auta, rocznik i wersja silnikowa.
Reszta jest typowym pitu pitu ku uciesze mało doświadczonych kupujących.
Jak połączymy to ze zdjęciami "baaardzo" ładnymi (...). |
Zdjęcia istotnie, na pierwszy rzut oka "ładne".
Ale jest fotka komory silnika.
Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 31-07-2020, 23:20
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ledziu napisał/a: | obawiam się że to jest typowa oferta handlarza | to chyba oczywiste - auto ma zagraniczną rejestrację |
"Tablica okazjonalna" doskonale spełnia swoje zadania wizerunkowe profi sprzedawcy.
Potem usłyszymy o legalnym powrocie na kołach po wykupie pzu
Rander napisał/a: | Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy. |
Tak myślę że to nie ma znaczenia czy śrubka jest zardzewiała czy nie bo widziałem młodsze mitsu z zardzewiałymi śrubkami i tak właściwie nic w tym dziwnego nie było.
To samo tyczy się rozpórki. Każdy jest inny i każdy widzi w innym miejscu zabawę... jeden kupi akcesoryjne felgi z katalogu a inny kupi rozpórkę oczywiście o ile nie była oem.
Tajemnica tego ogłoszenia tkwi gdzie indziej ... dlatego jak ktoś mieszka w Ostr. Maz. można zobaczyć ale wyjazd już nie za bardzo. |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 01-08-2020, 17:22
|
|
|
ledziu napisał/a: | (...)
Rander napisał/a: | Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy. |
Tak myślę że to nie ma znaczenia czy śrubka jest zardzewiała czy nie bo widziałem młodsze mitsu z zardzewiałymi śrubkami i tak właściwie nic w tym dziwnego nie było.
To samo tyczy się rozpórki. Każdy jest inny i każdy widzi w innym miejscu zabawę... jeden kupi akcesoryjne felgi z katalogu a inny kupi rozpórkę oczywiście o ile nie była oem.
Tajemnica tego ogłoszenia tkwi gdzie indziej ... dlatego jak ktoś mieszka w Ostr. Maz. można zobaczyć ale wyjazd już nie za bardzo. |
Nie zrozumiałeś.
Nie chodzi o to, że jakaś tam śruba czy nakrętka jest skorodowana.
Chodzi o to, że w kontekście danego miejsca w pojeździe oraz wieku auta nie ma prawa być w taki sposób skorodowana.
Widziałem wiele aut, czasem trochę naprawiałem lub pomagałem w diagnozach. Piszę to z doświadczenia, zarówno własnego jak i innych osób.
Rozpórka może była kupowana jako zwykłe akcesorium - wtedy nie ma problemu. Ale może była kupowana celem wzmocnienia pojazdu przy ostrej jeździe - wtedy znaczenia nabywa korozja w miejscach naprężeń, o których wcześniej pisałem. Wtedy do dokładnego sprawdzenia inne elementy, jak np. silentbloki, układy przeniesienia napędu, sprężanie, luzy, czystość olejów itd.
Nie można patrzeć na jeden element - należy uwzględniać kontekst i zależności. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 01-08-2020, 18:42
|
|
|
Rander, w Outlanderze z 2008 roku nie ma prawa być skorodowana nakrętka?? Nie wiem co napisać zatkało mnie. Co do rozpórki to tak ten egzemplarz wyjechał z fabryki. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 01-08-2020, 21:14
|
|
|
Specjalnie obejrzałem te śrubki 100% norma.
Rander napisał/a: | Chodzi o to, że w kontekście danego miejsca w pojeździe oraz wieku auta nie ma prawa być w taki sposób skorodowana.
Widziałem wiele aut, czasem trochę naprawiałem lub pomagałem w diagnozach. Piszę to z doświadczenia, zarówno własnego jak i innych osób.
Rozpórka może była kupowana jako zwykłe akcesorium - wtedy nie ma problemu. Ale może była kupowana celem wzmocnienia pojazdu przy ostrej jeździe - wtedy znaczenia nabywa korozja w miejscach naprężeń, o których wcześniej pisałem. Wtedy do dokładnego sprawdzenia inne elementy, jak np. silentbloki, układy przeniesienia napędu, sprężanie, luzy, czystość olejów itd.
Nie można patrzeć na jeden element - należy uwzględniać kontekst i zależności. |
Dosyć ciekawe poglądy... nie będę ich komentował, w sumie nic nowego bo uświadczyłem bardziej skomplikowanych łańcuszków zdarzeń pt. ciśnienie sprysków albo zamiennik przedniej szyby i wspawana ćwiartka |
|
|
|
 |
|
|